לכבוד יום האהבה: חפשו בחינם ברישומי הנישואין ב-MyHeritage

לכבוד יום האהבה: חפשו בחינם ברישומי הנישואין ב-MyHeritage

ולנטיינס הוא יום שכולו חגיגה של אהבה, ואין זמן טוב מתאריך זה כדי לחקור את סיפורי האהבה המשפחתיים שלכם. לציון יום האהבה, אנו מאפשרים גישה חופשית לכל רישומי הנישואין ב-MyHeritage! הרשומות יהיו זמינות לעיון ולחיפוש בין התאריכים ה-13 וה-19 בפברואר, 2023.

חפשו בחינם ברישומי הנישואין ב-MyHeritage

מעבר לרגש הרומנטי והנוסטלגי שמתלווים לגילוי מסמך נישואים, רישומים אלה מכילים שפע של מידע גנאלוגי ויכולים לעזור לכם לקבל תמונה מלאה יותר על הסיפורים המשפחתיים שלכם. תוכלו ללמוד בני כמה היו החתן והכלה ביום נישואיהם, היכן גרו, מתי ו/או היכן נולדו, מה היו שמות הוריהם, היכן נולדו הוריהם, מה היה המקצוע של כל אחד מהם, ועוד.

באתר MyHeritage תוכלו למצוא 193 אוספי רישומי נישואים המכילים 614 מיליון רשומות היסטוריות מכל רחבי העולם. בחלק מן האוספים קיימות סריקות איכותיות של המסמכים המקוריים. כמו כן, חלק מן האוספים הנמצאים במאגר הינם בלעדיים וניתן למצוא אותם רק ב-MyHeritage. בנוסף, יצויין כי מאז יום האהבה האחרון, הוספנו 30 אוספים חדשים המכילים כ-14 מיליון רשומות היסטוריות מארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, צרפת, פינלנד, איטליה, בלגיה, ספרד, פורטוגל ומדינות נוספות.

באופן כללי, יש צורך במנוי ל-MyHeritage כדי לעיין ברישומי הנישואין, אולם למשך ששת הימים הקרובים תתאפשר גישה לרשומות אלה גם למשתמשים שאינם משלמים. יחד עם זאת, יודגש כי אנשים שטרם נרשמו ל-MyHeritage יידרשו לעשות זאת על מנת לבצע חיפוש במאגר.

תהנו!

חפשו בחינם ברישומי הנישואין ב-MyHeritage