MyHeritage סוגרת עשור ומסכמת את 2019

MyHeritage סוגרת עשור ומסכמת את 2019

סיום שנת 2019 הוא זמן טוב לסכם עשור יוצא דופן עבורנו ב-MyHeritage, עשור של צמיחה וחדשנות. אנו גאים בעשייה ובהישגים, ומצפים לעמוד ביעדים המאתגרים בעשור החדש.

במהלך 10 השנים שחלפו בנינו אוצר בלום של רשומות היסטוריות מכל העולם, השקנו את מוצר ה-DNA של MyHeritage לחקר השורשים ולבדיקה גנטית רפואית, הצטרפו אלינו 69 מיליון משתמשים חדשים, נוספו מעל שלושה מיליארד שמות באילנות היוחסין, רכשנו 7 חברות וקלטנו 406 עובדים ועוד ועוד.

שנת 2019 הייתה שנה של הישגים משמעותיים. עבורנו ב-MyHeritage, זו הייתה גם "שנת בריאות", שכן השקנו את מוצר הבריאות שמטרתו לעזור למשתמשינו לקבל החלטות התומכות באורח חיים בריא. בדיקת DNA ביתית זו מפיקה תוצאות המשלבות מידע גאולוגי ובריאותי ומאפשרת למשתמשינו להבין מחד את עברם ומאידך את הסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים. כל אלה יחדיו מאפשרים לכל אחד ואחת לקבל החלטות מושכלות יותר שעשויות להשפיע לטובה על עתידם ועל עתיד משפחתם.

שנת 2019 במספרים

הנה כמה מהאירועים הבולטים שלנו השנה

ינואר

בחודש ינואר התחלנו בהכנות לאירוויזיון תל אביב 2019. ביצענו מחקרים על ההיסטוריה המשפחתית של אגדות אירוויזיון בעבר ובהווה – במטרה לקחת אותם למסע שורשים לגילוי עברם. 

פברואר

התארחנו בערוץ Fox האמריקני והצגנו בפני המנחה את תוצאות ה-DNA שלו שכללו את המוצא האתני ממנו הוא מגיע. בנוסף הצגנו בשידור את מחקר ההיסטוריה המשפחתית שערכו תחקירני החברה, שכלל תמונות ומסמכים היסטוריים של אבותיו.

בחודש פברואר השתתפנו באירוע הגנאולוגיה הגדול של השנה – ועידת RootsTech 2019 ביוטה, ארה"ב. MyHeritage היתה נותנת חסות מובילה של הוועידה, שבמהלכה בישרה MyHeritage בשורות משמעותיות על פיתוחים חדשים שהשיקה.  שתיים מההכרזות העיקריות היו על היישומים החדשים שפיתחנו: ה-AutoClusters וה-Theory of Family Relativity. 

ה-AutoClusters הוא כלי גנאלוגי חדש המציג התאמות DNA באופן חזותי וברור. הכלי פשוט לשימוש והוא מסייע לחקור את התאמות ה-DNA בצורה יעילה יותר, שכן ההתאמות מוצגות כקבוצות ולא כפרטים מפוזרים, ובכך מקל על הבנת הקשר שבין ההתאמות לאילן היוחסין. 

היישום Theory of Family Relativity מבוסס על טכנולוגיה מהפכנית, ומטרתו לסייע להפיק את המרב מהתאמות ה-DNA. כלי זה משלב בין מידע גנאלוגי ממיליארדי פרופילים באילנות היוחסין ובין מאגר הרשומות ההיסטוריות. החיבור של שני אלה יחד מאפשר למשתמשים לקבל תיאוריות המסבירות מהו הקשר המשפחתי בינם לבין האנשים אליהם קיבלו התאמות DNA.

אלו היו רק חלק מהיישומים המובילים שהשקנו בשנים האחרונות, שרובם ככולם התקבלו בשמחה בקרב משתמשינו.

ב-RootsTech הכרזנו גם על המשכו של DNA Quest – יוזמה התנדבותית שהושקה ב-2018, במסגרתה הענקנו בחינם 15 אלף ערכות DNA למאומצים מכל העולם במטרה לעזור להם למצוא את בני משפחותיהם הביולוגיים באמצעות בדיקות DNA של MyHeritage. בעקבות הצלחת היוזמה החלטנו להרחיב את הפרויקט ולתרום 5,000 ערכות DNA נוספות בחינם.

מייסד ומנכ"ל החברה גלעד יפת הודיע כי חברת MyHeritage הצליחה להשלים את המטרה לבצע דיגיטציה של כל בתי העלמין בישראל. עם השלמת הפרויקט, ישראל הפכה למדינה הראשונה בעולם בה כל המצבות בבתי העלמין מתועדות ונגישות לחיפוש באינטרנט – בחינם.

מרץ

לקראת סוף החודש השקנו את אפלקיציית כפילי-האירוויזיון Eurovision Look-alike המאפשרת לכל אחד לבדוק למי מזוכי האירוויזיון הוא הכי דומה. 

אפריל

באפריל הכרזנו על "אוטובוס האירוויזיון". בין ה-5 ל-21 באפריל נסע אוטובוס ובו צוות MyHeritage ברחבי אירופה כשהוא מצויד במערכת קריוקי ועודד את העוברים והשבים להקליט את עצמם שרים להיטים מהתחרות.

אירחנו את נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון לשנת 2018, במשרדי החברה כדי לחשוף בפניה את ההיסטוריה המשפחתית ואת תוצאות ה-DNA שלה.

הזמנו 6 מהשפים הטובים ביותר בצרפת בתחום המאפים והשוקולד כדי לנסות ולהבין כיצד שורשיהם משפיעים על היצירות הקולינריות שלהם. את התוצאות תוכלו לראות באתר הייעודי – "שורשי הגורמה"

מאי

נציגתינו חזרה לאולפן FOX כדי להציג בפני אחת המנחות מחקר על השורשים מהם היא מגיעה. המנחה גילתה עובדות מרתקות על המורשת המשפחתית שלה בזכות תוצאות בדיקת ה-DNA ונחשפה לתגליות רבות הקשורות להיסטוריה המשפחתית המגוונת שלה. 

בחודש זה התקיים בתל אביב האירוויזיון, האירוע המוסיקלי הגדול והפופולרי ביותר בעולם בו צופים מאות מילוני אנשים בשידור חי. כנותני החסות הראשית של האירוויזיון, צוות התחקרינים של החברה יצר תוכן רב המותאם למורשת העשירה של האירוויזיון כגון קשרי משפחה ייחודיים בין זוכי עבר, דמויות בולטות בתעשיית המוזיקה ועוד.

בחודש מאי הכרזנו על השקת ערכת הבריאות לזיהוי סיכון גנטי למחלות. על בסיס התובנות שנובעות מהתוצאות, הנבדקים יכולים לשפר את עתידם הבריאותי ואת סגנון חייהם. בנוסף, שיתוף מידע הקשור לסיכונים בריאותיים עם קרובי משפחה מהווה יתרון גם עבורם.

בדיקת הבריאות החדשה הושקה עם דוחות בריאות מפורטים ל-27 גורמי סיכון, כולל מחלות פוליגניות כמו מחלות לב, סרטן שד נשי וסוכרת מסוג 2. תוצאות הבדיקה כללו 11 דוחות על גורמי סיכון גנטיים למחלות מונוגמיות כגון פרקינסון, אלצהיימר וקרוהן. בנוסף, המשתמשים קיבלו 13 דוחות על נשאות אפשרית מחלת טיי-זקס, סיסטיק פיברוזיס ואנמיה חרמשית.

בחודש מאי ערכנו תחרות לכבוד יום האם האמריקאי, וביקשנו ממשתמשות לשלוח תמונות שבהן הן דומות לנשים אחרות במשפחה. תמונות רבות נשלחו אלינו, והדמיון היה מדהים.

יוני

התחלנו למכור ערכות DNA של MyHeritage ברשתות מזון שונות ברחבי בריטניה ואיסלנד. הזמינות המוגברת של ערכות ה-DNA הביאה להתאמות DNA רבות עבור משתמשי MyHeritage בכל רחבי העולם.

יולי

ריעננו את מסד הנתונים של הכלי Theory of Family Relativity על מנת להפיק תיאוריות על קשרי משפחה חדשים בין המשתמשים לבין אנשים אליהם קיבלו התאמות DNA.

התארחנו שוב באולפנו של הרופא הכי מוכר בטלוויזיה, ד"ר פיל, הפעם כדי להציג לאשתו פרטים שלא היו ידועים לה מהעבר המשפחתי שלה. 

אוגוסט

כחלק משותפות חדשה עם להקת הבקסטריט בויז, כל אחד מחברי הלהקה ביצע בדיקת DNA של MyHeritage כדי ללמוד יותר על מוצאו. צפו בסרטון כדי לראות את תגובותיהם של חברי חמשת הלהקה ניק קרטר, בריאן ליטרל, האווי דורו, איי-ג'יי מקלין וקווין ריצ'רדסון בזמן שהם מקבלים את התוצאות.

מחקר חדש שנערך על ידי חברת MyHeritage בשיתוף הסטטיסטיקן והדמוגרף המומחה ד"ר דניאל סטצקי, גילה כי הונגריה היא המדינה בה קיים אחוז האוכלוסייה היהודית הגבוה ביותר מחוץ לישראל, אפילו יותר מארה"ב.

ספטמבר

בספטמבר אירחנו את ועידת MyHeritage LIVE 2019 באמסטרדם. כנס המשתמשים השנתי השני שלנו היה אחד מאירועי הגנאלוגיה היותר זכורים של השנה, והשתתפו בו אנשי החברה, מומחים בעלי שם עולמי בתחום הגנאלוגיה וה-DNA, ומשתמשי MyHeritage מכ-30 מדינות.

קראו את הסיכום המלא של הכנס, וצפו בכל ההרצאות בערוץ הכנס בחינם. 

להלן רשימה של כמה מתכני הוידאו הבולטים מתוך הכנס:

ב-MyHeritage LIVE התקיימה הקרנת בכורה של "החולייה החסרה", סרט תיעודי מקורי של MyHeritage. "החולייה החסרה" הינו מסמך עוצמתי ומעורר השראה על תקווה וגילוי. הסרט מגולל את סיפורן של שתי אחיות שהופרדו וננטשו בתחנת רכבת כשהיו פעוטות. ככל שהעלילה מתקדמת, מתגברות האחיות על הסיכויים הכמעט בלתי אפשריים לגלות מי הן ומהיכן הן מגיעות. סרט זה הינו עדות מרגשת לתגליות המתרחשות ב-MyHeritage מדי יום.

הכרזה משמעותית נוספת ב-MyHeritage LIVE הייתה השקת מרכז הלמידה החדש שלנו. זירת למידה זו מרכזת מידע רב שעומד לרשותם של משתמשי MyHeritage כדי לעזור להם להפיק את המירב ממחקר ההיסטוריה המשפחתית. כל התוכן במרכז הלמידה הינו בחינם, והוא כולל סרטוני הדרכה, סמינרים מקוונים, מאמרים ומקורות שונים שניתן להורידם לצורך קריאה ללא חיבור לאינטרנט. האתר זמין כעת ב-10 שפות ומתווסף אליו תוכן חדש על בסיס שבועי.

הנה סרטון המסביר את האפשרויות הרבות להעשרה ולמידה העומדות לרשות המשתמשים במרכז הלמידה: 

https://www.youtube.com/watch?v=8-5Q8RrTb1M&feature=emb_logo

בנוסף בספטמבר, MyHeritage הודיעה כי היא רוכשת את חברת SNPedia ו-Promethease. הייתה זו הרכישה הראשונה שלנו בתחום הבריאות, והרכישה העשירית בכלל מאז הקמתה של MyHeritage.

עם פתיחת משחקי גביע העולם ברוגבי, הפגישה MyHeritage בין ארבעה מכוכבי העבר. תחקירני החברה חשפו בפניהם את מוצאם האתני וגילו להם מספר רב של עובדות היסטוריות משפחתיות מרתקות שהכוכבים טרם הכירו. 

עוד באותו בחודש הוזמנו שוב לאולפנו של ד"ר פיל, הפעם כדי להציג בפניו את תוצאות בדיקות הבריאות של MyHeritage ולקיים דיון על הסיכונים הגנטיים שהתגלו אצלו. אל הדיון הצטרפה גם יועצת הגנטיקה של החברה, ג'סיקה גרינווד. 

אוקטובר

ד“ר יניב ארליך, המדען הראשי של MyHeritage, הוזמן להתארח ב-TEDMED, פלטפורמת ההרצאות היוקרתית בעולם, המוקדשת לשיתוף רעיונות משפיעים בתחומי הבריאות והרפואה. ד"ר ארליך דיבר על התובנות הרבות שניתן להשיג ממחקר גנאולוגי, בין היתר אריכות חיים, דפוסי הגירה ועוד. 

אגדות הכדורגל הברזילאי הגיעו לישראל ל"משחק השלום", ולרגל המאורע ביקשרנו מאמרסון, אמורוסו ואלדאיר – לבצע בדיקת DNA של MyHeritage כדי לגלות את שורשיהם, ללמוד יותר על המקורות מהם הגיעו ולראות אם לרוח הספורטיבית יש במשותף יותר מאשר מה שנראה כלפי חוץ. 

נובמבר

שדרגנו את "תצוגת הרשימה", כלי חשוב ונוח במיוחד לעבודה עם עצי משפחה גדולים. כעת תצוגה זו שימושית מתמיד: באפשרותכם לגשת אל ההתאמות החכמות, לצפות במסמכים, לראות את תוצאות ה-DNA, לחפש ולסנן שמות בפשטות ולנצל תכונות יעילות אחרות.

דצמבר

במהלך דצמבר חלקנו חוויות ממסע Tribal Quest האחרון שלנו ללב יערות הגשם באמזונס, שם תיעדנו את המורשת העשירה והסיפורים המשפחתיים של שבט האצ'ואר באקוודור. הייתה זו המשלחת הרביעית שיצאה במסגרת היוזמה הבינלאומית שלנו לתיעוד ההיסטוריה המשפחתית של שבטים מרוחקים שתרבותם נמצאת בסכנת הכחדה. כדי ללמוד עוד על הפרויקט בקרו באתר Tribal Quest המרשים.

לפני מספר שבועות הכרזנו על תוספת משמעותית לערכת הבריאות שלנו – 9 דוחות חדשים. היה זה הראשון מבין העדכונים הרבים שאנו מתכוונים לשחרר בעתיד. תשעת הדוחות החדשים כוללים הערכה לסיכון גנטי למחלות פוליגניות ללחץ דם גבוה, 3 דוחות המספקים הערכה לסיכון גנטי להתפתחות מחלות מסוג זה, ו-5 דוחות המצביעים על כך שאם אדם הינו נשא של מחלה פוליגנית, אזי זו עשויה לעבור מהורים לילדיהם, במידה ושני בני הזוג נשאים. הוספת הדוחות החדשים מעלה את המספר הכולל של דוחות הבריאות ל-36, המורכבים מ-4 הערכות סיכון פוליגניים ייחודיים (כולל מחלות לב, סוכרת מסוג 2 וסרטן שד נשי), 14 דוחות בדבר סיכון גנטי אישי להתפתחות בעיות בריאותיות, וכן 18 דוחות לנשאות גנטית. רבים מהדוחות הרפואיים הללו קיימים רק ב-MyHeritage.

בעקבות ההצלחה של כנסי MyHeritage LIVE ב-2018 ו-2019, הכרזנו בדצמבר כי כנס MyHeritage LIVE הבא יתקיים בתל אביב בין התאריכים 25-26 באוקטובר 2020. אנו מקווים לראות את כולכם שם!

סרט תיעודי ייחודי שהופק על ידי I Am Migration בשיתוף עם MyHeritage מציין את מגוון התרבויות בארצות הברית שהופך את המדינה לפסיפס תוסס של אנשים. הסרט התיעודי המלא זמין באתר בחינם. כמו כן תוכלו למצוא באתר גרסה ספרדית של הסרט ותוכן ייחודי נוסף.

הכלי השימושי שכונה בעבר "בלש המסמכים" קיבל מתיחת פנים ושינה את שמו ל"מסמכים מקושרים". כלי זה מציג רשומות היסטוריות נוספות העשויות להיות רלוונטיות לאדם ששמו מופיע כעת בתוצאות החיפוש. החל מהעדכון האחרון יוצגו המסמכים המקושרים בתצוגה נוחה יותר נוח בצד ימין של העמוד, במקום בתחתיתו. כמו כן, ביצענו עדכון של המערכת שמטרתה למצוא את המסמכים המקושרים הרלוונטיים ביותר עבורכם והוספנו מאות מיליוני רשומות חדשות. כלי זה עשוי לפתוח את הדלת לתגליות חדשות רבות ומרתקות.

איחודים משפחתיים 

חברת MyHeritage נחשבת למובילה העולמית במציאת קשרי משפחה באמצעות התאמת DNA. הודות למאגר המידע הבינלאומי שלנו, יש לנו יתרון משמעותי על פני השירותים המתחרים באיחוד משפחות בכל רחבי הגלובוס. 

הנה כמה מהסיפורים המובילים של משפחות שאוחדו בזכות MyHeritage במהלך שנת 2019: 

בשנת 1957, זמן קצר לאחר לידתה, נמסרה פייט לופסטנס מקולורדו לאימוץ בבית החולים באלבני, ניו יורק. כשהיתה בת 9 גילתה לראשונה שהיא ילדה מאומצת ומאז בער בה הרצון לגלות את שורשיה ולמצוא את משפחתה הביולוגית. אחרי 50 שנות חיפושים, היא ביצעה בדיקת DNA ומצאה את אמה הביולוגית במאגר MyHeritage.  

זה היה אחד האיחודים המרגשים ביותר שהתרחשו השנה. רגע לפני מותו ממחלה קשה, הצליחה סנדרה טירון למצוא את אביה הביולוגי ולבקרו במיטת חוליו, אחרי 44 שנות חיפושים. סנדרה טסה יחד עם ילדיה כדי לפגוש את אביה, ג'ורג' שהיה אז על ערש דווי. האב פגש לראשונה את בתו ואת נכדיו הקטנים שעליהם לא ידע דבר. 3 ימים לאחר האיחוד נפטר האב.

זה נראה היה כמו מבוי סתום עבור ג'ון קמינגס ואביו ריק, שחיפשו האחד את השני במשך שנים רבות, ללא הצלחה. ג'ון קיבל ערכת DNA במתנה לחג המולד, ביצע את הבדיקה וזמן קצר לאחר מכן קיבל התאמת DNA לבן דוד מדרגה ראשונה, שסייע לו ליצור קשר עם האב הביולוגי. השניים גילו כי חיו כל חייהם במרחק שעת נסיעה בודדת האחד מהשני ואם לא די בכך, בשלב מסוים בחיים עבדו האב והבן בסמיכות ומשרדיהם שכנו משני עברי אותו הרחוב.    

לאחר שהעלתה את ה-DNA שלה למאגר MyHeritage, קיבלה טרייסי שאנד ממלבורן, אוסטרליה, התאמת DNA חזקה של 14% שהובילה אותה בתוך זמן קצר למצוא ולהיפגש עם אביה הביולוגי. 

אירמה קרקזסקי נולדה בתום מלחמת העולם הראשונה בגרמניה וגדלה אצל דודתה, מבלי לדעת דבר אודות משפחתה הגרעינית. במשך שישה עשורים חיפשה אחריהם, ללא הצלחה. הודות לבדיקת DNA שביצעה נכדתה והתאמה קרובה שנמצאה במאגר הגנטי, היא מצאה את אחיה האבוד ואת יום הולדתה ה-99, חגגה אירמה כשהיא מוקפת בבני משפחה חדשים.

קווין ויליאמס ייחל לעצמו שיום יבוא וימצא את אביו שעליו לא ידע דבר. הוא ביצע בדיקת DNA והעלה את התוצאות למאגר MyHeritage. בזכות התאמת DNA וכן עזרה גדולה מצד מנכ"ל ומייסד MyHeritage, גלעד יפת שנרתם לסייע, מצא קווין את אביו. 

האחים הנריק ומריה שנולדו בדרום קוריאה ואומצו שניהם על ידי 2 משפחות שבדיות, מצאו האחד את השני במהלך 2018 בזכות התאמת DNA במאגר MyHeritage. בדיוק כשחשבו שהגשימו את חלומם למצוא משפחה ביולוגית, נמצאה עבורם התאמה נוספת במאגר – אחות למחצה, המתגוררת בארה"ב!

ג'נה ברמן שנמסרה לאימוץ בילדותה, לא ידעה דבר אודות משפחתה הביולוגית. תוצאות ה-DNA שקיבלה ב-MyHeritage היממו אותה – כשגילתה שאמה הביולוגית ושלושה מאחיה למחצה, מתגוררים בסמוך.  

בחודש מאי 2018 ביקשה דיאן רימיניסצ'נזה, שנמסרה לאימוץ בילדותה, לקחת חלק בפרויקט DNA Quest של MyHeritage (יוזמה התנדבותית ללא מטרת רווח לאיחוד מאומצים ברחבי העולם) כדי למצוא את משפחתה הביולוגית. בזכות הפרויקט מצאה שלושה אחים ובחג המולד האחרון נפגשה עם אחיה לראשונה.

סמינרים מקוונים

במהלך 2019 שמנו דגש נרחב על מתן מידע נרחב אודות גנאולוגיה ובדיקות DNA באמצעות סמינרים מקוונים מעמיקים. סמינרים אלו מאפשרים למשתמשים ללמוד לעומק את התחומים הללו בקצב שלהם ובזמנם הפנוי. 

הנה כמה מהסמינרים הפופולריים ביותר לשנת 2019: 

הצגה חזותית של היסטוריה משפחתית באמצעות DNA AutoClusters

היכרות עם בדיקת MyHeritage Health+Ancestry

אוצרות תוכן נסתרים שייתכן ופספסתם ב-MyHeritage

שימוש ב-Theory of Family Relativity™ לחקור את התאמות ה-DNA

רישומי אוכלוסין מרחבי העולם: מה עלינו לדעת אודות רישומי אוכלוסין ותרומתם למחקר גנאלוגי?

מה לעשות עם התאמות ה-DNA שקיבלתי?

כך תעקבו ב-MyHeritage אחר מסעות ההגירה של אבותיכם

כיצד ניתן לנהל בצורה טובה יותר את אילן היוחסין שלכם? 

הכירו לעומק את המוצרים והיישומים של MyHeritage בעמוד הסמינרים, במרכז הלמידה החדש. 

רשומות היסטוריות

הגענו לנקודת ציון חשובה – 10.2 מיליארד רשומות היסטוריות מתוך 22 אלף אוספים ייחודיים העומדים לרשות המשתמשים ב-MyHeritage SuperSearch™!

בשנת 2019 בלבד פרסמנו 1.5 מיליארד רשומות היסטוריות חדשות מתוך 80 אוספים חשובים. הנה כמה מהאוספים החשובים ביותר שהוספנו השנה:

צרפת: Nord Civil Marriages, 1792–1937

גרמניה: שני אוספים: Hesse Birth Index, 1874–1911  ו-Hesse Marriage Index, 1849–1931

נורווגיה: רישומי אוכלוסין 18011865189119001910

דנמרק: מרשם אוכלוסין 1940

הולנד: Netherlands Newspapers, 1659-1899

ארה"ב: ארכיון עיתונות מ-FloridaTexasKansas ו-Wisconsin

אוסטרליה: Australia Electoral Rolls, 1893–1949

קנדה: Quebec Marriage Returns, 1926–1997

כנסים

בשנת 2019 לקחנו חלק פעיל בכנסים גנאולוגים רבים ברחבי העולם: בשבדיה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, הולנד, בריטניה, ארה"ב ועוד. 

אנו מקווים לפגוש אתכם בקרוב בכנס הקרוב אליכם. 

צוות MyHeritage

השנה העברנו את משרדינו בתל אביב למיקום חדש וכן גייסנו 131 עובדים חדשים. משפחות העובדים שלנו גדלו אף הן – חגגנו השנה 8 חתונות ב-MyHeritage והוספנו עוד 30 תינוקות לאילנות היוחסין שלנו! 

עובדי החברה נהנו מהרצאות רבות לאורך השנה בנושאים רבים ומגוונים, בהם מודעות לסרטן השד, אבטחת מידע, הפקת האירוויזיון ועוד. 

השנה ערכנו שני האקטונים, אחד בינואר והשני בדצמבר, בהם עסקו העובדים בפיתוח יישומים חדשים תוך עבודת צוות מרשימה. האקטונים הם הזדמנות נהדרת לעובדים לפתח רעיונות יצירתיים חדשים באווירה שמחה ומרגשת. 

במהלך השנה החולפת לקחו הצוותים השונים הפסקה מעבודתם השוטפת לטובת טיולים ברחבי הארץ ופעילויות גיבוש חברתיות. אירוע השיא השנה היה ללא ספק טיול החברה לאילת וכל העובדים נהנו מבילוי משותף בחוף הים, מאוכל מצוין ואווירה מרגיעה. הנה כמה תמונות מהחוויות השונות של העובדים מחוץ למשרד: 

נוסף לפרויקטים השונים ללא מטרת רווח שביצעה החברה במהלך השנה, לקחנו חלק פעיל בתכניות התנדבותיות שונות בהן היתה לעובדים הזכות לתרום לקהילה. עובדי החברה מבקרים באופן שוטף בתי ספר מקומיים כדי לתמוך ולהדריך בני נוער. בנוסף לכך, התנדבו עובדי החברה כדי לסייע לקשישים בשיפוץ בתים, בניית מגרשי משחקים בגני ילדים ופעולות התנדבותיות נוספות. 

לסיכום

עם תום העשור, אנו שמחים וגאים להסתכל לאחור ולראות כמה רחוק הגענו במהלך 10 השנים האחרונות. 

הנה כמה תמונות של עובדי MyHeritage לאורך העשור החולף:

2011

2011

2013

2013

2014

2014

2015

2015

2018

2018

2019

2019

אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות להודות לכם המשתמשים ולכל מי שלקח חלק במסע לאורך 10 השנים החולפות. ראינו עד כמה חשובה הקהילה והאנשים לצמיחה והצלחה ואנחנו מצפים לעבוד עבורכם ויחד איתכם בשנים הבאות.

 אנו מאחלים לכם ולמשפחתכם שנה אזרחית טובה ומוצלחת!