הכירו את הצוות – אורי גונן

הכירו את הצוות – אורי גונן

שמי אורי גונן, אב לשלושה, גר בטורונטו שבקנדה, שם אני גם עובד עבור MyHeritage ב-12 השנים האחרונות. הצטרפתי ל-MyHeritage ב-2005 כאשר החזון של החברה היה עדיין בבחינת רעיון ותו לא. בתחילה עבדתי ב- MyHeritage כעבודה צדדית, כאשר במקביל עדיין הייתי מועסק באופן יום-יומי במקום אחר. לפני 2005 אפילו יצא לי לעבוד פעמיים עם גלעד יפת, המייסד והמנכ"ל של MyHeritage, והוא היה גם זה שיצר איתי קשר וביקש שאעזור לו במאמציו. הצעתו סיקרנה אותי, וקיבלתי אותה. במבט לאחור אני כל כך שמח על החלטתי כי המסע שעברתי – ועודני עובר – פשוט מרתק.

תמיד אהבתי לעבוד בסטרטאפים – מקומות שבהם כל אחד יכול להשפיע רבות ופוטנציאל הצמיחה אדיר. כאשר אתה עובד עבור חברה קטנה שרק מתחילה את דרכה, כל יום יכול להפוך להתנסות שונה לחלוטין. המשרדים הראשונים שלנו ב-MyHeritage היה באחוזה טמפלרית חקלאית במושב בני עטרות. בכל יום היינו שומעים את קריאת התרנגולים ואת נביחות הכלבים. בנוסף הקמנו קבוצת ריצה, והיינו נוהגים לצאת לריצות בפרדסים של המושב. לא היה מדובר בשגרת עבודה יומית רגילה, אלא במשהו יוצא דופן, מה שהפך את כולנו למעורבים יותר.

המשרדים באחוזה הטמפלרית. פה הכל התחיל

המשרדים באחוזה הטמפלרית. פה הכל התחיל

התפקיד שלי בחברה השתנה במהלך השנים – ממפתח תוכנה ועד מנהל מוצר. היו פרויקטים רבים שהובלתי ב-MyHeritage. אחד הפרויקטים הקרובים ביותר לליבי הוא PedigreeMap. הפיצ'ר הזה שנוסף לאחרונה, מאפשר למשתמשים לסמן ציוני דרך בהיסטוריה המשפתית שלהם על גבי מפה אינטרקטיבית. בתור מי שגדל במשפחת של גיאוגרפים, העבודה על הפרויקט הזה היתה יותר ממשמעותית עבורי.

באירוע של החברה ב-2009. אורי גונן שלישי משמאל

באירוע של החברה ב-2009. אורי גונן שלישי משמאל

כעובד שיצא לו להתנסות בתחומים רבים ב-MyHeritage, וכאחד העובדים הראשונים בחברה, אני מביא איתי את היכולת לראות את התמונה הכוללת של החברה על שלל מוצריה, הטכנולוגיה שלה וכמובן – לקוחותיה. המוצרים והשירותים של MyHeritage מדברים בעד עצמם. הערך המוסף שאנו מספקים למשתמשים שלנו משתקף בתרבות הארגונית שלנו, מה שהופך את כולנו לגאים במה שאנחנו מצליחים להשיג בכל יום.

באופן אישי, אני יכול להגיד שמצאתי ב-MyHeritage מידע רב אודות אבות אבותיו של סבי מצד אימי. מעבר לכך, לאורך השנים הצלחתי לערב את כל משפחתי במחקר ההיסטוריה הפרטי שלנו, ולהרחיב את אילן היוחסין.

סבי מצד אימי שמחה (שלמה) ביגר וסבתי ארנה (אסתר) ביגר לבת מרקוס

סבי מצד אימי שמחה (שלמה) ביגר וסבתי ארנה (אסתר) ביגר לבת מרקוס

בהיותי כאמור אחד העובדים הראשונים, זכיתי לחזות ב-MyHeritage הופכת מקבוצה קטנה של אנשים שעבדו על פרויקט בזמן הפנוי שלהם – לחברה גדולה. במהלך השנים MyHeritage רכשה חברות אחרות, מה שאיפשר לנו לצמוח ולהיכנס לשווקים שונים ברחבי העולם.

כעת אנחנו מחפשים דרכים להתרחב לכיוונים נוספים. בכוונתנו לפתוח בקרוב משרדים של MyHeritage בטורונטו, העיר שהופכת בימים אלה בקצב מהיר לאחד מקהילות הטכנולוגיה התוססות ביותר בצפון אמריקה. אני הולך לעבוד במשרד הזה בטורונטו, וכן, אנחנו מגייסים אנשים! כולי ציפייה לראות את המשרד בטורונטו מתרחב, ואני רוצה למצוא כשרונות חדשים שיעזרו לי לעשות זאת. אם מעניין אתכם להצטרף אלינו, תוכלו לקבל מידע בעמוד המשרות הפנויות שלנו.

הערות

כתובת הדוא"ל נשמרת פרטית ולא תוצג

  • יורם ביגר

    12 בספטמבר, 2017

    אורח
    כל הכבוד ויישר כח גדול על העבודה המבורכת לטובת כל המשפחה ולכל החברים באתר המצויין

    • רועי מנדל

      13 בספטמבר, 2017

      תודה רבה יורם.

  • יוסי טובי

    13 בספטמבר, 2017

    האם תרצו להתעסק בנושא הקשור לפרשת ילדי תימן האבודים
    אחות של אימי נעלמה במהלך תקופת הפרשייה

    • רועי מנדל

      13 בספטמבר, 2017

      שלום יוסי. לידיעתך, חברת MyHeritage עוסקת בשנה האחרונה רבות בפרשה הזו ואנו מבצעים פרויקט פרו בונו שנמשך כבר למעלה משנה, במסגרתו ביצענו בדיקות מעל 1000 DNA בחינם לכל מי שחושב שהוא קשור לפרשה (בני משפחה ומאומצים). בשנה האחרונה איחדנו שני מאומצים עם משפחתם הביולוגית (המפורסם שבהם הוא סיפורו של יהודה קנטור) ורק בשבוע שעבר ערכנו אירוע בדיקות נוסף בראש העין. ממליץ לך לחפש פרסומים שהיו בנושא בשנה האחרונה בעיתונות. הנה קישור לאתר הייעודי של הפרויקט, אתה מוזמן להירשם ונזמין אותך לאירוע הבדיקות הבא:

  • DRORI YOEL

    13 בספטמבר, 2017

    מאת יואל דרורי

    לאורי גונן
    אני צריך עזרה בקנאדה חיפוש קרובים

    תודה יואל

  • אד

    אראלה דיכטר

    14 בספטמבר, 2017

    שלום אורי אני בת דודה של אימך מצד סבך שמחה נכדה של משה ביגר איך לא מצאת על הביגרים לקחתי חוקר והוא מצא 2 דורות אחורה משלום ממרוקו שיש לי שהיה ב1900 במרוקו בכל ישראל חברים אני חברה כבר 4 שנים -MyHeritage ואף אחד לא עוזר אולי תעזור לי בבקשה אני מחפשת משפחת דיכטר מאודיסה אולי דיכטיאר ומשפחת נתן טוביה משפחתה של סבתי מורשה שנברג אודה לך מאוד אראלה דיכטר

  • משה

    25 בספטמבר, 2017

    אשמח אם תחזרו אלי למייל

  • ציפורה

    29 באוקטובר, 2017

    שלום
    אשמח מאד לקבל עזרה בחיפוש השורשים המשפחתיים שלי מצד אימי ז"ל אסתר גרוס עוזרולוביץ
    ניסיתי בכל סוגיי הרשימות שפורסמו ואיני מצליחה למצוא קצה חוט .
    אמא שלי וכנראה שגם ההורים שלה נולדו באורדיה שהייתה חלק מהונגריה ואחרי המלחמה זה נהפך לרומניה
    לאושוויץ הם נלקחו מבודפשט שם הם התגוררו אני גם יודעת על פי הסיפורים שסבא של אמא שלי היה הרב הראשי של בית
    הכנסת הגדול בבודפשט בזמנו אימי אמרה לי שיש 7 מחוזות היום מתברר שיותר
    אשמח לקבל סיוע כיצד עוד אפשר להתחיל לחפש מידע ולמצוא את השולשלת של משפחתה משפחות בלאו וגרוס
    תודה מראש ציפורה 🙂