ציון דרך: ל-MyHeritage יש מעל מיליון מנויים שנתיים!

ציון דרך: ל-MyHeritage יש מעל מיליון מנויים שנתיים!

אנו שמחים וגאים להכריז היום על ציון דרך יוצא מן הכלל: ל-MyHeritage יש יותר ממיליון מנויים שנתיים! כמו כן, רצינו לנצל את ההזדמנות כדי להודות לכל אחד ואחת מן המשתמשים שלנו אשר הצטרפו כמנויים לאורך השנים. כולכם מהווים חלק מהותי מהמסע שלנו, ועל כך אנו אסירי תודה.

השורשים שלנו

נדמה כאילו רק אתמול החליט המייסד והמנכ"ל שלנו, גלעד יפת, לנתב את אהבתו לחקר ההיסטוריה המשפחתית ליצירת מיזם עסקי ולהקים את החברה מהמוסך שבביתו. האתר שלנו עלה לאוויר ב-2005, ומאז אנו ממשיכים לגדול ולהתחדש. טכנולוגיית ה-™SmartMatching המתקדמת שלנו שוחררה ב-2007, אפליקציית המובייל של MyHeritage הפכה לזמינה להורדה ב-2010, התחלנו להציע רשומות היסטוריות ב-2012, MyHeritage DNA הושק ב-2016, וזוהי רק ההתחלה.

משרדי MyHeritage המקוריים במושב בני עטרות, מרכז הארץ

משרדי MyHeritage המקוריים במושב בני עטרות, מרכז הארץ

הצמיחה שלנו היא באמת עניין יוצא דופן. כיום, כ-96 מיליון אנשי ברחבי העולם משתמשים בשירותינו. האתר שלנו זמין ב-42 שפות, יש בו 82 מיליון אילנות יוחסין, 16.1 מיליארד רשומות היסטוריות ו-5.6 מיליון ערכות DNA במאגר הנתונים.

ביקור אצל המנויה המיליון

כדי לחגוג את המאורע, החלטנו לערוך ביקור פתע אצל המנויה מספר מיליון שלנו, בנדיקט הלפוטה, בביתה שבבלגיה, כדי לשוחח איתה על החוויה שלה כמשתמשת MyHeritage. הביקור הפך לחגיגה כשברקע תזמורת, בלונים, עוגה, והדובדבן שבקצפת – הענקנו לה מנוי מסוג Complete בחינם לכל ימי חייה. ברכותינו, בנדיקט!

הנה סרטון הביקור:

הנבחרת המנצחת שלנו

החגיגות הגיעו לשיאן באירוע חברה של MyHeritage שנערך לאחרונה כדי לחגוג את ציון הדרך ביחד עם צוות העובדים החרוץ, המוכשר והנלהב שלנו – האנשים הנהדרים שעומדים מאחורי ההישג.

הנה תמונה של נבחרת העובדים המעולה של החברה:

צוות MyHeritage ישראל. לא בתמונה, אבל איתנו לאורך כל הדרך: העובדים שלנו באוקראינה, צרפת וארה"ב (לחצו להגדלה)

צוות MyHeritage ישראל. לא בתמונה, אבל איתנו לאורך כל הדרך: העובדים שלנו באוקראינה, צרפת וארה"ב (לחצו להגדלה)

אנחנו נרגשים לחזות בצמיחה שלנו נוסקת ככל שאנחנו מפתחים טכנולוגיות חדשות שמטרתן לשפר ולהפוך תחקיר היסטורי משפחתי לאוטומטי, אינטואיטיבי ופשוט. כולנו ממתינים בציפייה לראות מה יביא עימו העתיד, ואנחנו מחכים להזדמנות הבאה שלנו לחגוג איתכם ציוני דרך נוספים רבים.