הכירו את DeepStory: תנו לתמונות המשפחתיות שלכם לדבר

הכירו את DeepStory: תנו לתמונות המשפחתיות שלכם לדבר

אנו נרגשים להציג בפניכם את DeepStory – יישום חדש ופורץ דרך של MyHeritage היוצר סרטוני אנימציה של יקיריכם מספרים את סיפור חייהם על ידי שימוש בתמונות ובטקסט. כלי יוצא דופן זה מהווה דרך חדשה לגמרי בכל מה שקשור לתיעוד, שימור ושיתוף הסיפורים המשפחתיים החשובים שלכם.

שמו של היישום – DeepStory – נגזר מתוך התפישה שהחיים הם בעצם סיפור. סרטון DeepStory הוא בעצם ביוגרפיה בוידאו, שהנרטיב בו מסופר על ידי דמותו של קרוב משפחתכם המופיע בתמונה, בהתבסס על פרטים שהזנתם לתוך אילן היוחסין, כאשר מעשירות אותו תמונות הממחישות אירועי חיים שונים.

בסרטון הבא תמצאו מידע נוסף על DeepStory:

תארו לעצמכם שאתם צופים בהדמייה מציאותית המציגה את סבא שלכם באופן שבו הוא עשוי היה להישמע או להראות. דמיינו שסבכם מספר את סיפור חייו, המאורעות שעברו עליו כאשר היגר לארצות הברית ועל חוויית ההתאהבות בסבתא שלכם. כמה מרגש דבר כזה יכול היה להיות! ובכן, זה בדיוק מה שאתם יכולים לעשות עם DeepStory, כמו שאפשר לראות בדוגמה הבאה:

כל מה שאתם צריכים הוא תמונה ברורה של האדם "המציג" ותסריט קליל ופשוט שכתוב בגוף ראשון כדי ליצור DeepStory משלכם בתוך מספר דקות! אם כבר יש לכם אילן יוחסין ב-MyHeritage, נוכל ליצור עבורכם את ה-DeepStory באופן אוטומטי באמצעות שימוש במידע ובתמונות מהעץ שלכם. לאחר מכן תוכלו לערוך את הנרטיב ולהוסיף תמונות, להתאים את הקול ולראות את התוצאה בתצוגה מקדימה שוב ושוב עד שתרגישו שה-DeepStory שלכם מוכן לשיתוף עם בני משפחה וחברים.

ה-DeepStory יגרום לסיפורים של הדורות הקודמים במשפחה שלכם להתעורר לחיים. הקשבה לסיפורים של קרוביכם מעלים זיכרונות מהעבר שייקחו אתכם לאורך מסע חייהם – דבר שעשוי להפוך לחווייה מרגשת מאוד. מדובר בטכנולוגיה ייחודית שבוודאי יכולה להעסיק ולרגש את כל המשפחה שלכם!

איך זה עובד

היישום DeepStory מופעל על ידי שילוב של כמה טכנולוגיות AI (בינה מלאכותית) המתקדמות ביותר שקיימות היום. הטכנולוגיה החדשנית עבור תמונת הדיוקן "המדברת" נמצאת תחת רישיון של MyHeritage מחברת D-ID, המתמחה בשחזור וידאו באמצעות טכנולוגיית למידה עמוקה.

שיתוף הפעולה הראשון שלנו שבו שולבה הטכנולוגיה המרשימה של D-ID, הוליד את היישום ™Deep Nostalgia, המאפשר למשתמשים להנפיש את פרצופי האנשים המופיעים בתמונות היסטוריות. יישום זה כבש את האינטרנט בסערה, כשהשתמשו בו קרוב ל-100 מיליון פעמים בשנה הראשונה מאז השקתו.

DeepStory מתבסס על אותו הרעיון, אבל לוקח אותו רחוק אף יותר – וזאת על ידי הוספת האלמנט הקולי. הביוגרפיה המתארת את סיפור חייו של האדם אותו תבחרו נשאבת תחילה באופן אוטומטי מאילן היוחסין ב-MyHeritage, לאחר מכן נערכת ומשופרת, ואז מומרת לאודיו באיכות גבוהה באמצעות טכנולוגיית טקסט לדיבור. לבסוף נכנסת לפעולה טכנולוגיית שחזור חדשנית שיוצרת סרטון וידאו ברזולוציה גבוהה המחייה את פניו של האדם שמציג את הביוגרפיה, תוך ששפתיו זזות בסנכרון עם קולו. אנימציית המחוות בסרטונים מבוססת על תנועות אנושיות אמיתיות. עם זאת, התוצאה הסופית אינה אותנטית, אלא סימולציה טכנולוגית המדמה את האופן שבו האדם בתמונה שלכם היה זז אילו היה מצולם בוידאו, תוך שהוא אומר את המילים שכתבתם בשבילו.

יישום ה-DeepStory פועל באותה מידה של הצלחה על תמונות בשחור לבן ועל תמונות שצולמו במקור בצבע. האפקט עובד היטב גם על תמונות צבעוניות ותמונות שצבעיהן שוחזרו באמצעות ™MyHeritage In Color. למעשה, שילוב של יישומים אלו יכול להביא לתוצאות מצויינות. הכלים של MyHeritage מאפשרים לכם כעת לצלם תמונה מטושטשת בשחור-לבן, לתקן אותה, לצבוע אותה, לחדד את פניהם המטושטשים של המצולמים, ולאחר מכן להשתמש בה כדי ליצור DeepStory.

ה-DeepStory משלב כמה מטכנולוגיות הבינה המלאכותית המרשימות ביותר הקיימות כיום, ומשיב לחיים את הסיפורים המשפחתיים שלכם באופן שכמותו עוד לא ראיתם! זכרו, באפשרותכם ליצור ביוגרפיית וידאו באמצעות DeepStory עבור אנשים שחיו בתקופה שלפני המצאת הוידאו!

דוגמאות נוספות

ההיסטוריה המשפחתית של משפחת אהרונסון מוכרת ומרתקת. בני המשפחה הגיעו לארץ מבקאו שברומניה ב-1882 עם תחילת העלייה הראשונה לארץ ישראל, והיו חלק מקבוצת האנשים שייסדו את זכרון יעקב. בשל הסיפור יוצא הדופן של המשפחה, בחרנו ליצור סרטון DeepStory מנקדות מבטו של הבן הבכור – אהרון. מדובר באיש אשכולות, מלח הארץ, ואחד האנשים הבולטים שגדלו בקרב בני הדור הראשון של היישוב. אהרון זכה לפרסום עולמי בעקבות גילוי חיטת הבר. בנוסף לכך, במהלך מלחמת העולם הראשונה, הוא הקים והנהיג את ארגון המחתרת ניל"י שבו פעלו גם אחותו שרה ואחיו אלכסדר.

צפו ב-DeepStory של אהרון אהרונסון:

מתחשק לכם לראות עוד כמה דוגמאות נחמדות? בקרו בגלריית ה-DeepStory שלנו!

כיצד מתחילים?

הפקת DeepStory היא קלה ומהנה, וכל אחד יכול לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים. ישנן שתי דרכים: הראשונה – ללא תמונות או עץ משפחה כלל – אופציה הזמינה למי שחדש ב-MyHeritage. השנייה – באופן אוטומטי – אופציה הזמינה למשתמשים קיימים ב-MyHeritage שיש להם אילן יוחסין.

אם אתם חדשים ב-MyHeritage

תוכלו ליצור בקלות DeepStory גם אם מעולם לא נכנסתם ל-MyHeritage. כדי לעשות זאת, בקרו בעמוד הנחיתה של יישום ה-DeepStory בכתובת www.myheritage.co.il/deepstory.

כדי להתחיל העלו תמונה של אדם שעבורו תרצו ליצור את ה-DeepStory – לרוב יהיה זה אחד מאבות אבותיכם. בנקודה זו תתבקשו ליצור חשבון MyHeritage בחינם, ולאחר מכן לעיין בתנאי השימוש של DeepStory על מנת לקבלם.

תנאי השימוש של DeepStory

תנאי השימוש של DeepStory

בתור צעד ראשון המערכת תשפר את איכות התמונה שהעלתם על מנת לקבל תוצאות מיטביות:

אם בתמונה מצולם יותר מאדם אחד, המערכת תציג את הפרצופים שזוהו. תוכלו ללחוץ על אחד מהפרצופים שמופיעים בפניכם כדי ליצור DeepStory עבור אותו אדם.

בחירת פרצוף כלשהו מהתמונה, כאשר זוהה יותר מאדם אחד (לחץ להגדלה)

בחירת פרצוף כלשהו מהתמונה, כאשר זוהה יותר מאדם אחד (לחץ להגדלה)

לאחר מכן הכניסו את שמו של האדם אותו בחרתם, וציינו האם מדובר בגבר או אישה.

הכנסת פרטים על אדם בתמונה (לחץ להגדלה)

הכנסת פרטים על אדם בתמונה (לחץ להגדלה)

כעת תגיעו לעמוד העריכה של DeepStory. השתמשו באופציית עריכה כדי לשכתב את התסריט אותו אתם רוצים שהאדם בתמונה יאמר. התסריט מחולק למקטעים קטנים ונוחים, אשר כל אחד מהם נקרא פרק, אליו תוכלו, אם תרצו, להוסיף תמונה. כל פרק נועד לתאר היבט מסויים בחייו של אותו אדם, כגון לידתו, שמות הוריו, עיסוקו וכדומה. בנוסף, באפשרותכם להחליט אילו מהפרקים אתם רוצה לכלול, ועל אילו לוותר.

בהמשך הפוסט נפרט כיצד ניתן להשתמש בעורך כדי לכתוב את התסריט, להעלות תמונות, ולהגדיר את אפשרויות הקול.

כאשר אתם מוכנים, לחצו על הכפתור "צור DeepStory".

יצירת ה-DeepStory אורכת בדרך כלל בין 30 שניות לכמה דקות, בהתאם לאורך התסריט שהוזן ולמספר התמונות שנוספו.

ברגע שה-DeepStory מוכן, הוא יופיע ביחד עם האפשרות לנגן אותו, לערוך אותו או לשתף אותו. בנוסף, יופיעו קישורים לצפייה בכל סרטוני ה-DeepStory שכבר יצרתם בעבר, וכמובן שתוכלו ליצור DeepStory חדש לגמרי. מכיוון שההמתנה עשויה להיות ממושכת, המערכת תשלח אליכם אימייל עם קישור ל-DeepStory המוכן כדי שלא תצטרכו לשבת ולחכות עד לסיום התהליך.

אם כבר יש לכם אילן יוחסין ב-MyHeritage

הנכם אחד מ-99 מיליון אנשים ברחבי העולם שכבר משתמשים ב-MyHeritage כדי לבנות אילן יוחסין? מצויין, המערכת יכולה ליצור עבורכם DeepStory יפהפה בהתבסס על המידע שכבר מופיע באילן שלכם, וזאת בתוך מספר קליקים בודדים. לאחר מכן, השתמשו בעורך ה-DeepStory כדי לשפר את התוצאה הסופית אף יותר.

משתמשים קיימים יכולים להגיע לעמוד ה-DeepStory על ידי לחיצה על הכפתור "DeepStory" המופיע תחת כרטיסיית ה"תמונות" שבסרגל הניווט:


בעמוד זה מופיעים אנשים מתוך עץ המשפחה שעבורם ניתן ליצור DeepStory – אבות קדמונים שנפטרו או קרובי משפחה עבורם יש מספיק מידע בעץ, כאשר תיתנן עדיפות לאלה עם תמונת פרופיל. אנו מקפידים להציע לכם אנשים שאנו יודעים שהמערכת יכולה ליצור עבורם את סרטוני ה-DeepStory המוצלחים ביותר בהתבסס על אילן היוחסין שבניתם, כמות המידע שיש עליהם בעץ, ומידת הקרבה המשפחתית שלהם אליכם.

כדי ליצור DeepStory, פשוט לחצו על אחד הפרצופים שמופיעים לפניכם. לחלופין, גללו לתחתית העמוד כדי ליצור DeepStory באמצעות תמונה חדשה שתעלו.

יצירת DeepStory המבוסס על אילן היוחסין (לחץ להגדלה)

יצירת DeepStory המבוסס על אילן היוחסין (לחץ להגדלה)

ברגע שתלחצו על אחד מהאנשים שהוצעו, ה-DeepStory ייווצר אוטומטית על סמך המידע והתמונות באילן היוחסין שלכם. ככל שיהיו לכם יותר פרטים ותמונות מתויגות באילן, ה-DeepStory שלכם ייצא עשיר ואטרקטיבי יותר.

שימו לב שתתבקשו לקבל את תנאי השימוש של יישום ה-DeepStory לפני יצירת הסרטון הראשון.

ה-DeepStory מוכן לצפייה!

ה-DeepStory מוכן לצפייה!

הצוות שלנו פיתח מנגנון מתוחכם שבלחיצת כפתור שואב את המידע והתמונות מאילן היוחסין שלכם כשאתם בוחרים ליצור DeepStory .

קיימים סוגים רבים ומגוונים של עובדות אותן ניתן להוסיף לאילן היוחסין. המערכת משתמשת בכל המידע שהוזן לאילן כאירועים המספרים את סיפור חייו של אדם מסויים, ובוחרת את העובדות החשובות ביותר הנוגעות לסיפורו. בדרך כלל המערכת תבחר ותראה מתי והיכן אנשים נולדו, מי היו הוריהם, אחיהם, מתי התחתנו, יצוינו תאריכי יום ההולדת של ילדיהם, נכדיהם, ויתואר עיסוקם ושירותם הצבאי. לעתים קרובות המערכת מחליטה להשמיט מידע מסויים, אם הסיפור נעשה ארוך מדי.

כאשר נמצא מידע באילן היוחסין שהמערכת מכניסה אוטומטית ל-DeepStory, הוא יוצג בדרכים שונות הנבחרות באקראי, וזאת כדי למנוע חזרתיות. בדרך זו, כל DeepStory ייראה שונה וייווצר סיפור אחר בכל פעם.

העובדות והמידע שנבחרו מקובצים לפרקים על סמך נושאים. כמו כן, המערכת תנסה לאתר באילן היוחסין שלכם את התמונה המתאימה ביותר לכל אחד מן הפרקים. אנו משקיעים מאמצים רבים בבחירת התמונה הטובה ביותר עבור כל פרק בהתבסס על מספר קריטריונים, למשל:

כמה שיותר אנשים מתוייגים הקשורים לנושא הפרק – כך ייטב.
הרזולוציה של התמונה, גודל הפנים והמקום שהם תופסים בפריים.
תאריך התמונה וגילאי האנשים המצולמים.
כותרת התמונה ונתונים נוספים הקשורים אליה.

לדוגמה, עבור פרק שספר על אחים של אדם כלשהו, נבחר אוטומטית את התמונה שבה תויגו כמה שיותר מהאחים הללו. לפרק על נישואיו של אותו אדם, ננסה לנחש איזו מן התמונות היא תמונת חתונה מתאימה, וכן הלאה. מאוחר יותר תוכלו להחליף כל אחת מבחירות ברירת המחדל של התמונות.

העלאה ותיוג של תמונות נוספות לאילו היוחסין שלכם ב-MyHeritage ישפרו את תהליך בחירת התמונות האוטומטי עבור סרטוני ה-DeepStory שלכם. אם עדיין לא העלתם את כל התמונות המשפחתיות שלכם ל-MyHeritage, אין זמן טוב מההווה. העלו את התמונות המשפחתיות שלכם עוד היום, והתאימו את האנשים המצולמים בהן על ידי תיוגם, על פי שמותיהם בעץ המשפחה.

זכרו כי יצירת ה-DeepStory האוטומטי היא רק נקודת ההתחלה! מומלץ לערוך ולהעשיר אותו באופן ידני באמצעות פרטים, אנקדוטות צבעוניות ותמונות נוספות. אילן היוחסין חשוב שכן הוא המקור ממנו נשאבים הפרטים והעובדות, אבל ה-DeepStory שלכם באמת יתעורר לחיים כאשר תוסיפו סיפורים שעשויים להיות חסרים באילן.

לאחר שיצרתם לפחות DeepStory אחד, תוכלו לראות את כל סרטוני ה-DeepStory שכבר נוצרו בחלק העליון של העמוד תחת הכותרת "DeepStory". בהמשך העמוד מופיעה רשימת האנשים המוצעים ליצירת סרטוני DeepStory חדשים.

באפשרותכם לחזור לעמוד זה בכל עת כדי להמשיך ולשפר כל אחד מסרטוני ה-DeepStory שכבר יצרתם.

לחצו על שלוש הנקודות בפינה התחתונה של DeepStory שכבר קיים כדי לשתף, להוריד, לערוך או למחוק.

אם עדיין אין לכם עץ משפחה ב-MyHeritage, עברו לכרטיסיית "אילן היוחסין" שבסרגל הניווט, ובנו את העץ שלכם, שכן בנייתו תקל עליכם את יצירת ה-DeepStory.

אם יש לכם אילן יוחסין ב-MyHeritage אבל האדם שברצונכם להפיק עבורו DeepStory אינו מופיע ברשימת ההצעות, תוכל ליצור את ה-DeepStory בקלות על ידי מציאת האדם הזה באילן. בחלונית הצד באילן היוחסין תופיע אפשרות חדשה ליצירת DeepStory, כפי שמוצג בתמונה להלן. יצויין כי אופציה זו זמינה רק לאנשים שסומנו כנפטרים.

יצירת DeepStory מתוך חלונית הצד בעץ המשפחה

יצירת DeepStory מתוך חלונית הצד בעץ המשפחה

כמו כן, קיימת אפשרות דומה בעמוד הפרופיל:

יצירת DeepStory ישירות מעמוד הפרופיל

יצירת DeepStory ישירות מעמוד הפרופיל

שיתוף ה-DeepStory

ברגע שה-DeepStory שלכם מוכן, בוודאי תרצו לשתף אותו עם חברים ובני משפחה – ואנו בטוחים שהתגובות שתקבלו יהיו נהדרות! בנוסף לכך, גם הם יוכלו להנות מהזדמנות ליצור סרטוני DeepStory משלהם. ה-DeepStory הוא סרטון שניתן להורידו ולשתפו בכל דרך שתבחרו, או לפרסמו ישירות בפייסבוק או בטוויטר. באפשרותכם גם להעתיק את הקישור של ה-DeepStory שיצרתם, ולשתף אותו בדרכים אחרות.

כפתורי השיתוף של ה-DeepStory (לחץ להגדלה)

כפתורי השיתוף של ה-DeepStory (לחץ להגדלה)

עריכת ה-DeepStory

לחצו על "ערוך DeepStory " כדי לפתוח את עמוד העריכה הידנית. בעמוד זה תוכלו לשפר ולהתאים באופן אישי את ה-DeepStory שלכם עד שתתקבל התוצאה הרצויה.

עמוד עריכת ה-DeepStory (לחץ להגדלה)

עמוד עריכת ה-DeepStory (לחץ להגדלה)

בחרו בפרק מסויים כדי לערוך את הטקסט הנלווה לו, וכדי להוסיף או להחליף את התמונה עבורו.

לחצו על שלוש הנקודות בפינה התחתונה של פרק כדי לשמוע את הקריינות, להוסיף פרק חדש או למחוק את הפרק הקיים.

כדי להכניס פרק חדש, לחצו על הכפתור "הוסף פרק חדש". בשלב זה תפתח חלונית במרכז המסך עם רשימה ממנה תוכלו לבחור נושא לפרק שאתם עומדים להוסיף. יצויין כי נושאים שכבר נעשה בהם שימוש ב-DeepStory הנוכחי לא יופיעו ברשימה.

הוספת פרק חדש

הוספת פרק חדש

באפשרותכם לבחור אחד מהנושאים של הפרקים המוצעים, או ללחוץ ישירות על "טקסט חופשי" כדי לכתוב בעצמכם על כל נושא שתבחרו.

בעת הוספת פרק חדש, זכרו לכתוב את הטקסט בגוף ראשון. אתם יוצרים אוטוביוגרפיה לאחד מאבותיכם, ועל כן על הדברים להאמר כאילו הם מספרים אותם, ולא מפיו של אדם שלישי המתאר אותם.

הכנסת טקסט לפרק חדש, בגוף ראשון

הכנסת טקסט לפרק חדש, בגוף ראשון

בפרק שבחרתם, לחצו על אייקון המצלמה בפינה התחתונה של תמונת הפרק כדי להחליפה או כדי למחוק אותה.

עריכה או מחיקה של תמונת הנושא של פרק (לחץ להגדלה)

עריכה או מחיקה של תמונת הנושא של פרק (לחץ להגדלה)

אפשרויות קול

יישום ה-DeepStory תומך היום ביותר מ-200 קולות שונים הזמינים ב-31 שפות. כאשר המערכת יוצרת עבורכם DeepStory , היא תבחר באופן אוטומטי (ואקראי) קול מסויים מבין הקולות הנתמכים, בהתבסס על שפת ממשק המשתמש שבה אתם משתמשים ב-MyHeritage, ועל פי מינו של האדם עבורו או עבורה יצרתם את ה-DeepStory. שימו לב שלא ניתן לערבב בין עברית לשפות אחרות. כלומר, אם ממשק המשתמש שלכם ב-MyHeritage הינו בעברית, לא תוכלו להכניס טקסט לקריינות באנגלית.

לחצו על כפתור הרמקול בפינה העליונה של פרק מסויים כדי להקשיב לו.

בחרו ב"אפשרויות קול" על מנת לשנות את קול הקריינות ב-DeepStory.

בחלונית שתיפתח תוכלו לבחור סגנון קול ומבטא בשפה שבה יופק ה-DeepStory, ולהתאים את המהירות שבה תאמר הקריינות.

כאמור, הקולות הזמינים הם בהתאם לשפה שבה אתם משתמשים באופן קבוע באתר. כדי לשנות את הקולות הזמינים ב-DeepStory, יהיה עליכם לשנות גם את שפת הממשק של האתר בפינה העליונה של העמוד, ולאחר מכן תופענה כל האפשרויות הקוליות עבור השפה אליה עברתם.

באפשרותכם לבצע שמיעה מקדימה של כל אופציה קולית, ולהקשיב למהירות של הקריינות כדי לוודא שזו האפשרות המועדפת עליכם, ואז ליצור שוב את ה-DeepStory באמצעות ההגדרות החדשות שבחרתם.

בשלב זה לא ניתן להעלות קבצי קול מותאמים אישית ל-DeepStory. כלומר, אם יש לכם דגימת קול אמיתית עבור האדם ב-DeepStory, לא ניתן להשתמש בה כדי לספר את הסיפור. אנו מקווים שאפשרות זו תתווסף בעתיד.

ברגע שתסיימו את העריכה, תוכלו לשמור את השינויים ולהפיק DeepStory חדש על ידי לחיצה על הכפתור "שמירה ויצירה", או פשוט לבטל את השינויים האחרונים שביצעתם.

יצירת DeepStory באמצעות אפליקציית MyHeritage לנייד

ה-DeepStory זמין גם באפליקציית MyHeritage החינמית לנייד, אותה ניתן להוריד מחנות האפליקציות של אפל או של גוגל. אם האפליקציה כבר מותקנת אצלכם, יהיה עליכם לעדכן אותה כדי לוודא שאתם משתמשים בגרסה האחרונה.

באפשרותכם ליצור DeepStory על ידי שימוש בתמונות הקיימות באפליקצייה. ראשית, תוכלו למצוא את כרטיסיית ה-DeepStory החדשה המופיעה בחלק העליון של מסך הסמארטפון. לחיצה עליה תעביר אתכם לעמוד ה-DeepStory באפליקציה. מכאן תוכלו להפיק DeepStory על ידי לחיצה על תמונתו של אחד מבני המשפחה המוצעים לכם, או לגלול למטה כדי להעלות תמונה חדשה לגמרי.

ברגע שה-DeepStory שלכם מוכן, תוכלו לערוך את התסריט: להוסיף תמונות, להתאים את הקול ולראות את התוצאה בתצוגה מקדימה.

הקישו על פרק מסויים כדי לערוך אותו: כאן תוכלו לשנות את הטקסט ולהקיש על סמל המצלמה כדי להסיר את התמונה או לבחור תמונה חדשה ישירות מהמכשיר הנייד שלכם. כשתסיימו את העריכה, הקישו על "שמור" על מנת לעדכן את השינויים שביצעתם או על "ביטול" כדי למחוק אותם.


הקישו על כפתור הפלוס בפינה התחתונה כדי ליצור פרק חדש. באפשרותכם לבחור נושא מהרשימה או פשוט להתחיל לכתוב על ידי הקשה על האפשרות "טקסט חופשי".

סייתם לערוך את ה-DeepStory? נהדר, הקישו על "יצירה", ואל תשכחו לשתף עם בני משפחה וחברים כשהסרטון מוכן!

טיפים לקבלת תוצאות מיטביות

  • הטכנולוגיה של DeepStory עובדת הכי טוב כשפניו של "הגיבור" פונים לחזית ומסתכלים ישר.
  • היו מקוריים! ה-DeepStory שלכם לא צריך להיות חלק מתבנית מסויימת. אפשר ליצור DeepStory מרגש, מצחיק, עצוב, מחמם לב או אינפורמטיבי. ה-DeepStory יכול לתאר אירועים משפחתיים לאורך כמה דורות, או לצלול אל תוך אירוע בודד שהתרחש.
  • בדרך כלל תסריט קצר וקולע מביא לתוצאה טובה. ככל שהסיפור תמציתי וברור יותר, כך הוא גם ירתק יותר את בני משפחתכם.
  • ספרו את הסיפור מנקודת מבטו של "הדובר", תוך שימוש בשפה שלדעתכם הייתה מייצגת אותו בצורה הטובה ביותר.
  • השקיעו זמן במציאת התמונות הנכונות שיתאימו לטקסט של כל פרק – הדבר יעשיר מאוד את ה-DeepStory.
  • לפעמים טכנולוגיית הטקסט לדיבור לא תבטא שמות או מילים באופן מושלם. אתם יכול לנסות להתגבר על העניין על ידי עריכת ה-DeepStory וכתיבת שמות או מילים אלה בצורה שונה. כמו כן, השתמשו באפשרות "האזן" כדי להקשיב להגייה ולוודא שהיא נשמעת טוב, מבלי שתצטרכו ליצור מחדש שוב את כל ה-DeepStory.
  • אם אינכם אוהבים את הקול שנבחר אוטומטית עבור ה-DeepStory שלכם, עברו אל "אפשרויות הקול" ובחרו קול אחר מבין אלה הזמינים. קיימת סבירות גבוהה שבעמוד "אפשרויות הקול" תמצאו קול אחר שמתאים יותר לאדם שעבורו אתם יוצרים ה-DeepStory.

צרו DeepStory עכשיו בכתובת www.myheritage.co.il/deepestory

פרטיות

כאשר אתם מפיקים סרטון באמצעות DeepStory, הפרטיות שלכם נשמרת. תהליך יצירת האנימציה ושיפורי האיכות מתקיים על גבי שרתי חברת MyHeritage ואנו לא משתפים את התמונות או הסרטונים עם צד שלישי כלשהו. הסרטון שמופק אינו בבעלות חברת MyHeritage אלא בבעלותכם, וזהו גם המצב בכל הקשור לתמונות אחרות שאתם מעלים ל-MyHeritage.

בעוד שאנשים רבים אוהבים את ה-DeepStory וחושבים שמדובר ביישום יוצא דופן, יש גם כאלה שמעט סולדים ממנו. קשה להישאר אדישים לטכנולוגיה שכזו, והתוצאות עשויות להיות מעט שנויות במחלוקת. אנו מזמינים אתכם ליצור סרטוני DeepStory משלכם ולשתפם ברשתות החברתיות כדי לראות מה החברים והמשפחה שלכם חושבים.

היישום מיועד לשימוש נוסטלגי, כלומר, "להפיח חיים" באבות אבותיכם האהובים, ולשמוע את סיפוריהם. אנא הקפידו להפעיל את הכלי על תמונות היסטוריות שבבעלותכם, ולא על תמונות המציגות אנשים חיים ללא רשותם. יצירה ושיתוף של DeepStory מחייבת הסכמה מוקדמת של תנאי השימוש, הכוללים חלק מהכללים הבאים כדי להבטיח שלא יעשה שימוש בכלי למטרות "דיפ פייק":

אין להפעיל את יישום ה-DeepStory על תמונה של אדם חי ללא רשותו.
כשאתם עורכים תסריט של DeepStory, אין להשתמש במילים או בתוכן מגונה, שקרי או פוגעני.
והכי חשוב – הקפידו בכבודם של אנשים אחרים.

עלויות

משתמשים שברשותם מנוי מסוג MyHeritage Complete יכולים ליצור סרטוני DeepStory ללא הגבלה.

משתמשים אחרים יכולים ליצור מספר סרטוני DeepStory בחינם, ללא קשר לאורך הסרטון. לאחר מכן, יידרש מנוי מסוג Complete עבור השימוש בשירות. אלו שאינם בעלי מנוי, יבחינו בסימן מסחרי של לוגו MyHeritage בפינה התחתונה של סרטון ה-DeepStory, בעוד שמנויי Complete יוכלו להפיק סרטוני DeepStory ללא סמל מסחרי מוטבע עליהן.

כדי ללמוד על סוגי המנויים שלנו לחצו כאן.

סיכום

אנו נרגשים להשיק את DeepStory, ולהוסיף ל-MyHeritage טכנולוגיה שהיא בבחינת "הדור הבא" בכל הקשור לדרך שבה ניתן לספר את סיפורי החיים של אנשים מן הדורות הקודמים של משפחתכם. אנו מקווים מאוד שתהנו.

DeepStory נותן לכם את היכולת ליצור ביוגרפיות וידאו מדהימות ולספר את הסיפורים המשפחתיים שלכם כמו שלא ניתן היה לעשות מעולם. DeepStory מצטרף לחבילת כלי עיבוד התמונות המצויינים והייחודיים שלנו, המאפשרים למשתמשינו להתחבר לאבותיהם בצורה חדשה לגמרי. היישומים ™MyHeritage In Color, משפר התמונות (Photo Enhancer) ומתקן התמונות (Photo Repair) עוזרים לראות את פניהם של אבות אבותיכם בצבעים בוהקים ובחדות מדהימה. היישום ™Deep Nostalgia מאפשר לכם להנפיש את פניהם ולראות אותם זזים. וכעת, ה-DeepStory לוקח את כלי עיבוד התמונות שלנו לשלב הבא.

המטרה שלנו ב-MyHeritage היא להפוך את ההיסטוריה המשפחתית לנגישה ומהנה יותר עבור מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. אנו גאים להוביל את החזון והחדשנות הללו – ולהפוך אותם למציאות.

כמו בכל יישום חדש שמושק, זוהי רק המהדורה הראשונה, ובעתיד מתוכננים שיפורים רבים. בכוונתנו להוסיף כתוביות לסרטוני ה-DeepStory, להטמיע ממשק גרירה ושחרור לסידור מחודש של הפרקים בעמוד העורך הידני, להוסיף אופציה לבחירת תמונות קלה מן האלבומים שלכם ב-MyHeritage, לאפשר הדגשה ומיקוד על אנשים מסויימים בתמונות, ועוד. אם יש לכם הצעות נוספות, נשמח לקרוא עליהן בתגובות.

אנו רוצים להודות לחברת D-ID על פיתוח הטכנולוגיה המדהימה עליה מבוסס יישום ה-DeepStory. שיתוף הפעולה שלנו עם D-ID שהחל עם ™Deep Nostalgia מגיע לשיאים חדשים עם DeepStory, ואנחנו כבר מתכננים ביחד את הפרויקט המרגש הבא שלנו.

נסה את DeepStory עוד היום וספרו לנו מה דעתכם!