חדש: תצוגת גלריה לתמונות ה-™AI Time Machine

חדש: תצוגת גלריה לתמונות ה-™AI Time Machine

הצוותים שלנו ב-MyHeritage ממשיכים כל העת לשדרג את היישום ™AI Time Machine, עם ערכות נושא היסטוריות חדשות ותוספות משמעותיות אשר משפרות את חווית המשתמש. רבים ממשתמשינו ביקשו שתהיה להם דרך פשוטה יותר לגשת לתמונות אותן הפיקו, במיוחד אם הם יצרו תמונות עבור יותר מאדם אחד. אנו קשובים למשוב שלכם, ושמחים להודיע שהוספנו גלריה חדשה המאפשרת צפייה בכל תמונות ה-™AI Time Machine שיצרתם. אם כבר השתמשתם ב-™AI Time Machine, באפשרותכם ללחוץ על הקישור הבא כדי להגיע ישירות לגלריית התמונות שלכם:

לחצו כאן כדי לצפות בגלריית התמונות שלכם

מאז הושק ה-™AI Time Machine לפני שבועיים, ניתן היה לצפות בתמונות שהופקו ​​עבור אדם אחד בלבד בכל פעם, וזאת באמצעות לחיצה על הקישור שנשלח בהודעת המייל האוטומטי שהודיע כי התמונות מוכנות. הוספת הגלריה מספקת גישה קלה לכל תמונות ה-™AI Time Machine באתר MyHeritage, כך שתוכלו לראות במהירות את כל התמונות שיצרתם עד כה עבור כל האנשים, ולצפות בתוצאות של כל אחד מהם.

גישה לגלריית ה-™AI Time Machine

אם טרם ניסיתם את ™AI Time Machine, אנחנו מזמינים אתכם לעשות זאת כעת.

ניתן לגשת לגלריה ברגע שהתמונות הראשונות שתפיקו באמצעות ™AI Time Machine תהיינה מוכנות. כנסו לגלריה על ידי לחיצה על ™AI Time Machine מתוך תפריט התמונות שבסרגל העליון.

כניסה לגלרייה (לחצו להגדלה)

כניסה לגלריה (לחצו להגדלה)

הגלריה

גלריית ה-™AI Time Machine (לחצו להגדלה)

גלריית ה-™AI Time Machine (לחצו להגדלה)

בגלריה יוצגו מסגרות עם  התמונות שיצרתם, כאשר במסגרת הראשונה יופיע האדם האחרון עבורו הופקו תמונות, וכן הלאה. כל מסגרת בגלריה מציגה את שם האדם ואת מספר ערכות הנושא בהן עשיתם שימוש עד כה (לשם המחשה, פרט זה מודגש במלבן אדום בתמונה שלמעלה).

באפשרותכם ליצור תמונות חדשות מהגלריה על ידי לחיצה על כפתור "העלאת תמונות" במסגרת הפינתית העליונה.

לחצו על מסגרת כלשהי בגלריה כדי לפתוח את דף התוצאות של ™AI Time Machine עבור האדם המופיע בה.

עמוד התוצאות של ™AI Time Machine (לחצו להגדלה)

עמוד התוצאות של ™AI Time Machine (לחצו להגדלה)

אנו ממליצים להיכנס לגלריה, להתרשם מהתוצאות שקיבלתם, ולנסות כמה מערכות הנושא החדשות והמגניבות שהוספנו לאחרונה.

עם הוספת הגלריה, הצפייה בכל התמונות שיצרתם הופכת לפשוטה וקלה הרבה יותר. בקרו בגלריית ה-™AI Time Machine שלכם היום כדי לבחור תמונות שיצרתם עבור אדם כלשהו, לנסות את ערכות הנושא החדשות – ולשתף את התוצאות המדהימות עם בני משפחה וחברים.