כלי צביעת התמונות ™MyHeritage In Color בחינם למשך חודש

כלי צביעת התמונות ™MyHeritage In Color בחינם למשך חודש

אנו שמחים לבשר שבמהלך החודש הקרוב הכלי האוטומטי לצביעת תמונות משחור-לבן ™MyHeritage In Color יהיה פתוח לשימוש חופשי, במטרה לאפשר לכל מי ששוהה בביתו דרך מהנה להעביר את הזמן בבידוד ובנוסף – להפיח חיים במחקר הגנאולוגי.

התמונות הצבעוניות, אותן ניתן לשתף עם קרובים וחברים, מאפשרות לראות את התצלומים המשפחתיים ההיסטוריים שלכם באופן חדש לחלוטין, תוך הדגשת פרטים שאולי לא שמתם לב אליהם בשחור לבן. רבים מהמשתמשים שלנו מצאו את היישום הזה ממכר, וחלקם אף "התלוננו" שהכלי השאיר אותם ערים אל תוך הלילה, כי הם פשוט לא היו יכולים להפסיק לצבוע כל תמונה ותמונה בשחור לבן שהם מצאו.

בימים כתיקונם, משתמשים שלא החזיקו מנוי מסוג MyHeritage Complete יכלו לצבוע רק 10 תמונות בחינם, אך בשל התקופה יוצאת הדופן שכולנו נקלענו אליה, החלטנו לאפשר גישה חופשית לכלי צביעת התמונות עד לתאריך 22 באפריל 2020.

אנו מזמינים אתכם לשלוף את אלבומי התמונות המשפחתיים ולהצטרף לחוויה. צבעו את כל תמונות השחור לבן שברשותכם בקישור www.myheritage.com/incolor. אם התמונות שלכם נמצאות באלבומים פיזיים ישנים, זוהי הזדמנות נהדרת לסרוק אותן באמצעות האפליקציה החינמית למובייל של MyHeritage ולהעלות אותן לעץ המשפחה בתוך אתר MyHeritage. אם התמונות כבר נמצאות ב-MyHeritage, תוכלו לצבוע אותן באתר עץ המשפחה עצמו או דרך האפליקציה. הפוסט הקודם בבלוג שלנו מסביר כיצד לעשות זאת צעד אחרי צעד.

שתפו את התמונות הצבעוניות וזכו בפרס

כל מי שישתף במהלך החודש הקרוב את התמונות הצבועות שלו בטוויטר, בפייסבוק או באינסטגרם עם ההאשטאג ColorBeatsCoronavirusBlues# ויתייג את MyHeritage@ – ייכנס להגרלה שבועית!

מדי שבוע ייבחר זוכה אחד שיקבל מנוי חינמי מסוג MyHeritage Complete. הזוכה יהנה מגישה לכלל התכנים והכלים הקיימים ב-MyHeritage לרבות 12 מיליארד רשומות היסטוריות, טכנולוגיית התאמות החכמות בין אילנות (™Smart Matches), פונקצייה לגילוי מיידי של בני משפחה (™Instant Discoveries), הצלבת מידע מבוססת על רשומות היסטוריות (™Record Matches) כמו גם ליישומים אחרים ורבים המיועדים למחקר גנאולוגי.

אז בין אם התפנה לכם לפתע זמן, או אם סתם מתחשק לכם לקפוץ על ההזדמנות החד-פעמית, אנו מקווים שתהנו.

והכי חשוב – שמרו על עצמכם ועל בריאותכם.

צוות MyHeritage

תגיות:

הערות

כתובת הדוא"ל נשמרת פרטית ולא תוצג

  • ינון

    12 באפריל, 2020

    כל הכבוד

  • אשר שולמן

    12 באפריל, 2020

    תודה

  • ברחי צבי

    7 באוקטובר, 2020

    תודה רבה