MyHeritage מקימה מעבדה לבדיקת קורונה בישראל ומגייסת כ-150 עובדים חדשים

MyHeritage מקימה מעבדה לבדיקת קורונה בישראל ומגייסת כ-150 עובדים חדשים

מגפת הקורונה העולמית לא פסחה על ישראל. לצערנו, מספר החולים והמתים בעליה מתמדת, ונדרשות פעולות אמיצות ומשמעותיות כדי לעצור את ההתפשטות ולהחזיר את חיינו למסלולם.

אנו ב-MyHeritage החלטנו לעשות מעשה ולהתגייס למאבק בקורונה! חברנו לחברת הגנטיקה המובילה בסין כדי להקים יחד בישראל מעבדה מרכזית לבדיקות קורונה. המעבדה תוקם בלוח זמנים בהול ותתחיל לפעול בתוך פחות משבועיים. על ידי הגברה מסיבית של הבדיקות ניתן יהיה לאתר את הנשאים לפני שידביקו אחרים, ולעצור את המגפה, כפי שעשו המדינות שהצליחו לנצח את הנגיף.

אנו מגייסים כעת בדחיפות 150 עובדים למעבדת הבדיקות החדשה, בין השאר מתורגמנים מסינית לעברית. זהו פרוייקט לאומי שאנו מובילים בשותפות מלאה עם משרד הבריאות ובסיוע משרד הביטחון. עד כה התקבלו מעל אלף קורות חיים. נהדר לראות את עם ישראל בשעה זו, ההיענות הרבה מעלה תחושת שליחות מדהימה.

"כיום אין מספיק בדיקות במדינה, ולכן ההדבקה נמשכת. זו תהיה מעבדת פרטית בבעלותנו ובבעלות החברה הסינית, ללא מעורבות של ממשלת סין", אמר לכלכליסט גלעד יפת, מנכ"ל ומייסד חברת MyHeritage. "חברת BGI תשלח לישראל רכבת אווירית של ציוד שמזכירה לי את משלוחי הנשק שקיבלה ישראל מארצות הברית במלחמת יום כיפור. הציוד יכלול עשרות מכונות מתקדמות לבדיקת קורונה מסוג qPCR – הציוד בו משתמשים בו לזהות את הנגיפים מסוג RNA. ניתן למדוד בהן כמויות מזעריות של הנגיף. הסינים ישלחו רובוטים להפקת RNA ועשרות רבות של ציוד נלווה. הסינים לא ייכנסו לבידוד מאחר שהם יבואו עם תעודות שמעידות על היותם שליליים לנגיף, וכך יקבלו פטור".

חשוב לציין שאנו עושים זאת ללא רווח, וכי התחייבנו לתרום לבתי החולים בישראל את כל רווחי המעבדה! עם זאת, המשרות שאנו מגייסים הן לעבודה רגילה, במשרה מלאה ובתשלום מלא, שתתבצע במשמרות. המעבדה מוקמת בימים אלה בסביבות פתח תקוה.

מעבדה לבדיקת קורונה של חברת BGI בווהאן, סין

מעבדה לבדיקת קורונה של חברת BGI בווהאן, סין

תהליך הגיוס

באשר לגיוס עצמו, יש יתרון לבעלי ניסיון קודם בעבודת מעבדה. יחד עם זאת, יש לא מעט משרות הפתוחות גם לאקדמאיים מצטיינים שאין להם ניסיון מעבדה קודם, ואנו נלמד אותם את הפרטים.

דרישות התפקיד – מעבדה

רישיון עובד מעבדה רפואית – חובה.
תואר ראשון אקדמי במדעי החיים והרפואה, עם לפחות קורס מעשי אחד בשיטות מעבדה בתחומים הבאים מיקרוביולוגיה / ביולוגיה מולקולרית / גנטיקה / אימונולוגיה – חובה.
תעודת הכרה במעמד "עובד מעבדה רפואי אקדמאי" מטעם משרד הבריאות – יתרון.
ניסיון קודם במעבדה רפואית – יתרון.
תואר מתקדם במדעי החיים – יתרון.
עבודה במעבדה BL2 ומעלה ורקע בוירולוגיה או מחלות זיהומיות – יתרון.
ניסיון קודם בעבודה במעבדה – יתרון.

משרת המתורגמן

יכולת דיבור וכתיבה מעולים בסינית מנדרינית ועברית.
תרגום התוכן הסיני והעברתו באופן המדוייק והמובן ביותר לעברית.
יכולת ירידה לפרטים ועמידה בלוח זמנים.
ניסיון בעבודת תרגום בעבר עם מבקרים סינים בישראל.
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי.
רקע בעבודה ותרגום בתחום הרפואי – יתרון משמעותי.
זמינות לעבודה במשמרות.

כמו כן חשוב

ניסיון בעבודה תחת לחץ.
ירידה לפרטים.
תקשורת באנגלית ברמה גבוהה.
יכולת לעבודת צוות.
יכולת לימוד עצמי ברמה גבוהה.

שעות העבודה

העבודה תתבצע במעבדה בכל שעות היממה לאורך כל השבוע בשלוש משמרות יומיות: בוקר (06:00-15:00), צהריים (14:00-23:00), לילה (22:00-7:00) וכוללת עבודה בשישי, בשבת ובחגים. אנו מחפשים עובדים למשרה מלאה, חמש משמרות בשבוע.

איך ייראה יום העבודה שלכם

תבצעו בדיקות דיאגנוסטיות בתחומי הוירולוגיה והגנומיקה, שיכוללו קבלת דגימות ורישומם, אינאקטיבציה, הרצת qPCR, פענוח, ורישום.
תטפלו במכשירים השונים במעבדה ותתחזקו אותם, בהתאם לדרישות הטיפול בהם ולתוכנית העבודה במעבדה.
תעבדו עם צוות הטרוגני מישראל ומסין (כל האנשים מסין אושרו ע״י משרד הבריאות).
תתנו מענה מקצועי לממשקים שונים חיצוניים ופנימיים.

מה הלאה

במידה ואתם מכירים מישהו מתאים, שמעוניין לעבוד קשה עם אנשים מדהימים ולקחת חלק משמעותי במאבק נגד הקורונה, נשמח אם תעבירו אליו את הקישורים הבאים להשארת הפרטים. נכון לכרגע, ישנן 4 משרות רלוונטיות: מתורגמן מסינית לעברית, מנהל קליניקה, עוזר מעבדה ועמית מעבדה.

כמו כן, אם אינכם מכירים מישהו כזה, אנא שתפו עם אחרים!

שלכם, ובתקווה לימים יפים מאלה,

צוות MyHeritage

תגיות: ,