ליל כל הקדושים: גישה חופשית לרשומות הפטירה ב-MyHeritage

ליל כל הקדושים: גישה חופשית לרשומות הפטירה ב-MyHeritage

אנו מזמינים אתכם להנות מגישה חינמית לכל מסמכי ורישומי הפטירה הקיימים במאגר MyHeritage למשך השבוע הקרוב, בין ה-26 באוקטובר ל-3 בנובמבר.

חפשו כעת במאגר רישומי הפטירה ב-MyHeritage

המאגר המוצע לחיפוש חופשי כולל רישום מקרי פטירה, קבורה, תיעתוק הטקסט על מצבות בבתי עלמין וכן מודעות אבל מרחבי העולם. רשומות היסטוריות אלו מהוות מקורות מידע חיוניים עבור חוקרי שורשים.

תעודות פטירה מונפקות בדרך כלל תוך מספר ימים ויכולות להכיל פרטים רבים על חייו של המנוח, כגון גילו, מקום לידה, שמות ההורים, מוצאם, וסיבת המוות. בחלק מהמקרים צויין אף שמו של האדם שמסר את הפרטים על המנוח – מה שיכול להפוך לרמז חשוב בבואכם לאתר קרובי משפחה חדשים.

רישומי הקבורה והתיעוד מבתי העלמין יכולים להשלים את המידע הקיים בתעודות הפטירה, ואף לספק אינפורמציה נוספת, בעוד שמודעות האבל וההספדים עשויים לספק פרטים עשירים יותר על חייו של המנוח: החל מהתחומים בהם התעניין, דרך המקצוע בו עבד ועד תחביבים וקשרים שונים בקהילה בה חי.

מאז חודש אוקטובר בשנה שעברה, הוספנו 224 מיליון רשומות היסטוריות למאגר רישומי הפטירה העצום ממילא שלנו הכולל תיעודי מקרי מוות, רישומי קבורה, תעתוק המידע הקיים על מצבות בבתי עלמין ברחבי העולם, מודעות אבל והספדים. תוספת זו, כאמור, העלתה את המספר הכולל של הרשומות ההיסטוריות במאגר זה ל-810,792,208. במהלך תקופה זו נוספו או עודכנו יותר מ-80 אוספים, כולל אוספים בעלי נפח מסמכים גדול מארצות הברית, צרפת, אוסטרליה, ניו זילנד ומקומות רבים אחרים.

על כן, גם אם חיפשתם בעבר באוספי רשומות הפטירה של MyHeritage, קיים סיכוי טוב שדווקא כעת תמצאו משהו חדש בנוגע להיסטוריה המשפחתית שלכם. אל תפספסו את ההזמנות – חפשו עוד היום במאגר רישומי הפטירה ב-MyHeritage.