מונדיאל 2018: שמונה שחקנים אגדיים מגלים את שורשיהם

מונדיאל 2018: שמונה שחקנים אגדיים מגלים את שורשיהם

לכבוד שריקת הפתיחה של המונדיאל היום, הצענו לשמונה שחקני כדורגל אגדיים מן העבר לעשות בדיקת DNA של MyHeritage כדי לגלות את שורשיהם. הבדיקה איפשרה לחשוף את הרקע האתני ממנו הגיעו וללמוד על ההיסטוריה המשפחתית שלהם. התוצאות היו מעניינות ומפתיעות, והביאו את השחקנים להבנה כי למרות היריבות הבינלאומית רבת השנים, המכנה המשותף שמקשר בין כולם גדול בהרבה.

ביקשנו מהשחקנים הגדולים ששיחקו בנבחרות השונות להיפגש בלונדון ולקבל את התוצאות יחד: ז'ילברטו סילבה הברזילאי, ג'ון בארנס מאנגליה, לותר מתאוס הגרמני, קלרנס סידורף מהולנד, הרנן קרספו הארגנטינאי, רובר פירס הצרפתי, ג'אנלוקה זמברוטה האיטלקי ולואיס גרסיה מספרד – כולם התכנסו בבירת אנגליה כדי לגלות כיצד המורשת שלהם מתחברת לקריירת הכדורגל המפוארת שמאחוריהם. בנוסף, ביקשנו לשמוע מכל אחד מהם באופן אישי על המשמעות של לבישת מדי הנבחרת אותה ייצגו.

המפגש קיבל מימד אישי הרבה יותר ברגע שהשחקנים ראו את תוצאות ה-DNA שקיבלו מ-MyHeritage, כאשר חשפנו בפניהם את המוצא האתני שלהם וגילינו להם מידע על התאמות DNA שקיבלו לאנשים אחרים. בנוסף, הצגנו לכל אחד מהם מחקר על ההיסטוריה המשפחתית הפרטית שלו, כולל רשומות היסטוריות ותמונות של אבות אבותיהם.

קבלו הצצה לדיון שהתנהל בין השחקנים עם קבלת תוצאות ה-DNA:

תוכלו לגלות פרטים נוספים על השחקנים, על תוצאות המוצא האתני המפתיעות שלהם, כמו גם על התגליות המשפחתיות המדהימות שהתגלו במחקר הגנאולוגי – כל זאת באתר המיוחד שהשקנו היום לרגל פתיחת המונדיאל. באתר תוכלו לצפות בסרטון המלא של המפגש, בקטעים מאחורי הקלעים, ובסרטונים קצרים על כל אחד מהשחקנים.