היכונו ל-MyHeritage LIVE 2020

היכונו ל-MyHeritage LIVE 2020

בעקבות ההצלחה הגדולה של MyHeritage LIVE ב-2018 ו-2019 אנחנו שמחים להודיע כי כנס המשתמשים השנתי שלנו, MyHeritage LIVE 2020 יערך השנה בתל אביב ב-25-26 באוקטובר, 2020. אל הכנס הגנאולוגי החשוב יגיעו משתמשים חובבי היסטוריה משפחתית, מומחים בינלאומיים וצוות עובדי MyHeritage ליומיים של הרצאות מרתקות הסוקרות את כל הנושאים החשובים והעדכניים בתחומי הגנאולוגיה ו-DNA. 

בכל שנה פוקדים מאות משתמשי MyHeritage מכל רחבי העולם את הכנס כדי להרחיב את הידע המקצועי וללמוד ממיטב המומחים בתחום, וכמו כן להיות הראשונים להתבשר על תכניותיה של חברת MyHeritage לשנה הקרובה. 

הירשמו כעת למכירה המוקדמת באתר MyHeritage LIVE 2020, כדי לשריין עבורכם כרטיס מוזל בעלות של 100 דולרים.

פרטי הכנס

כנס MyHeritage LIVE 2020 יערך בין התאריכים 25-26 באוקטובר, 2020 במלון הילטון תל אביב. המלון היוקרתי, הממוקם בליבו של פארק העצמאות, נמצא במרחק 8 דקות הליכה מקו החוף של הים התיכון ו-5 קילומטרים מתחנת הרכבת סבידור מרכז, תל אביב.   

בנוסף לנאום הפתיחה של מנכ"ל ומייסד MyHeritage, גלעד יפת, ייערכו מגוון הרצאות, פאנלים וסדנאות עבודה שיכסו את כל תחומי הגנאולוגיה וה-DNA, לצד דוברים מקומיים שיעבירו הרצאות על מקורות ישראליים וגנאולוגיה יהודית. 

מערך ההרצאות המצוין שבנינו עבור האירוע, יכלול דוברים בינלאומיים מובילים בהם רוברטה אסטס, תומאס מקינטי, דיק איסטמן, דיאן סאות'הרד וליסה לואיס קוק. בין המרצים הישראלים גארי רגב ורוני גולן וכן דוברים נוספים שעליהם נודיע בהמשך. צוות MyHeritage שיישא דברים בכנס כולל את המנכ"ל והמייסד, גלעד יפת, סמנכ"לית מוצר, מאיה לרנר, הגנאולוגית שלי טללי דרבשי, מייקל מנספילד המנהל את אופרצית התוכן בחברה, מומחה הגנאולוגיה דניאל הורוביץ ועוד.  

כרטיסים

הכרטיסים לכנס כוללים כניסה לכל ההרצאות, סדנאות העבודה, הפסקות הקפה, ארוחת הצהריים ומסיבת MyHeritage שאינכם רוצים להחמיץ!

כנסים קודמים

גם MyHeritage LIVE 2018 שנערך באוסלו וגם MyHeritage LIVE 2019 שהתקיים באמסטרדם זכו לשבחים רבים מצד המשתתפים, שהודו כי היו אלה הכנסים הטובים ביותר בהם השתתפו בחייהם. כנסים אלו כללו שלושה מסלולים: גנאולוגיה, DNA וסדנאות עבודה. ההרצאות המרתקות של הדוברים האורחים, כמו גם אנשי צוות החברה, זכו לתפוסה מלאה ולהיענות גדולה מצד באי הכנס. נציגי התמיכה הטכנית של MyHeritage העניקו תמיכה מלאה וסיוע במקום, לכל מי שהביע עניין בכך.  

צפו בסיכום רגעי המפתח בכנס MyHeritage LIVE 2019 שנערך באמסטרדם:

אנחנו כבר לא יכולים לחכות ל-MyHeritage LIVE 2020! אנו מצפים לראות פעם נוספת את אותן פנים מוכרות של המשתמשים שהיו עמנו בכנסים הקודמים ועוד הרבה פנים חדשות. היכונו לאירוע הגדול של השנה בעולם הגנאולוגיה, בו תוכלו ללמוד על הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הגנאולוגיה יחד עם חבריכם הגנאולוגים מכל רחבי העולם. הירשמו עכשיו כדי לקחת חלק באירוע, נתראה שם!