הכירו את ™AI Time Machine: הפכו את עצמכם לדמויות מההיסטוריה באמצעות שימוש בתמונות מהיומיום

הכירו את ™AI Time Machine: הפכו את עצמכם לדמויות מההיסטוריה באמצעות שימוש בתמונות מהיומיום

האם גם אתם חלמתם לצאת למסע בזמן? הדקו חגורות! החל מהיום אתם יכולים להשתמש ב-MyHeritage כדי לדעת איך הייתם נראים לו הייתם חיים בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה.

אנו נרגשים להכריז על השקתו של ™AI Time Machine – יישום חדש, פורץ דרך ומהנה, המאפשר לכם להפוך תמונות שלכם מחיי היומיום לתמונות מציאותיות של עצמכם כדמויות מן ההיסטוריה.

דמיינו את התחפושת המושלמת, כזו שכל פרט בה נראה ומרגיש אותנטי. ובכן, התוצאה שתקבלו אחרי שתשתמשו ביישום ™AI Time Machine טובה עשרות מונים: תמונות מדהימות שלכם או של יקיריכם כלוחמים יוונים עתיקים, פרעונים במצרים, גברות ויקטוריאניות או אסטרונאוטים בחלל. אתם פשוט צריכים לראות את זה כדי להאמין!

קחו את ™AI Time Machine לנסיעת מבחן!

במהלך שלוש השנים האחרונות השיקה MyHeritage חבילת יישומים יוצאי דופן הממנפים את טכנולוגיית האינטליגנציה המלאכותית (AI) כדי להפיח חיים בתמונות היסטוריות. ™AI Time Machine מצטרף לחבילת כלי עיבוד התמונות המצויינים שלנו כטוויסט חדש המזמין אתכם לצאת למסע אל העבר, שבסופו תוכלו לראות את עצמכם כפי שאולי הייתם נראים בתקופת אבות אבותיכם. התוצאות שתקבלו תהיינה מרגשות, נהדרות לשיתוף ברשתות החברתיות, ולשימוש כתמונות הפרופיל שלכם.

המחויבות שלנו ב-MyHertage לפתח כלים חדשים שיסייעו למשתמשים לקדם את מחקר השורשים שלהם חזקה מתמיד. אנו שמחים לפתח יישומים מהנים כמו ™AI Time Machine שמגבירים את העניין הציבורי בהיסטוריה בכלל ובהיסטוריה משפחתית בפרט, וחושפים בפני קהלים חדשים את תחום הגנאלוגיה המרתק.

איך זה עובד

היישום ™AI Time Machine עושה שימוש בטכנולוגיה בינה מלאכותית (AI) כדי ליצור תמונות פוטוריאליסטיות של אדם כפי שהיה נראה אילו היה חי בתקופות שונות במהלך ההיסטוריה. התהליך מבוסס על למידה עמוקה של המרת טקטס-לתמונה בהתאמה אישית. השימוש בטכנולוגיה נמצא תחת רישיון של MyHeritage אותו קיבלה מ-Astria, חברה חדשנית המתמחה ביצירת תמונות AI בהתאמה אישית.

היישום ™AI Time Machine עושה שימוש ב-10 עד 25 תמונות של אדם מסויים, שעל בסיסן נבנה מודל של אותו אדם במגוון זוויות ותנוחות גוף שונות. לאחר מכן, המערכת יוצרת סינתזה בין התמונות שהמשתמש העלה לבין ״ערכות נושא״ – קטגוריות המתאימות לתקופות היסטוריות שונות שהוכנו והוגדרו מראש. אותה סינתזה, שהיא מעין שילוב והתאמה בין ערכות הנושא לבין הצילומים שהעלה המשתמש, היא זו שמאפשרת ליישום להפיק תמונות מדהימות בה מוצג המצולם כדמות מן ההיסטוריה. אז אם אי פעם שאלתם את עצמכם איך הייתם נראים לו הייתם חיים ביוון העתיקה או בתקופת הרנסנס – עם ™AI Time Machine תגלו את התשובה!

נכון להיום יש ב-™AI Time Machine עשרות ערכות נושא המייצגות תקופות היסטוריות שונות, החל מהתקופה הפרהיסטורית ועד לתקופת חקר החלל במאה ה-21.

בעת השימוש ביישום בפעם הראשונה, תיבחר ערכת הנושא המיטבית עבורכם באופן אוטומטי. ברגע שקבוצת התמונות הראשונה תהיה מוכנה, תוכלו לחזור ולבחור ערכות נושא אחרות שמעניינות אתכם וליצור תמונות נוספות.

בסיום התהליך יפיק היישום ™AI Time Machine סדרה של שמונה תמונות לכל נושא. באפשרותכם להוריד ולשתף קולאז' עם כל שמונה התמונות, או לשתף כל אחת מהתמונות בנפרד.

דוגמאות

כפי שתוכלו לראות, התוצאות יוצאות דופן, ואנו בטוחים שאתם ומיליוני משתמשי MyHeritage ברחבי העולם הולכים להנות מאוד עם ™AI Time Machine!

הנה דמותו של מייסד ומנכ"ל MyHeritage גלעד יפת בתקופת מצרים העתיקה:

מייסד ומנכ

מייסד ומנכ"ל MyHeritage גלעד יפת בתקופת הפרעונים במצרים (לחצו להגדלה)

כעת ננוע כמה אלפי שנים קדימה בזמן – והנה תמונות של גלעד כוויקינג:

מייסד ומנכ

מייסד ומנכ"ל MyHeritage גלעד יפת בתור ויקינג (לחצו להגדלה)

שוב נשתמש ב-™AI Time Machine כדי לנוע קדימה בזמן. הפעם, גלעד נראה כהיפי משנות ה-60 וה-70, או אולי כמייסד-שותף בחברת אפל?

גלעד, הפעם בתור היפי

גלעד, הפעם בתור היפי (לחצו להגדלה)

הנה מספר דוגמאות נוספות, הפעם של סמנכ"לית המוצר הבכירה שלנו, מאיה לרנר:

מאיה לרנר, סמנכ״לית בכירה ב-MyHeritage, בתמונות מתקופות היסטוריות שונות

מאיה לרנר, סמנכ״לית בכירה ב-MyHeritage, בתמונות מתקופות היסטוריות שונות

דוגמאות נוספות של AI Time Machine™, בהשתתפות מעצבת המוצר של MyHeritage אורי שרייבר

דוגמאות נוספות של ™AI Time Machine, בהשתתפות מעצבת המוצר של MyHeritage אורי שרייבר

כיצד מתחילים?

כדי לנסוע במנהרת הזמן עם ™AI Time Machine, בקרו בכתובת myheritage.co.il/ai-time-machine.

עמוד הנחיתה של AI Time Machine™ (לחצו להגדלה)

עמוד הנחיתה של ™AI Time Machine (לחצו להגדלה)

לחלופין, אם אתם כבר מחוברים לחשבון MyHeritage שלכם, רחפו מעל כרטיסיית ה"תמונות" שבסרגל הניווט העליון ובחרו ב-"™AI Time Machine" כדי לגשת לעמוד היישום.

גישה ל- AI Time Machine™

גישה ל-™AI Time Machine

לחצו על הכפתור ״נסה כעכשיו״ כדי להתחיל.

במסך הבא יופיעו לפניכם הנחיות לבחירת תמונות להעלאה. עקבו אחר הנחיות אלה כדי לעזור ליישום להשיג תוצאות מיטביות. כפי שתראו, המערכת תבקש מכם להעלות בין 10 ל-25 תמונות של אדם מסויים, שצולמו בימים שונים, בתנאים שונים, בתאורה שונה ובמגוון תנוחות גוף וזוויות. ככל שתעלו תמונות רבות יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר, ויצויין כי באפשרותכם להעלות 35 תמונות בסך הכל. שימו לב שהעלאת תמונות של אדם מסויים בגילאים שונים איננה רעיון טוב בדרך כלל, שכן הפרשי הגילאים משפיעים לרעה על היכולת של הטכנולוגיה לבנות מודל עקבי.

העלו את התמונות מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלכם, או גררו ושחרר אותן לתוך המסגרת.

ההנחיות להעלאת תמונות

הנחיות להעלאת תמונות (לחצו להגדלה)

אם אין ברשותכם מספיק תמונות, פשוט צלמו עוד כמה באמצעות המצלמה שבמכשיר הנייד שלכם. השתמשו בתנוחות גוף וברקעים שונים, ולאחר מכן העלו את התמונות.

אם בתמונה שברצונכם להעלות מופיע ברקע אדם נוסף מלבדכם, חתכו את התמונה באופן שרק אתם תישארו בה.

טיפ: תוכלו למצוא בקלות תמונות של עצמכם במכשירי אפל (iOS) על ידי כניסה לגלריית התמונות, הקשה על הכפתור ״אלבומים״ ואז על ״אנשים ומקומות״ – ומשם פשוט לבחור בעצמכם. לאחר מכן תוכלו להוסיף את כל התמונות שבחרתם לאלבום זמני, ולסיום להעלות את התמונות מהאלבום הזמני לעמוד היישום של ™AI Time Machine. לאפליקציות צילום אחרות, כגון Google Photos, יש פונקציה דומה.

יש להעלות בין 10 ל-25 תמונות

יש להעלות בין 10 ל-25 תמונות (לחצו להגדלה)

לאחר שתסיימו את תהליך העלאת התמונות, לחצו על "המשך", ואז תופיע על המסך חלונית שבה תתבקשו לתאר את האדם שבתמונות באמצעות מספר פרטים בסיסיים. הזינו את שמו הפרטי, או כל כותרת אחרת שתבחרו, ציינו האם מדובר בגבר או באישה, ולחצו על "המשך״.

תארו את האדם שמופיע בתמונות

תארו את האדם שמופיע בתמונות

ציון המגדר של האדם בתמונה מאפשר ל-™AI Time Machine להפיק את התוצאה הטובה ביותר עבור האדם שמופיע בתמונות. גם ציון הכותרת שימושי מאוד: לאחר שתשתמשו ביישום מספר פעמים על אותו אדם, יחלו להתקבץ אצלכם מספר תמונות גדל והולך. במצב כזה תוכלו להעזר בכותרת כדי להבדיל בקלות בין התמונות השונות ולנווט ביניהן.

לפני ש-™AI Time Machine ייכנס לפעולה, תתבקשו להירשם ל-MyHeritage – תהליך שאורך דקה אחת בלבד. אם כבר יש לכם חשבון MyHeritage אבל אינכם מחוברים, בחרו באפשרות "התחבר" בתחתית החלון שמופיע על המסך.

לאחר שהתחברתם לחשבונכם, היישום ™AI Time Machine יתחיל בתהליך עיבוד התמונות שלכם. בדרך כלל תהליך בניית הדגם הראשוני אורך בין 30 דקות לשעתיים. אינכם צריכים להמתין את הזמן הזה כשאתם מול עמוד האינטרנט של היישום, שכן המערכת תשלח אליכם אימייל באופן אוטומטי כשהתמונות שלכם תהיינה מוכנות.

לאחר שקבוצת התמונות הראשונות שלכם תהיה מוכנה, יתקצר משך זמן יצירת התמונות מערכות נושא אחרות לשתי דקות או פחות. כדי ליצור תמונות נוספות, פשוט הקישו על ערכת נושא חדשות שברצונכם לנסות.

התמונות מוכנות! לחצו על הכפתורים כדי לבחור ערכות נושא נוספות

התמונות מוכנות! לחצו על ערכות נושא נוספות כדי לבחור תקופות היסטוריות אחרות (לחצו להגדלה)

השתמשו בחיצים שעל גבי החלונית עם התמונה כדי להציג את הצילומים בנפרד

הצגת תמונה בודדת

הצגת תמונה בודדת (לחצו להגדלה)

שיתוף תמונות שהופקו על ידי ™AI Time Machine

התמונות שנוצרו באמצעות ™AI Time Machine מהנות מאוד, והן נהדרות לשיתוף ברשתות החברתיות. הן לבטח יפתיעו את כל מי שרואה אותם, ובנוסף הן יכולות לשמש כתמונות פרופיל מצויינות.

ניתן להוריד ולשתף סדרה של שמונה תמונות, או כל אחת בנפרד. לחצו על כפתור ״השיתוף״ כדי לשתף את התמונות בפייסבוק, בטוויטר ובוואטסאפ, או כדי להעתיק את הקישור ולשתף את התמונות בפלטפורמה אחרת. לחצו על כפתור ההורדה כדי לשמור את התמונות כקובץ jpeg. כאשר אתם נמצאים בעמוד שבו ניתן לצפות בסדרת שמונה התמונות שהופקו, הכפתורים ״שיתוף/הורדה״ שמופיעים על המסך יחולו על הסדרה כולה. לעומת זאת, אם אתם צופים בתמונה בודדת, הכפתורים ״שיתוף/הורדה״ יחולו על התמונה הזו בלבד.

כפתורי ההורדה והשיתוף

כפתורי ההורדה והשיתוף

טיפים שימושיים

איכות התוצאה של התמונות שתקבלו תלויה מאוד באיכות התמונות שתעלו. ככל שתעלו תמונות רבות ומגוונות יותר, כך גם התוצאות יהיו טובות יותר בהתאם. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בתמונות הנמצאות בגלריית המצלמה או המחשב. כמו כן, חשוב להקפיד בתמונות על הפרטים הבאים:

  • על התמונה לכלול אדם אחד בלבד (ותמיד את אותו האדם)
  • מגוון: העלו לפחות שלושה צילומי גוף מלא, חמישה צילומי פלג גוף עליון (מהחזה ומעלה) ו-10 צילומי תקריב
  • תנוחות גוף והבעות שונות, כשהעיניים מסתכלות לכיוונים שונים
  • רקעים ותנאי תאורה שונים
  • תמונות שצולמו במועדים שונים
  • הימנעו מתמונות עם איפור. הדבר יכול להשפיע לרעה על התוצאות, ולכן מומלץ להשתמש בתמונות ללא איפור בכלל, או עם איפור מינימלי
  • הימנעו מתמונות בהם המצולמים מופיעים עם משקפי שמש, כובעים או אביזרים ופריטים אחרים שמסתירים את הפנים

אמינות ואותנטיות

למרות שהתמונות שמופקות על ידי ™AI Time Machine נראות מציאותיות ביותר, הן עדיין נוצרו על ידי בינה מלאכותית, ולא מדובר בתצלומים אותנטיים. בהתאם למחויבות של MyHeritage לשימוש אחראי בבינה מלאכותית, יוטבעו אייקונים (״סימני מים״) לכל התמונות שנוצרות על ידי AI כדי להבדיל בינן לבין התמונות המקוריות.

הטבעת סימן מים בצורת AI יוטבע מתחת לתמונות שהופקו

סימן מים בצורת AI יוטבע מתחת לתמונות שיופקו

באפשרותכם לראות את התמונות שיצרתכם באמצעות ™AI Time Machine על ידי לחיצה על הקישור בהודעת האימייל שתישלח אליכם ברגע שהתמונות מוכנות. בקרוב נוסיף אלבום פרטי ייעודי שבו יאוחסנו תמונות ה-™AI Time Machine. אלבום זה יהיה קיים תחת לשונית ״התמונות שלי״ באילן היוחסין שלכם ב-MyHeritage.

פרטיות

כאשר אתם מפיקים תמונות באמצעות ™AI Time Machine, הפרטיות שלכם נשמרת. התמונות מעובדות אך ורק על גבי שרתי חברתMyHeritage ואינן משותפות עם צד שלישי כלשהו. התמונות שמופקות אינן בבעלות חברת MyHeritage אלא בבעלותכם, וזהו גם המצב בכל הקשור לתמונות אחרות שאתם מעלים ל-MyHeritage.

עלויות

יישום ה-™AI Time Machine זמין כעת לשימוש באתר MyHeritage ובאמצעות דפדפן האינטרנט במכשירים הניידים. במהלך ההשקה השימוש ביישום בחינם לתקופת היכרות מוקצבת (עם הגבלה להעלאת תמונות בהן מופיע אותו אדם ושימוש ב-50 ערכות נושא למשתמש – ובסך הכל 400 תמונות), ולאחר מכן יידרש תשלום עבור השימוש בשירות. כמו כן, תוכלו גם לבצע רכישה חד פעמית שתאפשר לכם להעלות תמונות של אדם אחד והפקתן של 160 תמונות ושימוש בלא יותר מ-20 ערכות נושא. משתמשים שברשותם מינוי מסוג MyHeritage Complete יהנו ממכסת שימוש גבוהה יותר ללא עלות נוספת. פרטים על מכסה זו יפורסמו בקרוב.

שימוש אחראי

כמאמר הפתגם ״עם כוח גדול באה אחריות גדולה״, אתם מתבקשים, ואף נדרשים להשתמש ב-™AI Time Machine באחריות. אל תעלו תמונות של אנשים אחרים מלבדכם, אלא אם קיבלתם את רשותם מראש. אין להעלות תמונות של ילדים או קטינים. אין להעלות תמונות פוגעניות או כאלה הכוללות עירום. אין להעלות תמונות בעלי סממנים נאציים. אל תשתמשו ב-™AI Time Machine כדי לשים ללעג פוליטיקאים – לא את פוטין, לא את ביידן, לא את טראמפ ולא אף אישיות ציבורית אחרת. אל תתנו יד ואל תשתפו תוצאות שעלולות להשפיל או להעליב אדם כלשהו. אל תסירו את הטבעתו של סימן המים, אייקון הבינה המלאכותית, המופיע בתחתיתה של אחת מהתמונות שתקבלו. אם באחת מן התמונות שקיבלתן יש פוטנציאל כלשהו לפגוע בזולת, אל תשתפו אותה. אנו מודים לכם על ההבנה ועל שיתוף הפעולה.

סיכום

אנו ב-MyHeritage מפתחים כל העת דרכים חדשניות שיהפכו את ההיסטוריה המשפחתית למהנה עבור כולם – החל מגנאלוגים ותיקים ועד לחוקרי שורשים חדשים שמחפשים להתחבר לתחושת הנוסטלגיה. עד עכשיו כלי עיבוד התמונות שלנו הפיחו חיים בעבר והביאו אותו להווה, ואילו עם ™AI Time Machine אנחנו לוקחים את ההווה למסע מרגש אחורה בזמן, ובאופן הזה מספקים דרך נוספת ומרגשת להתחבר אל העבר.

ואם אתם שואלים את עצמכם "על מה עוד הם יחשבו שם ב-MyHeritage" – אז הישארו מעודכנים, כי כמו תמיד, אנחנו כבר עובדים על הדבר הבא!

נסו את ™AI Time Machine עוד היום וספרו לנו מה דעתכם!