אתר ה-Tribal Quest מועמד לפרס ה-Webby! עזרו לנו לזכות והצביעו

אתר ה-Tribal Quest מועמד לפרס ה-Webby! עזרו לנו לזכות והצביעו

אנו נרגשים להודיע כי אתר פרויקט Tribal Quest מועמד לזכייה בפרס ה-Webby בקטגוריית "אחריות חברתית משותפת" וקיבל ציון לשבח בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר בתמונות"!

פרסי ה-Webby הם פרסים על מצוינות באינטרנט, שניתנים על ידי "האקדמיה הבינלאומית למדעים ואמנות דיגיטלית" ונחשב ל"אוסקר של האינטרנט". בכל קטגוריה מוענקים שני פרסים: אחד הוא בחירה של "האקדמיה הבינלאומית למדעים ואמנות דיגיטלית" והקטגוריה השנייה היא פרס בחירת הקהל. ההצבעה נסגרת ב-7 במאי.

הצביעו לאתר Tribal Quest בקטגוריית "אחריות חברתית משותפת"

אודות ה-Tribal Quest

פרויקט ה-Tribal Quest הוא פרויקט התנדבותי לתיעוד היסטוריה משפחתית ומסורות תרבותיות של שבטים מבודדים ברחבי העולם. במסגרת הפרויקט שלחה חברת MyHeritage צוותי מתנדבים לערבות סיביר, לסוואנות בנמיביה, לג'ונגלים בפפואה גיניאה החדשה ולאחרונה, גם ללב יער האמזונס, לסייע לשבטים מבודדים לתעד את הסיפורים המשפחתיים, המסורות והאמונות שעוברים לאורך הדורות.

מטרת אתר ה-Tribal Quest הוא להמחיש בצורה הטובה ביותר מה שלמדו חברי המשלחות אודות השבטים המבודדים, להציג את ההיסטוריה המשפחתית שלהם ולספר את סיפורם בצורה המוחשית ביותר, באמצעות תמונות וסרטי וידיאו, ראיונות עם חברי השבטים ומידע רב ככל הניתן אודות אורחות חייהם, המסורות והאמונות.

חברי המשלחות גמעו מרחקים עצומים, עזבו את משפחותיהם מאחור ובילו שבועות ארוכים עם חברי השבטים ברחבי העולם, תוך התמודדות בלתי פוסקת עם אתגרי המסע והתנאים במקום. מיד עם שובם מהמסעות, מנהלי הפרויקטים, המפתחים, מעצבי האתר וקופירייטרים עבדו קשה ובשיתוף פעולה כדי להרכיב יחד את חלקי הפאזל ולספר את הסיפור המלא של השבטים, באתר הייעודי המרהיב של הפרויקט. המועמדות בתחרות כה חשובה, והיא תגמול מרגש במיוחד לעבודה הקשה שהושקעה בבניית האתר ואנו גאים על כך.

אך הכוכבים האמיתיים של אתר Tribal Quest הם הילידים עצמם שמופיעים שם: הגברים והנשים של שבטי ההימבה, קארים, יוקואים, צ'ימבו, הננץ והאצ'ואר – שפתחו את בתיהם ואת ליבם לחברי המשלחת שלנו. ההשראה שקיבלנו מהשהייה במחיצתם היא אינסופית, ואנחנו רק יכולים לקוות שאתר האינטרנט שהקמנו משקף את סיפוריהם.

הקליקו כדי לבקר באתר Tribal Quest

סרטון קצר המציג רגעים נבחרים מתוך מסע ה-Tribal Quest האחרון לשבט האצ'ואר באמזונאס:

איך מצביעים

ביכולתכם להשפיע ולעזור לנו לזכות בפרס על ידי הצבעה מקוונת באתר Webby Awards website. על מנת להצביע תצטרכו להרשם לאתר. באפשרותכם לעשות זאת דרך חשבון הפייסבוק, הטוויטר או באמצעות כתובת אימייל. אם בחרתם בהצבעה דרך כתובת אימייל – צפו לקבל לשם הודעה המאשררת את השתתפותכם. במידה ואינכם רואים את ההודעה בתיבת הדואר הרגילה, הקפידו לבדוק גם את תיקיית הספאם ותיקיית "קידומי מכירות".

רוצים לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של המסע לתיעוד השבטים הנכחדים?

הצטרפו אלינו הערב (4 במאי) בשעה 21:00 למפגש פייסבוק מיוחד בשידור חי מיוחד עם שחר ביטון, מנהל מוצר ב-MyHeritage וחבר בכל משלחות Tribal Quest. שחר יתאר את הפרויקט, ישתף בחוויותיו ויענה על שאלותיכם. כדי להצטרף לפגישה, כנסו לדף הפייסבוק של MyHeritage באנגלית בשעה 21:00 והמתינו לשידור.