בחינם למשך חודש שלם: משפר התמונות וכלי צביעת התמונות ™MyHeritage In Color‎

בחינם למשך חודש שלם: משפר התמונות וכלי צביעת התמונות ™MyHeritage In Color‎

החל מהיום תתאפשר גישה חופשית לשני היישומים הפופלאריים שלנו לעיבוד צילומים ישנים – משפר התמונות ו-™MyHeritage In Color. כלי עריכת התמונות יהיו זמינים בחינם למשך חודש שלם, עד ה-10 בספטמבר 2020.

יוזמה זו הינה המשך המסורת שלנו לתרום לקהילה בתקופה מאתגרת זו. בזמן שאנשים רבים כל כך שוהים בבתיהם על מנת לשמור על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותם, אנו מנסים להציע דרכים להעביר את הזמן ולהנות ממחקר גנאולוגי.

בעזרת שימוש ביישומים תזכו לראות את אבות אבותיכם באופן שלא היכרתם עד כה. התמונות המשפחתיות הישנות, הדהויות, אלה בשחור לבן – כולן יתעוררו לפתע לחיים חדשים כשהן בצבע. גם פרצופיהם המטושטשים של האנשים המצולמים בהן יופיע כשהם חדים וברורים, ממש כאילו התמונה צולמה אתמול.

עד כה קיבלנו תגובות מרגשות ממשתמשים שהצליחו לראות את קרוביהם בבירור בפעם הראשונה בזכות היישומים פורצי הדרך. טכנולוגיות מתקדמות אלה משנות את כללי המשחק של חקר היסטוריה משפחתית, והופכות את MyHeritage לפלטפורמה הטובה ביותר שקיימת היום, כזו שמאפשרת להנות מתמונות משפחתיות היסטוריות בעלות ערך רב כל כך.

בימים כתיקונם, משתמשים שלא מחזיקים מנוי מסוג MyHeritage Complete יכולים לשפר ולצבוע עד 10 תמונות בחינם, אך החל מהיום ולמשך חודש מלא כל משתמשי MyHeritage יכולים להנות מגישה בלתי מוגבלת ליישומים אלה.

זהו הזמן למצוא את אלבומי המשפחה הישנים שלכם, להוציאם מהבוידעם ולהצטרף לחוויה. באפשרותכם להשתמש בסורק התמונות המובנה הקיים באפליקציית MyHeritage לנייד ולהעלות את התמונות ישירות לאתר כדי להפיח חיים חדשים בתמונות המשפחתיות ולראות את אבות אבותיכם בצבע כפי שלא ראיתם אותם מעולם. טרי ריינולדס, גנאולוג מושבע מבריטניה, ניצל את הפעם הקודמת בה הכלי הוצע לקהל לגישה חופשית כדי לצבוע אלבום חתונה שלם, ואז הגיש אותו במתנה להוריו לכבוד יום הנישואין ה-65 שלהם. הוריו אמרו שזו היתה המתנה הטובה ביותר שקיבלו אי פעם.

הנה מספר דוגמאות לשיפור וצביעת תמונות ששותפו לאחרונה על ידי אנשים שונים ברשתות החברתיות:

השתמשו במשפר התמונות וב-™MyHeritage In Color כדי לערוך כמה תמונות שתרצו, ושתפו את התוצואת עם יקיריכם ברשתות החברתיות. התגובות שתקבלו בחזרה יהיו נהדרות.

בין אם אתם מוצאים את עצמכם עם זמן פנוי יותר מהרגיל, ובין אם אתם פשוט רוצים לנצל את ההזדמנות החד פעמית הזו – אנו מקווים שתהנו מהכלים המצויינים שלנו.

משפר התמונות

™MyHeritage In Color

בברכת בריאות שלמה,

צוות MyHeritage