שדרוג לכלי תיוג התמונות ה-Photo Tagger

שדרוג לכלי תיוג התמונות ה-Photo Tagger

באוגוסט 2022 השקנו את ה-Photo Tagger, כלי חינמי המאפשר לתייג מספר תמונות של אותו אדם בבת אחת. בתחילה שולב הכלי ביישומון MyHeritage לנייד ובהמשך הוטמע גם באתר MyHeritage. כעת אנחנו שמחים להודיע על שדרוג לכלי החשוב והיעיל: מעתה והלאה הצעות התיוג יופיעו גם בעמודים נוספים באתר MyHeritage.

בעבר הצעות התיוג הופיעו רק בעמוד היישום Photo Tagger עצמו, שאליו ניתן להגיע דרך לחיצה בתפריט על כפתור ה״תמונות״, באתר או באפליקציה. כעת תוכלו לראות ולאשר הצעות לתיוג גם כאשר אתם צופים בכל התמונות שמופיע בהם אדם מסוים, או כאשר אתם עוברים תמונה אחר תמונה באלבומים.

השדרוג זמין עבור כל המשתמשים שאישרו את השימוש ב-Photo Tagger ומקבלים הצעות לתיוג. אם טרם ניסיתם את היישום, זה הזמן לקרוא את הפוסטים הקודמים שלנו המסבירים כיצד ניתן להשתמש בו באתר MyHeritage או באפליקציה לנייד.

להלן העמודים והאזורים החדשים בהם מופיעות הצעות התיוג:

העמוד בו מופיעות כל תמונותיו של אדם מסוים

לעמוד זה ניתן להגיע בשתי דרכים: לחיצה על הכפתור ״הצג אלבום״ שבלשונית התמונות והווידאו בפרופיל של אדם מסויים באילן היוחסין, או על ידי בחירה באדם זה בלשונית ״אנשים״ שבעמוד ״התמונות שלי״.

כפי שתוכלו לראות, הוספנו משבצת חדשה בראש העמוד:

המשבצת החדשה של מתייג התמונות, בתוך מסגרת ירוקה

האזור החדש בו יופיע Photo Tagger, בתוך מסגרת ירוקה (לחצו להגדלה)

לחצו על הכפתור ״סקירה״ בתוך המשבצת הירוקה על מנת לצפות בהצעות התיוג לאדם זה:

כל התמונות המוצעות לתיוג של אדם מסוים

כל הצעות התיוג של אדם מסוים (לחצו להגדלה)

בעמוד זה תוכלו לאשר או לדחות בקלות הצעות תיוג נוספות לאותו אדם.

עמוד התצוגה של תמונה בודדת

הצעות התגיות של Photo Tagger זמינות כעת גם בעת צפייה בתצוגת תמונה בודדת, הנמצאת תחת לשונית “התמונות שלי“ שבסרגל העליון באתר. הצעות אלו יופיעו בחלונית הצד, פי שרואים במסגרת המסומנת בירוק בתמונה הבאה:

הצעות חדשות לתיוג בעמוד של תמונה בודדת

הצעות חדשות לתיוג בעמוד תצוגת תמונה בודדת (לחצו להגדלה)

על מנת לאשר הצעת תיוג, לחצו עליה ולאחר מכן לחצו על ״כן״ בחלונית שתופיע על גבי התמונה.

אישור או דחייה של הצעת תיוג בעמוד תמונה

אישור או דחייה של הצעת תיוג בעמוד תצוגת תמונה בודדת (לחצו להגדלה)

לחיצה על שלוש הנקודות שליד הצעת התיוג תפתח תפריט נוסף. בתפריט זה אפשר לעבור אל הפרופיל של אותו אדם באילן היוחסין או לדחות את הצעת התיוג עבורו.

תפריט תפריט נוסף, בלחיצה על שלוש הנקודות המופיעות בהצעת התיוג (לחצו להגדלה)

אם תלחצו על ״לא״, או אם תבחרו באפשרות ״דחה הצעה לתיוג״ בתוך התפריט הנוסף, הצעת התיוג תוסר.

ברגע שאישרתם הצעת תיוג כלשהי, התיוג יופיע בתוך רשימת האנשים המופיעים בתמונה.

הצעות לתיוגים נוספים בעמוד תצוגת תמונה בודדת

כעת באפשרותכם לעבור על כל הצעות התיוג הנוספות עבור האדם שכבר תייגתם בתמונה בה אתם צופים כרגע. אפשרות זו תופיע בתפריט שייפתח על ידי לחיצה על שלוש הנקודות ליד שמו של אותו אדם. ראו את המסגרת המסומנת בירוק בתמונה הבאה:

הצגת הצעות לתיוגים נוספים לאדם כלשהו

הצגת הצעות לתיוגים נוספים עבור אדם כלשהו (לחצו להגדלה)

לחיצה על ״הצג הצעות לתיוג״ תיקח אתכם לכל הצעות התיוג של אדם זה.

זמינות

Photo Tagger הוא כלי חינמי הזמין כעת באתר MyHeritage וביישומון החינמי לנייד של MyHeritage ל-iOS ולאנדרואיד. הצעות התיוג בעמודים בהן מוצגות תמונות בודדות זמינות בשלב זה רק בגלישה באתר דרך המחשב, אולם בקרוב הן יהיו זמינות גם בגלישה בנייד ובאפליקציה.

פרטיות

נושא הפרטיות נמצא בראש סדר העדיפויות ב-MyHeritage, והוא מוגן בקפדנות. המלצות תיוג המשויכות לשם יוצגו רק עבור אנשים באילן היוחסין שלכם שסימנתם כנפטרים. בנוסף, Photo Tagger זמין רק עבור יוצר האתר המשפחתי, כלומר, הוא אינו נגיש לאנשים שהוספתם כחברים או כמנהלים של האתר המשפחתי שלכם. Photo Tagger פועל רק באתר המשפחה שלכם, על התמונות שלכם. זהו כלי פרודוקטיבי המאפשר לכם לתייג את התמונות שלכם מהר יותר.

כדי להשתמש ביישום, תתבקשו לתת את הסכמתם לכך ש-Photo Tagger ייצור מודלים של זיהוי פנים לאנשים בתמונות שלכם.

באפשרותכם לבטל הסכמה זו בכל עת דרך תפריט הגדרות האתר, על ידי לחיצה על 'הפרטיות שלי. אם תרצו לחזור ולהפעיל את היישום, בצעו את אותם השלבים ולחצו על תיבת הסימון שתאפשר להפעיל את Photo Tagger, או עברו לדף Photo Tagger וסמנו שם אישור לתנאי השימוש.

כדי להבטיח את מרב הפרטיות, הצעות התיוג לתמונות נשמרות ב-MyHeritage באופן זמני בלבד. אם לא תפעילו את Photo Tagger ולא תקבלו או תדחו את הצעות התיוג שלו במשך 3 חודשים, כל ההצעות יימחקו. באפשרותכם לחזור ולבקר בדף Photo Tagger בכל עת כדי לשוב ולהפעילו ולקבל שוב את הצעות התיוג.

העלו ותייגו תמונות עוד היום

תיוג תמונות היסטוריות היא הדרך המושלמת לנהל את אוסף התמונות יקר הערך שלכם ולהעשיר את אילן היוחסין שבניתם.

העלו את התמונות המשפחתיות שלכם עוד היום כדי להנות משאר בכלי עיבוד התמונות המתקדמים של MyHeritage הכוללים צביעה, חידוד והנפשה של התמונות – ואז לתייג את כל האנשים בצילומים שלכם בלחיצת כפתור.

במקביל, אנו כבר עובדים על חידושים נוספים בתחום התמונות ההיסטוריות שבקרוב יגיעו אליכם. יש למה לחכות!