חדש: אווטארים ודמויות וירטאוליות ב-™AI Time Machine

חדש: אווטארים ודמויות וירטאוליות ב-™AI Time Machine

ממשיכים להשתדרג: היישום ™AI Time Machine, המאפשר לכל אחד לדמיין איך היה נראה לו חי בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, הורחב לקטגוריה חדשה – אווטארים מבוססי AI (בינה מלאכותית).

עקב הביקוש הרב, אנו שמחים לבשר היום כי בנוסף לערכות הנושא ההיסטוריות (״מסע בזמן״) המוצעות כבר מאז השקת היישום, תוכלו ליצור גם תמונות של עצמכם בתור דמויות וירטואליות על ידי שימוש בעשרות ערכות נושא חדשות. מעתה תוכלו לראות את עצמכם כדמויות מצויירות או ברישום עיפרון או כשחקני מונדיאל – וליצור אווטארים מגוונים בנושאים כיפיים ומקוריים.

אם כבר לקחתם את ה-AI Time Machine™ לסיבוב, כעת תוכלו להרחיב את השימוש וליצור תמונות מערכות הנושא חדשות, או להעלות תמונות נוספות כדי ליצור אווטארים חדשים ומעוררי השתאות. תמונות האווטארים החדשות החדשות נהדרות לשיתוף עם משפחה וחברים או לשימוש כתמונות הפרופיל ברשתות החברתיות.

נסו את ה-AI Time Machine ואת האווטארים החדשים

דוגמאות

להלן מספר דוגמאות לאווטארים החדשים:

שחקן מונדיאל:

שחקנית מונדיאל (רטרו): 

בובת גיבור על:

דמות ממשחק מחשב:

איפור: 

דוגמן: 

 הרפתקן: 

 רוכב דרקונים:

 רישום בעיפרון: 

 ציור: 

 דיוקן בהתזת צבע:

 שחקנית שחמט: 

 דמות גלקטית:

 היפסטר:

 מלאכית: 

טרזן: 

סנטה קלאוס: 

גישה לאווטארים החדשים

יצירת תמונות חדשות באמצעות ערכות האווטארים הינה תהליך קל ופשוט. אם כבר השתמשתם ב-™AI Time Machine, כנסו לגלריה שלכם כדי להתחיל. בעמוד הגלריה לחצו על אחת המסגרות בה מופיע אדם עבורו כבר יצרתם תמונות כדי להגיע אל דף התוצאות שלו. כעת יופיעו שתי לשוניות בחלק העליון, כשכל אחת מובילה לקטגוריה אחרת: ״מסע בזמן״ ו״אווטארים״ (חדש). 

דף התוצאות המעודכן, עם הלשוניות החדשות

דף התוצאות המעודכן, עם הלשוניות החדשות (לחצו להגדלה)

לשונית אווטאר (לחץ להגדלה)

לשונית האווטארים (לחץ להגדלה)

כחלק מתהליך שיפור המוצר, שינינו את אפשרויות הרכישה החד-פעמיות על מנת לספק למשתמשינו את התמורה הטובה ביותר. משתמשים יכולים כעת לבחור בין שלוש חבילות ב-™AI Time Machine כדי ליצור תמונות עבור אדם מסויים, ולקבל תמונות מכל ערכות הנושא הכלולות בחבילה הנבחרת.

החבילה ״מסע בזמן״ כוללת כ-60 נושאים (480 תמונות) המייצגים תקופות היסטוריות.

חבילת האווטארים כוללת כ-40 נושאים (320 תמונות) מתחומים שונים בתרבות הפופולרית: ספורט, גרפיטי, קריקטורות, ציורים ועוד.

החבילה השלישית, חבילת ״הכל כלול״, תקנה למשתמש את כל 100 הנושאים (800 תמונות) במחיר זול במיוחד.

כדי ליצור את תמונות האווטארים, יש ללחוץ על הלשונית ״אווטארים״ ולעקוב אחר הוראות רכישת ערכת הנושא שיופיעו על גבי המסך.

בנוסף, שיפרנו גם את הדרך שבה תקבלו את התוצאות. בשבוע שעבר הכרזנו על הוספת גלריית ™AI Time Machine עבור התמונות שלכם. החל מהיום, היישום ™AI Time Machine יפיק אוטומטית את התמונות בכל ערכות הנושא הזמינות לחבילה שרכשתם. כלומר, אם בעבר קיבלתם מספר מצומצם של תמונות מערכות נושא שהמערכת בחרה עבורכם באופן אוטומטי ולאחר מכן היה עליכם לבחור ערכות נושא אחרות באופן ידני כדי ליצור תמונות נוספות, כעת כל התמונות ייווצרו עבורכם באופן אוטומטי. בנוסף לכך, אם בעתיד נוסיף נושאים חדשים לערכה שכבר רכשתם, יהיה באפשרותכם ליצור תמונות מהנושאים החדשים ללא עלות נוספת.

כדי להגביר את הפרטיות, תמונות שהועלו על ידכם נמחקות מיד ברגע שהתוצאות שלכם מוכנות.

עדיין לא ניסיתם את ™AI Time Machine? נסו כעת!

עלויות

חבילות ה-™AI Time Machine מוצעות במחיר משתלם:

חבילת ״מסע בזמן״ תעלה 49 שקלים בלבד עבור 480 תמונות לפחות.

חבילת האווטארים תעלה 39 שקלים עבור 320 תמונות לפחות.

חבילת ״הכל כלול״ תעלה 72 שקלים בלבד שתמורתם תקבלו 800 תמונות לפחות.

משתמשים שמנוי ה-Complete שלהם נמצא עדיין בתקופת ניסיון חינמית, יהנו מהנחה משמעותית של 50% על כל ערכות הנושא של ™AI Time Machine.

משתמשים שמחזיקים במנוי מסוג Complete זכאים להפיק תמונות עבור עד 3 אנשים בשנה, ולקבל את כל ערכות הנושא המופיעות בחבילת ״הכל כלול״ עבור כל אחד מהאנשים שבחרו (800 תמונות לפחות), ללא עלות נוספת.

משתמשים שרכשו בעבר 20 ערכות נושא ועדיין נותרה ברשותם מכסה שטרם נוצלה, יכולים להשתמש בה כדי להפיק כל תמונה שירצו מתוך הקטגוריה ״מסע בזמן״.

סיכום

תוספת האווטארים הופכת את חוויית השימוש ב-™AI Time Machine למהנה יותר. תמונת הפרופיל המושלמת או הקולאז' היפהפה עבור הפוסט הבא שלכם ברשתות החברתיות נמצאים במרחק קליקים בודדים.

אנו ב-MyHeritage משפרים את היישום באופן שוטף כדי להוסיף אפשרויות חדשות ששומרות על היישום אטרקטיבי ומהנה, אז בין אם יצרתם בעבר תמונות ™AI Time Machine שאהבתם, ובין אם רק החלטתם להצטרף לחוויה, אנו מזמינים אתכם לנסות את ה-™AI Time Machine ואת האווטארים החדשים עוד היום!