בני נוער מסייעים לאזרחים ותיקים לגלות ולשמר היסטוריה משפחתית

בני נוער מסייעים לאזרחים ותיקים לגלות ולשמר היסטוריה משפחתית

״אף פעם לא מאוחר מדי״. חברת MyHeritage גאה להיות חלק מפרויקט התנדבותי ביחד עם שרונהאב, מרכז נוער ליזמות וחדשנות של עיריית תל אביב. במהלך הפרויקט למדו בני הנוער כיצד לערוך מחקר גנאולוגי נכון ויעיל, ולבסוף נפגשו עם אזרחים ותיקים ובנו עבורם את עצי המשפחה שלהם. הפרויקט הוכר על ידי משרד החינוך כחלק מהמחוייבות האישית אותה חייבים למלא תלמידי כיתות י׳ בארץ.

בני הנוער משרונהאב ובני הגיל השלישי במפגש המסכם

בני הנוער משרונהאב ובני הגיל השלישי במפגש המסכם

לאורך שלושת החודשים האחרונים נפגשו אנשי החברה עם בני נוער בגילאי 16 משרונהאב לסדנאות פרקטיות. במהלך הסדנאות לימדנו את הנערים והנערות להשתמש בכל מחקר המגוונים של MyHeritage – החל מהכנה וניהול ראיון עם בני משפחה, דרך בניית אילן היוחסין ושימוש במנוע החיפוש ובטכנולוגיית ההצלבות ועד עבודה עם כלי עיבוד התמונות המתקדמים של החברה.

לומדים לעבוד עם הכלים MyHeritage בסדנאות מעשיות

לומדים לעבוד עם הכלים של MyHeritage בסדנאות מעשיות במשרדי החברה

בתום המפגשים הלימודיים, בני הנוער ביקרו במרכזים קהילתיים בתל אביב, וסייעו לבני הגיל השלישי בתיעוד, גילוי, שימור ושיתוף ההיסטוריה המשפחתית שלהם.

מכים שורשים. אחת הנערות משרונהאב בונה אילן יוחסין עבור אזרחית ותיקה

מחוייבות אישית עם משמעות. אחת הנערות משרונהאב בונה אילן יוחסין ב-MyHeritage עבור אזרחית ותיקה

המפגשים בין בני הדור הצעיר לבין האזרחים הותיקים היו מרגשים ומוצלחים כאחד. בני הגיל השלישי הודו לצעירים על העזרה בגילוי ושימור ההיסטוריה המשפחתית שלהם, ובתורם, סיפור להם סיפורי חיים מרתקים.

מקשיבים לסיפורי משפחתיים מרתקים

מקשיבים לסיפורי משפחתיים מרתקים. שני הצדדים יצאו נתרמים

אנו ב-MyHeritage מאמינים שיוזמות התנדבותיות הם חלק מתפקידנו החברתי, ואנו שמחים לבשר שאנחנו כבר עובדים על הרחבת שיתוף הפעולה עם שרונהאב, כמו גם עם יוזמות התנדבותיות דומות אחרות.