מפקד האוכלוסין של ארה"ב מ-1950 זמין לחיפוש בחינם!

מפקד האוכלוסין של ארה"ב מ-1950 זמין לחיפוש בחינם!

הגיע הרגע לו חיכינו: אנו שמחים להודיע שפרסמנו את אוסף המסמכים של מפקד האוכלוסין של ארצות הברית משנת 1950 – שכעת זמין לחיפוש בחינם! מפקד האוכלוסין מספק פרטים מרתקים על חייהם של 150 מיליון האמריקאים שחיו בארה"ב ובשטחיה מ-1940 עד 1950. אם היו לכם בני משפחה שגרו בארה"ב במהלך תקופה זו, סביר להניח שתמצאו מידע חשוב ומעניין על חייהם.

חפשו בחינם באוסף המסמכים של מפקד האוכלוסין של ארה"ב משנת 1950!

מספר המדינות והאזורים שמתווספים במלואם לאוסף וזמינים לחיפוש על פי שם הולך וגדל מדי כמה יממות, ובימים ובשבועות הקרובים נטמיע רשומות נוספות עד שהאוסף כולו יאונדקס (יתועתק). את הרשומות שעדיין לא נוספו לאינדקס ניתן למצוא עדיין באוסף המסמכים של מפקד האוכלוסין של ארצות הברית משנת 1950 – הכל נגיש לחיפוש ולהוספה לאילן היוחסין שלכם ב-MyHeritage בחינם.

כלים בלעדיים של MyHeritage לחיפוש במאגר

על מנת לעזור לכם להתחיל בקלות את המחקר המשפחתי שלכם במפקד האוכלוסין, השקנו את ה-™Census Helper – יישום חדשה שמרכיב באופן אוטומטי רשימת שמות מתוך אילן היוחסין שלכם שבסבירות גבוהה מופיעים במפקד האוכלוסין של ארה"ב מ-1950, או ממפקדים מוקדימים יותר בארה"ב. קראו את הפוסט שלנו על הכלי החדש כדי ללמוד עוד על השימוש בו.

לפרטים נוספים על מפקד האוכלוסין של ארה"ב מ-1950, כמו גם על כל מפקדי האוכלוסין האחרים הזמינים ב-MyHeritage, בקרו בעמודים הייעודיים שהכנו על מפקדי האוכלוסין באופן כללי, ועל המפקד של 1950 בפרט.

חפשו את המטמון

במקביל לפרסום האינדקס של כל מדינה במפקד של 1950, נשיק גם תחרות בסגנון "חפש את המטמון", שבמהלכה יינתנו רמזים ספציפיים לגבי אדם או עובדות הכלולות במפקד 1950. הראשון שיצליח לאתר בהצלחה את רשומת המפקד הספציפית ב-MyHeritage ולשתף אותנו בממצא ברשתות החברתיות ובמייל, יזכה במנוי מלא של MyHeritage.

עד כמה באמת אתם מכירים את שנות החמישים? אספנו עבורכם מספר עובדות מפתיעות על שנים אלה!

סיכום

אנו מקווים שאוסף המסמכים של מפקד האוכלוסין של ארה"ב משנת 1950 פותח בפניכם דלתות ודרכים חדשות לחקור את שורשיכם בארה"ב בתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה. החיפוש באוסף, כמו גם שמירת הרשומות לאילן היוחסין שלכם ב-MyHeritage – הוא בחינם.

תהנו!