חדש: הזמינו ליקיריכם מנוי MyHeritage במתנה

חדש: הזמינו ליקיריכם מנוי MyHeritage במתנה

בדיוק בזמן לתקופת מבצעי סוף השנה: אנו שמחים להודיע כי מעתה משתמשי MyHeritage יוכלו להעניק לבני משפחה וחברים את המנוי הרחב והמתקדם ביותר שלנו לחקר היסטוריה משפחתית – מנוי ה-Complete. לרגל ההשקה ניתן לרכוש את מנוי המתנה בהנחה משמעותית של 50%.

בתקופה שבה רבים מבלים זמן רב בבית ומחפשים פעילויות מהנות ובעלות משמעות, מנוי ב-MyHeritage יכול להיות המתנה המושלמת, כזו שתשמח את יקיריכם.

מנוי המתנה הוא מסוג Complete, והוא כולל גישה מלאה ליישומים, לכלי המחקר, ול-12.7 מיליארד רשומות היסטוריות הקיימות ב-MyHeritage.

כל שנדרש כדי להזמין את המנוי הוא מספר קליקים בעכבר, והאדם שבחרתם להעניק לו את המתנה יקבל אימייל עם הוראות פשוטות המסבירות מה צריך לעשות כדי להפעיל את המנוי.

העניקו מנוי במתנה עוד היום

מה כולל מנוי MyHeritage במתנה?

באפשרותכם לבחור מנוי מתנה לשנה או לתקופה של 6 חודשים. התשלום על המנוי הינו חד פעמי ולא יתחדש בתום התקופה.

מנוי המתנה מסוג Complete אותו תעניקו כשי הוא הרחב והמלא ביותר, והוא כולל:

– אילן יוחסין ללא הגבלת גודל ואחסון תמונות ללא הגבלה.

– גישה ל-12.7 מיליארד רשומות היסטוריות.

– Record Matches – התראות אוטומטיות על התאמת מסמכים החושפים מידע חדש אודות אנשים באילן היוחסין שלכם.

– ™Smart Matches – התראות אוטומטיות על התאמה של שמות באילן היוחסין שלכם המופיעים גם באילנות של משתמשים אחרים ב-MyHeritage.

– ™Instant Discoveris – כלי אוטומטי המורכב משני יישומים: הראשון הוא Person Discoveries המאפשר להוסיף ענף של אנשים מאילן אחר לאילן שלכם בלחיצת כפתור. היישום השני הוא ה-Photo Discoveries המאפשר להוסיף בכמה לחיצות תמונות לאנשים באילן היוחסין שלכם.

– "בודק עקביות האילן" – כלי שמטרתו לאתר ולהציע תיקונים עבור שגיאות שהוזנו לאילן היוחסין.

– שימוש ללא הגבלה בכלים האוטומטיים שלנו לעיבוד תמונות – ™MyHeritage In Color ההופך תמונות בשחור-לבן לצבעוניות, ו"משפר התמונות" (MyHeritage Photo Enhancer) המחדד פרצופים מטושטשים בתמונות.

איך מזמינים עבור מישהו מנוי מתנה?

על מנת להעניק מנוי MyHeritage במתנה, גלשו לקישור www.myheritage.co.il/gift.

הזמינו את המתנה ב-https://www.myheritage.co.il/gift

הזמינו את המתנה ב-https://www.myheritage.co.il/gift

בחרו את משך המנוי אותו תרצו להעניק – 6 חודשים או שנה שלמה, ולחצו על "המשך".

בנקודה זו תתבקשו להיכנס לחשבון MyHeritage שלכם, או להירשם לאתר בחינם. חשוב שלמזמין המתנה יהיה חשבון MyHeritage פעיל, כיוון ש-MyHeritage ישלחו אליכם עדכונים בנוגע למנוי המתנה שנרכש, כמו למשל הודעה על כך שהמתנה התקבלה ומומשה. כמו כן, חשוב לציין שמזמין המתנה לא חייב להחזיק במנוי משלם.

לאחר שתשלימו את הצעדים הללו, תועברו לעמוד ההזמנה.

עמוד ההזמנה

עמוד ההזמנה

הכניסו את שם הנמען (מקבל המתנה) ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלו. אם תרצו, תוכלו להוסיף ברכה בנימה אישית.

יצויין כי בקרוב נוסיף אפשרות לבחור תאריך אספקה ספציפי בטווח של 6 חודשים מיום הרכישה. כלומר, יהיה באפשרותכם לבחור את היום המדוייק שבו יקבל הנמען את מנוי המתנה שרכשתם עבורו. אופציה זו תבטיח שתזמון המסירה יהיה מושלם, כמו למשל במקרים בהם רוצים להעניק למישהו את המנוי לכבוד יום ההולדת. במידה ולא נבחר תאריך אספקה, מנוי המתנה יישלח ביום הרכישה.

הזינו את פרטי כרטיס האשראי שברשותכם, והשלימו את ההזמנה. החיוב עבור מנוי MyHeritage במתנה יתבצע פעם אחת בלבד, והוא לא יתחדש אוטומטית בתום התקופה שבחרתם.

הודעה עם אישור על ההזמנה תישלח לכתובת האימייל שלכם. כמו כן, תקבלו הודעה נוספת ביום שבו מנוי המתנה שרכשתם התקבל אצל הנמען.

קבלת מנוי MyHeritage במתנה

האדם עבורו רכשתם את המנוי יקבל לכתובת הדואר האלקטרוני שלו הודעה על מנוי המתנה שקיבל, בצירוף הוראות פשוטות המסבירות כיצד לממש אותו:

המתנה בדרך! לחיצה על "התחל" באימייל תוביל לעמוד הפעלת המנוי

המתנה בדרך! לחיצה על "התחל" באימייל תוביל לעמוד הפעלת המנוי

הפעלה של מנוי המתנה. הקוד כבר בפנים, נותר רק ללחוץ על "המשך"

הפעלה של מנוי המתנה. הקוד כבר בפנים, נותר רק ללחוץ על "המשך"

לאחר מכן תופיע על גבי המסך חלונית ליצירת חשבון ב-MyHeritage בחינם (עבור משתמשים חדשים שאינם רשומים באתר), או לצורך כניסה לחשבון קיים.

לאחר הפעלת המנוי, על מקבל המתנה ללחוץ על הכפתור "התחל את אילן היוחסין שלך" – וזהו!

אם הפעלת המנוי לא תתבצע בתוך שבוע, תשלח תזכורת באימייל לנמען.

אם לאדם שקיבל מכם את המתנה יש כבר עץ משפחה בשירות אחר, באפשרותו לעקוב אחרי ההוראות המסבירות כיצד להעלות עץ משפחה לאתר MyHeritage באמצעות קובץ GEDCOM.

פרטים חשובים נוספים

עם תום תקופת מנוי המתנה, הנמען יוכל להמשיך להנות מגישה לאתר MyHeritage וכל הנתונים באילן היוחסין שהוכנסו יישמרו. במידה ומקבל המתנה ירצה להמשיך להנות משלל היישומים, הרשומות ההיסטוריות וכלי המחקר הקיימים במנוי מסוג Complete, יהיה עליו להאריך את המנוי. כמובן שאם תחפצו בכך, תוכלו להעניק לאותו אדם מנוי MyHeritage חדש במתנה לתקופה נוספת.

במידה והענקתם את המנוי למישהו שלא רוצה את המתנה – אל דאגה! באפשרותכם ליצור קשר עם מוקד התמיכה שלנו ולבקש מהנציגים להעביר את מנוי המתנה למישהו אחר. גם במקרה שרכשתם את מנוי המתנה עבור מישהו שכבר מחזיק בחשבון MyHeritage בתשלום – תוכלו להעבירו לאדם אחר.

כל עוד הנמען לא מממש את המתנה, תקופת המנוי לא מתחילה להיספר ולכן הזמן לא הולך לאיבוד. יחד עם זאת, יצויין כי מקבל המתנה צריך להפעיל את המנוי שהענקתם לו בתוך 6 חודשים מרגע הקבלה.

לסיכום

הזמנת מנוי ב-MyHeritage והענקתו כשי הינו מתנה נהדרת לחג או לימי הולדת. זוהי דרך מצויינת להכיר ליקיריכם את עולם הגנאולוגיה. בחרו להעניק מנוי מתנה ל-6 חודשים או לשנה, ותהנו מהנחה של 50% מהמחיר הרגיל.

אם הנכם מנויים ב-MyHeritage, כעת יש באפשרותכם לחלוק את התשוקה שלכם לחקר ההיסטוריה המשפחתית עם אנשים אחרים, ואם אתם מכירים אנשים שכבר משתמשים ב-MyHeritage ונהנים מהאתר – הפתיעו אותם עם מנוי במתנה שיתחבר לחשבונם הקיים.

תהנו!