תגובות נלהבות ליישום החדש DeepStory!

תגובות נלהבות ליישום החדש DeepStory!

לאחרונה השקנו את היישום DeepStory שמהווה פריצת דרך בכל הקשור ליכולת לספר את הסיפור המשפחתי שלכם, שכן הוא מאפשר לתמונות של קרובי המשפחה שלכם מהדורות הקודמים "לדבר" ולספר את סיפורם. הטכנולוגיה החדשנית נמצאת תחת רישיון של MyHeritage מחברת D-ID.

DeepStory צבר פופולריות רבה מאז הושק, והמספרים ממחישים כמה עניין והנאה אנשים מוצאים בבואם לספר את הסיפור המשפחתי שלהם. במהלך השבועיים הראשונים להשקתו, יותר מ-270,000 סרטוני DeepStory נוצרו על ידי משתמשי MyHeritage. אנשים רבים אוהבים את הפיצ'ר החדש, מדברים עליו, ומשתפים בתחושות שחוו, בין אם כשראו את יקיריהם מספרים את סיפורם, ובין כשראו דמויות היסטוריות מפורסמות עושות זאת.

עדיין לא ניסיתם את DeepStory בעצמכם? גם אתם יכולים לגרום לתמונות של יקיריכם מהדורות הקודמים לדבר!.

הנה כמה מתגובות שתפסו את תשומת ליבנו ברשתות החברתיות:

פייסבוק:

ג'ניפר האנה תיארה עד כמה נהנתה מהשימוש בפיצ'ר החדש:

"בתור גנאלוגית מסורה וההיסטוריונית המשפחתית, גיליתי שכלי עיבוד התמונה של MyHeritage מדהימים (כלומר, צביעה, שיפור ואנימציה) אבל הפיצ'ר האחרון – DeepStory – הוא באמת קפיצת מדרגה. התפעלתי מקלות השימוש בו. האיכות של התוצר הסופי היתה מעבר לציפיות שלי והאופן שבו האודיו מסתנכרן בצורה מושלמת עם התמונה של קרובת המשפחה שלי… זה יצא כל כך דומה לאופן שבו זה נראה בחיים האמיתיים! היא ממש מספרת לנו את הסיפור שלה!"

טוויטר:

לראות את מארי אנטואנט מככבת ב-DeepStory היה מעורר השראה במיוחד:

בלוגים:

לארי ג'ונס מערוץ DNA Family Trees מספר בסרטון ההדרכה הקצר שהכין כמה מגניב היישום DeepStory ואומר שדבר כזה עוד לא נראה מעולם. "זה הולך להפיל אתכם!", כתב המשיך: "זה מדהים. ™Deep Nostalgia היה מגניב, אבל לשמוע את הסיפור המשפחתי שלי, לראות את הפה זז, באופן שזה נראה אמיתי… אם זה לא גורם לכם לרצות לעשות מנוי… באמת כל הכבוד לכולכם שם על הפיתוח. לא חשבתי שתצליחו להתעלות על ההייפ שיצרתם סביב ™Deep Nostalgia, אבל ואללה – הצלחתם!"

לילנד מיטצלר מ-Genealogy Blog אמר: "וואי וואי… כבר שנים שלא נהניתי כמו שנהניתי היום. MyHeritage, שהייתה חלוצה בכל כך הרבה חידושים בתחום עיבוד התמונות בשנים האחרונות, שחררה בדיוק פיצ'ר חדש שמאפשר לקרובי המשפחה שלכם מן הדורות הקודמים להתחיל לדבר (דרך התמונות – לא מהקבר…)! ואני עוד חשבתי ש-™Deep Nostalgia זה משהו מיוחד…"

לאחר שבדק את השימוש ב-DeepStory בפעם הראשונה, ראנד סיבר מ-ערוץ GeneaMusings היה בדמעות! "התגובה הראשונה שלי כשראיתי את זה הייתה דמעות של שמחה – ומייד לאחר מכן – הכרת תודה על האופן בו אמי חיה את חייה. יש לה עוד הרבה מה לספר לנו ואני מתכוונן ליצור עוד סרטוני DeepStory כדי לתאר את חייה, את חייו של אבי, ואת סיפור חייו של כל אחד מהסבים והסבתות שלי – וכנראה גם את סיפורם של סבא וסבתא של אמי”. רנדי, אנחנו כבר כוססים ציפורניים בציפייה לסרטוני ה-DeepStory שאתה עומד להפיק!

רוברטה אסטס מ-ערוץ DNA Explained השתמשה ב-DeepStory בעצמה, ואמרה שהיא מקווה שה-DeepStory יעודד את בני משפחתה להעלות עוד תמונות שלא הכירה של קרובי המשפחה שלהם מהעבר הרחוק, וכי היישום DeepStory הוא תמריץ מעולה לעשות בדיוק את זה.

ה-The Genealogy Guys יצרו את ה-DeepStory הראשון שלהם וסיפרו כמה פשוט היה להם להשתמש בפיצ'ר: "זה קל לשימוש ומייצר סרטון ביוגרפי מעניין."

מדיה:

בין שאר החוויות שתיאור המשתמשים, גם אתר CNET כיסה את ההשקה של DeepStory: "…אתם יכולים לראות את סבתא שלכם מספרת לכם על המקום שבו נולדה ואיך היא פגשה את סבא, ואז לראות תמונות של החתונה, של הבית ושל הילדים בזמן שהיא מדברת."

DeepStory סוקר גם באתר TechCrunch:  "כעת עם השקת ה-DeepStory, חברת MyHeritage מנגישה את טכנולוגיית הבינה המלאכותית החדשנית ביותר של D-ID ישירות אל הצרכנים."

באתר Make Use of, אלווין ואניאלה אמר שהאלמנט המרשים ב-DeepStory של MyHeritage הוא ההישג הטכנולוגי מאחוריו.

אנחנו נרגשים ומלאי השראה מכל סרטוני ה-DeepStory המקסימים שהעליתם ומהפידבק המעולה ששיתפתם איתנו!

ולאלו מכם שעוד לא ניסו את הפיצ'ר המהמם הזה, גשו ל-myheritage.co.il/deepestory ונסו אותו בעצמכם.

דוגמאות מעוררות השראה:

מייסד ומנכ"ל MyHeritage, גלעד יפת, שיתף DeepStory מרתק של סבו מצד אביו, חיים יפת (ואם תרצו לראות את החלק השני של ה-DeepStory, תוכלו למצוא אותו בתגובה הראשונה לפוסט שלו בפייסבוק):

בדוגמה נוספת לשימוש ב-DeepStory, הגנאלוגית אנט דיאן קאפל מבקשת מקרובת משפחתה ההיסטורית, ננסי מלווין היקס, להציג את עצמה ולהקריא מכתב שבנה שלח מחזית הקרבות במלחמת האזרחים בארה"ב:

הגנאלוג מיילס מיר יצר DeepStory של סבא רבא שלו המספר על הטקטיקות העסקיות הפתלתלות בהן נקט במהלך "תקופת היובש" בארצות הברית:

ג'ון ריד מהבלוג Canada’s Anglo-Celtic Connections הנפיש את קרוב משפחתו ברהאם כהן, ש"סיפר" את סיפור חייו של אחיו אדוארד, מנקודת מבטו.

משתמש MyHeritage בשם מת'יו קרנס, שמנהל את קבוצת הפייסבוק Wild West Facebook group יצר DeepStory מרגש על חייו של טקסס ג'ק ג'ון בייקר אומהונדרו (1846-1880), שנודע גם בשם "טקסס ג'ק". טקסס ג'ק היה סייר בחבלי הספר, שחקן וקאובוי:

שתפו את ה-DeepStory שלכם וזכו בפרס!

שמחנו מאוד לראות כמה סרטוני DeepStory המשתמשים שלנו יצרו ושיתפו עם אחרים, והחלטנו להשיק תחרות שהפרס בה הוא מנוי מלא ל-MyHeritage. כל שעליכם לעשות הוא ליצור DeepStory משלכם ולשתף אותו במדיה החברתית (או לשלוח אותנו אלינו למייל).

הוראות ההרשמה לתחרות:

  • צרו DeepStory עבור אחד מקרובי המשפחה שלכם מהדורות הקודמים – זה קל, פשוט וכיף! הקישו כאן כדי ללמוד כיצד וכדי לקבל מספר טיפים שיעזרו לכם ליצור DeepStory מעולה.
  • שתפו את ה-DeepStory בטוויטר, בפייסבוק, באינסטגרם או בטיקטוק.
  • הקפידו לתייג את MyHeritage (myheritage@ או myheritage_official@) ולהשתמש בהאשטאג #mydeepstory בתיאור. כדי לוודא שראינו את מה שהעלתם, אנא שלחו לנו את הקישור ל-DeepStory שלכם גם למייל: stories@myheritage.com.

בהצלחה, ואנחנו מצפים לראות אילו סיפורים יספרו קרובי משפחתכם מהעבר הרחוק!

תגיות: