שבר את הרשת: הפיצ'ר ™Deep Nostalgia סחף מיליונים ברחבי העולם

שבר את הרשת: הפיצ'ר ™Deep Nostalgia סחף מיליונים ברחבי העולם

ימים לאחר השקתו של היישום ™Deep Nostalgia המאפשר להנפיש דמויות בתמונות משפחתיות, כבר אפשר להכריז בקול רם ש-Deep Nostalgia כבש את העולם. 37 מיליון הנפשות! ב-10 ימים ועוד היד נטויה, תגובות מרגשות מכל קצוות תבל של משתמשים שהתקשו לעצור את הדמעות למראה תמונות יקיריהם מונפשות ו"מתעוררות לחיים", סיקור תקשורתי עצום בתחנות טלוויזיה, עיתונות ואתרי האינטרנט ואינסוף תמונות מונפשות ששותפו ברשתות החברתיות.   

אמש (ד') שודרה כתבה מרגשת במיוחד במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 12, שסיקרה את התופעה העולמית וביקשה להבין כיצד כבשה את לבבות ההמונים ברחבי העולם: 

כמו ערוץ 12, כך שידרו עשרות תחנות ברחבי העולם כתבות על הצלחת ה-™Deep Nostalgia שהפכה לתופעה ויראלית. האפליקציה של MyHeritage כבשה את המקום הראשון בטבלת ההורדות בחנות האפליקציות של אפל במדינות רבות בעולם, כולל ארה"ב, כשהיא עוקפת בדרך ענקי טכנולוגיה כמו TikTok, YouTube ו-Instagram. כך למשל, פתח השבוע ג'ימי קימל את תוכניתו הפופולרית בארה"ב: 

גם בישראל נרשמה התלהבות עצומה גם בקרב המשתמשים הוותיקים וגם בקרב קהל רב מאוד שנחשף לראשונה ל-MyHeritage בזכות היישום החדש והתרגש עד מאד. הרשת החברתית הוצפה בדוגמאות שהעלו אנשים לאחר שהתנסו במוצר ונדהמו לראות את יקיריהם שהופיעו בתמונות ישנות, זזים לפתע, מחייכים ומציגים שלל הבעות פנים אנושיות. רבים מהם נדהמו לגלות עד כמה נאמנה התוצאה למקור וכמה גדול הדמיון בין האנשים בתמונה, כפי שזכרו אותם (במידה וזכו להכירם בעודם בחיים) לבין תמונתם המונפשת. 

"מרגש ברמה של דמעות", כתב ליאור ויקל בפייסבוק. "הריאליסטיות של תנועות העיניים, האישונים, העפעפיים, החיוך, הקמטים, השלמת הפרטים מתנועת הראש שלא קיימים בתמונה המקורית היא פשוט מופלאה".

אהרון ויקל ז"ל, אביו של ליאור ויקל

אהרון ויקל ז"ל, אביו של ליאור ויקל

תגובה מרגשת נוספת פרסם אבישי פריז, שהעלה תמונה של אביו שהיה אמור לציין יומהולדת 72 בתחילת החודש. "אמנם לא נזכה לחגוג לו אבל בזכות הפיצ'ר החדש של MyHeritage הצלחנו לחזור 15 שנה אחורה ולהיזכר בחיוך הכובש. צ'ירס, מקווה שאתה חוגג שם למעלה כמו שרק אתה יודע".

מחר אבא שלנו היה אמור לחגוג יומולדת 72. אמנם כבר לא נזכה לחגוג לו אבל בזכות הפיצ'ר החדש של MyHeritage הצלחנו לחזור 15~…

Posted by Avishay Pariz on Monday, March 1, 2021

מקבץ תגובות נוספות מרחבי הרשת החברתית בישראל בימים האחרונים:

אמי היקרה אידה רוזין (קולטקוגל) שנפטרה לפני 11 שנים קיבלה לפתע חיים חדשים מתוך תצלום ישן במדי קצינה בצבא האדום במלחמת…

Posted by Avi Rosen on Monday, March 1, 2021

אבי ז"ל, כשהיה צעיר מאוד.ניתן להנפיש תמונות כאןhttps://www.myheritage.co.il/deep-nostalgia/result/864754171-500012

Posted by Smadar Lomnitz on Sunday, February 28, 2021

ועוד הנפשה של אבי ז"ל שנפטר ב 1996 (והיה סוכן ביטוח שאני ממשיך את דרכו). מרגש.https://www.myheritage.co.il/

Posted by ‎גיא רדר‎ on Monday, March 1, 2021

לפני חודש ו-12 שנים, אמי, דיאנה, ז"ל, נפטרה בפתאומיות (10 ימים מרגע שגילו לה סרטן אלים). אנחנו לא היינו מהמשפחות שמתעדות…

Posted by Martin H. Sabag on Sunday, February 28, 2021

את זה אף פעם לא ראיתם: הנפשה של פני הרב קוק זצ"ל!"והיו עיניך רואות את מוריך" – ואמרו חז"ל: "כל האומר שמועה מפי אומרה…

Posted by ‎משה נחמני‎ on Sunday, February 28, 2021

אולי ראיתם תמונות של קרובי משפחה שמעולם לא פגשתם, אבל איך הם היו באמת? חברת MyHeritage הישראלית מציגה את Deep Nostalgia,…

Posted by ‎Calcalist כלכליסט‎ on Monday, March 1, 2021

הערות

כתובת הדוא"ל נשמרת פרטית ולא תוצג

  • טירר יוסף

    7 באפריל, 2021

    נפלא !