עדכונים חשובים אודות אימות דו-שלבי

עדכונים חשובים אודות אימות דו-שלבי

לאחרונה פרסמנו פוסט בבלוג המדגיש את החשיבות של הגדרת אימות דו-שלבי עבור חשבונך ב-MyHeritage. הסברנו על מספר מהאמצעים הנוספים שבהם אנו נוקטים על מנת לשפר את האבטחה ב-MyHeritage, וכחלק מהאמצעים הללו, אנו מכריזים על שני עדכונים חשובים: הוספנו אימות באמצעות דוא״ל כשיטה נוספת לאימות דו-שלבי, בנוסף לשיטה הקיימת של שימוש באפליקציית אימות, ואנו בתהליך של הגדרת אימות דו-שלבי כתנאי לצפייה בתוצאות הדנ״א או ניהול ערכות דנ״א ב-MyHeritage.

כזכור, אימות דו-שלבי מספק שכבת אבטחה נוספת לחשבונך, בנוסף לסיסמה שלך. לצורך השוואה, דמיין שאתה מתקין שני סוגי מנעולים על דלת הבית: מנעול אחד שדורש קוד ואחר המצריך מפתח פיזי. שני מנעולים מבטיחים שאם מישהו פורץ אחד מהם, ישנו מנעול נוסף שימנע את כניסתו לביתך. עם אימות דו-שלבי מופעל ב-MyHeritage, ישנה הגנה נוספת שתבטיח שמישהו אחר לא יוכל להיכנס לחשבונך ולגשת למידע שלך, גם אם סיסמת החשבון שלך דלפה.

עד כה, MyHeritage תמכה באימות דו-שלבי העושה שימוש בקוד חד-פעמי שנוצר על ידי אפליקציית אימות. למשתמשים המעוניינים להשתמש בשיטה אחרת, הוספנו כעת את האפשרות לקבל קוד אימות בן שש ספרות בדוא״ל.

הפעלת אימות דו-שלבי באמצעות דוא״ל

נכון לעכשיו, ניתן להפעיל אימות דו-שלבי רק דרך הגדרות החשבון שלך בעת שימוש בדפדפן אינטרנט, בין אם במחשב שולחני או באינטרנט לנייד. בשבועות הקרובים נוסיף גם את היכולת לאפשר אימות דו-שלבי באמצעות אפליקציית MyHeritage.

כדי להפעיל אימות דו-שלבי, היכנס לחשבונך ב-MyHeritage דרך דפדפן האינטרנט שלך. לחץ על שמך בפינה השמאלית העליונה של המסך ובחר ב-"הגדרות חשבון" מהתפריט.

 גישה להגדרות החשבון שלך ב-MyHeritage

A גישה להגדרות החשבון שלך ב-MyHeritage (לחץ להגדלה)

גלול את העמוד ולחץ על "הפעלת אימות דו-שלבי", המסומן למטה באדום.

הפעלת אימות דו-שלבי בחשבון שלך

הפעלת אימות דו-שלבי בחשבונך (לחץ להגדלה)

לחץ על הקישור כדי להתחיל בהגדרת אימות דו-שלבי.

תוכל לקבל קודי אימות באחת משתי דרכים: באמצעות אפליקציית אימות, או באמצעות דואר אלקטרוני. בפוסט זה נדריך אותך לאורך השלבים להפעלת אימות דו-שלבי באמצעות דוא״ל, אך השלבים כמעט זהים בעת הגדרת אימות דו-גורמי עם אפליקציית אימות.

בחר שיטת אימות:

בחירת שיטת אימות עבור אימות דו-שלבי

בחירת שיטת אימות עבור אימות דו-שלבי (לחץ להגדלה)

לחיצה על המשך תשלח הודעת דוא״ל לכתובת הדוא״ל המשויכת לחשבון MyHeritage שלך. פתח את הדוא״ל שלך בחלון חדש, או בטלפון שלך, כדי לאתר את קוד האימות. לאחר מכן, הזן את קוד האימות בן שש הספרות ולחץ על ״המשך״.

 הזנת קוד האימות

הזנת קוד האימות

וזהו! כעת האימות הדו-שלבי מופעל ותקבל הודעת דוא״ל המאשרת את הפעלתו.

אימות דו-שלבי הופעל בהצלחה

אימות דו-שלבי הופעל בהצלחה

בפעם הבאה שתיכנס לחשבונך ב-MyHeritage, בין אם דרך הדפדפן ובין אם מהאפליקציה לנייד, תצטרך להזין את קוד האימות בנוסף לסיסמה שלך.

הפעלת אימות דו-שלהי עבור משתמשי דנ״א

כאשר אתה משתמש ב-MyHeritage, אתה מפקיד בידינו את הנתונים האישיים שלך, וכשמדובר בנתוני הדנ״א שלך מדובר בנתונים אישיים עוד יותר. מכיוון שהתעשייה ממשיכה לחוות עלייה במספר גורמים מזיקים המנסים לגנוב נתונים אישיים, אנו נמצאים בתהליך של הפיכת אימות דו-שלבי לחובה עבור כל לקוחות הדנ״א של MyHeritage. המשמעות היא שאם ביצעת בעבר בדיקת דנ״א עם MyHeritage, העלית נתוני דנ״א משירות אחר, או רכשת לאחרונה ערכת דנ״א שלMyHeritage בפעם הראשונה, בקרוב תצטרך להפעיל אימות דו-שלבי בחשבונך לפני שתוכל לגשת לתוצאות הדנ״א שלך. בנוסף, יידרש אימות דו-שלבי על מנת להוריד את נתוני הדנ״א הגולמיים שלך מ-MyHeritage וכדי להקצות ערכת דנ״א עם תוצאות למשתמש MyHeritage אחר.

ברגע ששינוי זה ייכנס לתוקף, בעת ביקור בכל אחד מדפי תוצאות הדנ״א ב-MyHeritage, משתמשים שאימות דו-שלבי לא מופעל בחשבונם כעת יראו את ההודעה הבאה:

 הפעלת אימות דו-גורמי לצפייה בתוצאות דנ״א ולניהול ערכות דנ״א

הפעלת אימות דו-גורמי לצפייה בתוצאות דנ״א ולניהול ערכות דנ״א

לאחר לחיצה על הכפתור, עקוב אחר השלבים המתוארים מעלה כדי להפעיל את שיטת האימות הדו-שלבי המועדפת עליך. בהמשך, לאחר שהאימות הדו-שלבי יהפוך לחובה, גם משתמשים המנסים לגשת לתוצאות הדנ״א מאפליקציית MyHeritage יראו את המסך הזה ויוכלו להגדיר את האימות הדו-שלבי.

אם רכשת לאחרונה ערכת דנ״א של MyHeritage בפעם הראשונה, אנו ממליצים בחום שתפעיל אימות דו-שלבי בעת הפעלת ערכת הדנ״א שלך. עם זאת, אם תבחר שלא להפעיל את האימות כעת, תוכל לעשות זאת במועד מאוחר יותר.

אבטחת הנתונים שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו, וברצוננו להדגיש בפנייך את החשיבות של ביצוע שיטות עבודה מומלצות כגון בחירת סיסמאות חזקות ואי שימוש חוזר בסיסמאות במספר אתרים. הסיסמה שבה אתה משתמש ב-MyHeritage חייבת להיות ייחודית, ואין להשתמש בה בשום מקום אחר. בנוסף, אנו ממליצים בחום לכל המשתמשים להפעיל אימות דו-שלבי עבור חשבון MyHeritage שלהם, ללא קשר אם הם עברו בדיקת דנ״א. ההגדרה אורכת רק מספר דקות, ומשפרת משמעותית את אבטחת החשבון שלך.

לסיכום

אימות דו-שלבי יהפוך בקרוב מאוד לחובה על מנת לצפות בתוצאות ה-דנ״א ולגשת לכלי הדנ״א ב-MyHeritage. נכון להיום, ישנן שתי שיטות אימות נתמכות: באמצעות אפליקציית אימות ובאמצעות דוא״ל.
אנו שוקלים לרשום אוטומטית חלק ממשתמשי MyHeritage לאימות דו-שלבי באמצעות דוא״ל על מנת להאיץ את השימוש בו וליהנות מההגנה שלו.
אנו מעריכים את האמון שלך ב-MyHeritage. נמשיך להשקיע מאמצים משמעותיים על מנת להבטיח שאנו מספקים את חווית המשתמש הטובה ביותר, תוך מתן שקט נפשי שהנתונים שלך מאובטחים.