אוסף רשומות הלידה ב-MyHeritage בחינם למשך שבוע

אוסף רשומות הלידה ב-MyHeritage בחינם למשך שבוע

אנו שמחים לבשר כי במהלך השבוע הקרוב (10 עד 16 ביולי) תתאפשר גישה חינמית לכל רשומות הלידה הקיימות ב-MyHeritage.

חפשו כעת ברשומות הלידה ב-MyHeritage

ל-MyHeritage מאגר עצום המונה 104 אוספים המכילים מעל מיליארד תעודות ומסמכי לידה. המידע הקיים ברשומות הלידה מהווה נקודת פתיחה מעולה למחקר שורשים, שכן הוא כולל את המקום והרגע בו חייהם של אבות אבותיכם החלו. שאלות רבות כגון – היכן התרחשה הלידה, מה היה התאריך והשעה, מי היה נוכח במהלך הלידה, מי ניהל את הרישום – כל אלה ועוד מקבלות תשובה בעזרת מסמכי הלידה הנגישים לחיפוש.

התיעוד עצמו הונפק בדרך כלל מספר ימים לאחר הלידה, ולרוב הרישומים מכילים לא רק את שמות ההורים, אלא גם פרטים נוספים עליהם. בחלק מהתעודות, למשל, מופיע מקום הלידה של ההורים עצמם, מספר הילדים שכבר נולדו להם בעבר, ואף השיוך הדתי שלהם.

לפני המאה ה-20, לידות התבצעו בעיקר בבית ועל כן רישומי לידה רבים מתקופות אלו כוללים גם כתובות מגורים. רישומי הלידה באוספי MyHeritage עשויים לכלול מידע שיכול לסייע בבקשה לקבל עותק תעודת לידה מגורמים רשמיים, ובמקרים מסויימים ניתן אף למצוא תמונות סרוקות באיכות גבוהה של הרשומות המקוריות עצמן.

הגישה למרבית הרשומות היא חופשית לבעלי מנויים ב-MyHeritage אולם החל מ-10 ביולי ועד 16 ביולי, תתאפשר גישה לרשומות הלידה גם למשתמשים שאינם משלמים. זוהי הזדמנות מצוינת עבור אלו שהתעניינו במסמכים אלו ב-MyHeritage אולם לא רצו להתחייב ולרכוש מנוי.

מוכנים לגלות את רישומי הלידה של אבותיכם? היכנסו עכשיו לאוסף רישומי הלידה.