תגליות שחשוב לספר: שיתוף פעולה בין MyHeritage לזיכרון בסלון

תגליות שחשוב לספר: שיתוף פעולה בין MyHeritage לזיכרון בסלון

חברת MyHeritage היתה גאה לקחת חלק בכנס הוירטולאי השנתי הראשון של זיכרון בסלון. הכנס, שהוגדר כ"מפגש מספרי סיפורים", התקיים בזום, והשתתפו בו כ-300 אנשים. זיכרון בסלון היא יוזמה חברתית ומסורת ישראלית, במסגרתה רבים בוחרים להתחבר ליום הזיכרון לשואה במפגשים ביתיים ומלאי משמעות.

את הכנס פתח בן שני, יוצר ובמאי של סרטים דוקומנטריים ועיתונאי בתכנית עובדה, ודור שני לניצולי שואה בעצמו. בהרצאתו, בן סיפר על מספר סרטים שיצר העוסקים בתקופת השואה. בין היתר, הוא שיתף בתהליך העבודה של איסוף הסיפורים, ודיבר על החיבור האישי שלו לכל אחד מהם.

בהמשך הערב סיפר ניתאי אלבוים, תחקירן MyHeritage, כיצד השתמש בכלי המחקר של MyHeritage כדי להביא לאיחוד מרגש בין שתי אחיות שלא ידעו זו על קיומה של זו במשך 70 שנה עקב מאורעות תקופת מלחמת העולם השנייה והשואה.

את הכנס חתם גנאולוג חברת MyHeritage דניאל הורוביץ, שהסביר צעד אחר צעד כיצד לצאת למחקר ולאסוף את הסיפור על ההיסטוריה המשפחתית שלנו. בהדרכה דניאל הדגים כיצד ניתן לבצע מחקר שורשים נכון ויעיל, הסביר על הכלים השונים ב-MyHeritage, והראה רשומות היסטוריות רלוונטיות הזמינות באתר.

הצטרפו למסורת

השנה ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה חל ב-27 באפריל, וגם אתם יכולים להצטרף להמוני אנשים ברחבי העולם שכבר משתתפים במיזם. הירשמו כעת בכתובת www.zikaronbasalon.com וקחו חלק כמספרי הסיפור המשפחתי, כמארחים או כמתארחים.