MyHeritage רוכשת את Filae

MyHeritage רוכשת את Filae

אנו שמחים לבשר כי MyHeritage חתמה על הסכמים לרכישת 90.91% מהון המניות ו -89.11% מזכויות ההצבעה של Filae, שירות גנאלוגיה מוביל בצרפת. בהמשך מתוכננים צעדים נוספים שיגדילו את חלקה של MyHeritage ב Filae ל -100%.

פרטים נוספים זמינים ב"הודעה לעיתונות"

ההודעה מסמלת שחר של עידן חדש לגנאלוגיה הצרפתית, שתמנף את מומחיותה של Filae ברשומות היסטוריות צרפתיות ואת הטכנולוגיות החדישות והתפוצה הגלובאלית של MyHeritage. זוהי הרכישה ה -12 של MyHeritage, אשר מחזקת את מעמדה כשירות ההיסטוריה המשפחתית המוביל לאנשים בעלי שורשים אירופיים. הצוות הקיים של Filae יישמר ויתחזק, במשרדו הנוכחי בפריז, והחברה תמשיך לעבוד באופן עצמאי.

אודות Filae

החברה, שנוסדה בשנת 1994, והייתה ידועה בעבר בשם NotreFamille.com ו- Genealogie.com ושמה שונה ל- Filae.com בשנת 2016, שמה לעצמה למטרה להפוך את המחקר הגנאלוגי לקל ונגיש יותר באמצעות טכנולוגיות חדשניות ואוספים בלעדיים של רישומים היסטוריים דיגיטליים ומתומללים מצרפת. ערכי הבסיס של קלות שימוש, נגישות וחדשנות, יחד עם תשוקה עמוקה לתכנים גנאלוגיים, שימשו בסיס למערכת היחסים המתמשכת בין MyHeritage ובין Filae. מייסדי שתי החברות ראו באיחוד הכוחות את הצעד הבא הטבעי במערכת יחסים זו.

פתיחת אופקים חדשים לבעלי שורשים בצרפת

לאחר הרכישה, אוספי הרשומות ההיסטוריות הבלעדיים השייכים ל- Filae, הכוללים יותר ממיליארד רשומות, יועלו ל- MyHeritage ויונגשו למשתמשי MyHeritage, ויווצרו הזדמנויות גילוי גנאולוגיות חדשות לאנשים ברחבי העולם עם שורשים צרפתיים. המשאבים והטכנולוגיות של MyHeritage יאפשרו ל- Filae להאיץ את הדיגיטציה והאינדקוס של אוספי רשומות היסטוריות נוספות, שיהיו נגישות למשתמשים בשתי הפלטפורמות. Filae תישאר חברה צרפתית שבסיסה בפריז ותמשיך לפעול באופן אוטונומי. מייסד פילא, טוסאנט רוזה, ימשיך לנהל את החברה ופעילותה תימשך ללא הפרעה. היקף השירותים העומדים לרשות המנויים הנוכחיים ב- Filae יישאר ללא שינוי והטבות מיוחדות יוצגו בקרוב למשתמשיה.

אחריות על פרטיות

MyHeritagte שמה דגש רב על שמירה על פרטיות, הכולל התחייבות קפדנטית לפרטיות נתוני המשתחמשים, מה שהופך אותה לייחודית בין חברות הגנאולוגיה הגדולות. מדיניות הפרטיות של MyHeritage קובעת חד משמעית כי MyHeritage מעולם לא מכרה או העניקה רישיון למידע אישי או מידע גנטי ולעולם לא תעשה זאת בעתיד.

חיבור מרגש

"חיפשנו דרך להאיץ את הצמיחה שלנו וזיהינו את ההזדמנות המדהימה שעומדת לפנינו", אמר טוסן רוז, מייסד ומנכ"ל Filae. "ל- MyHeritage ניסיון, מומחיות טכנולוגית ומוניטין מעולה, ואנו בטוחים כי על ידי שילוב נקודות החוזק שלנו, Filae תחווה צמיחה חזקה שתעשיר את משאבי ההיסטוריה המשפחתית לכל מי שממוצא צרפתי."

"כפי שעשינו כשרכשנו את Geni.com לפני שמונה שנים, התוכנית שלנו היא לשמור על עצמאותו של הצוות הקיים ולחזק אותו", אמר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage. "לגנאלוגים הצרפתים יש הרבה מה להרוויח מהשילוב הזה, המאגד את משאבי MyHeritage, טכנולוגיות ההתאמה החזקות שלה, הארכיונים ההיסטוריים הרבים של Filae והמומחיות שלה בגנאלוגיה צרפתית. רכישת Filae היא צעד משמעותי עבור MyHeritage, הנשען על מערכת יחסים ארוכה של אמון וכבוד הדדי. "

הודות לרכישה זו, משתמשי MyHeritage יכולים לצפות לשיפורי תוכן משמעותיים, בין החודשים ספטמבר-דצמבר 2021.