MyHeritage מסכמת את שנת 2020

MyHeritage מסכמת את שנת 2020

נדמה ששני הצירופים "שומעים אותי?" ו-"אתה על mute" הפכו לביטויים הנפוצים ביותר בשנת 2020. רבים מאיתנו בילו את רוב זמנם מול מסכים, בין אם לצורך עבודה, אירועים חברתיים וירטואליים, מחקר גנאולוגי או שמירה על קשר עם המשפחה. אבל זהו רק קצה הקרחון, שכן העולם השתנה מכל כך הרבה בחינות בגלל נגיף הקורונה. הלב יוצא אל האנשים שנפגעו מהנגיף, ובאותו הזמן מוקיר תודה לכל האנשים האמיצים שנצבו בחזית המאבק מול הוירוס, למען כולנו, עד אשר נעבור את המשבר.

בתקופות מאתגרות שכאלה, ובתוך חוסר הוודאות, למדנו להתגמש ולהסתגל – וזה בהחלט נכון גם עבורנו ב-MyHeritage. האתגרים הרבים גרמו לנו לדבוק בערכים שתמיד האמנו בהם – חדשנות, נתינה, ורצון לעשות דברים ביחד.

במהלך השנה השקנו מספר יישומים חדשניים. החלטנו להציב במוקד העשייה שלנו פרוייקטים הקשורים לתמונות משפחתיות היסטוריות – ובישרנו על השקתם של שני יישומים לעיבוד תמונות – ™MyHeritage In Color ו-MyHeritage Photo Enhancer. אנו תמיד שמחים ונלהבים לסייע לאנשים להתחבר להיסטוריה המשפחתית שלהם, ונמשיך לפתח טכנולוגיות חדישות שיהפכו את מלאכת גילוי ההיסטוריה המשפחתית לקלה יותר, מהנה יותר ומרגשת יותר.

דווקא בזמן שהמגיפה השאירה אנשים בבית, מחקר ההיסטוריה המשפחתית הפך לפופולרי יותר ויותר, ככל הנראה בשל תחושת הסיפוק שתהליך המחקר מותיר באנשים המגלים עוד ועוד על עברם. מצאנו דרכים חדשות להפגיש בין משתמשי MyHeritage לבין קהילת הגנאלוגיה הרחבה. כמעט מדי שבוע אפשרנו גישה חופשית למאגרי מידע וכלי מחקר, ובמקביל הצענו פעילויות וירטואליות כגון סמינרים מקוונים ומשדרי פייסבוק-לייב. אלפי אנשים מכל העולם השתתפו בפעילויות ולמדו על ההיסטוריה המשפחתית שלהם. בכוונתנו להמשיך ולספק גם בעתיד הקרוב הפעלות מעשירות, מהנות ומסקרנות – שיעזרו לכם להתקדם במסע הגנאלוגי שלכם.

כחברה בעלת יכולות מדעיות וטכנולוגיות, הרגשנו אחריות מוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור, להיות גורם מרכזי ולתרום בתקופה קשה זו. תחושות אלה הובילו לאחד הפרוייקטים השאפתניים ביותר שביצעה MyHeritage אי פעם – מבצע שהושלם בתוך מספר שבועות בלבד – הקמת מעבדה לבדיקות קורונה. תוך מאמץ מדהים ויוצא דופן, בנינו בישראל מעבדה ענקית המעסיקה 200 אנשים, כזו שנחשבת לאחת ממעבדות הקורונה הגדולות והמתקדמות בעולם. המאמצים שלנו זכו לתגמול הגבוה ביותר כאשר המעבדה סייעה בחודשים האחרונים להציל חיים של מאות קשישים הגרים בבתי אבות.

בהזדמנויות רבות במהלך השנה הצענו גישה חופשית ובלתי מוגבלת למיליארדי רשומות היסטוריות ולכלי עיבוד התמונות הפופולריים שלנו, רק כדי לספק לאנשים השוהים בביתם דרך מהנה ומרגשת להעביר את הזמן. לאורך השנה רצופת המהמורות, ניסינו להיות אקטיביים ולחשוב כיצד ניתן להתמודד עם הקשיים ועם המצב שנכפה על כולנו באופן שיעזור לקהילה ויעלה חיוך על פני אנשים. למן הרגע הראשון של המשבר חשנו מחוייבות לספק למשתמשינו כלים רבים יותר לקידום המחקר הגנאלוגי שלהם בבית.

עם סיומה של 2020 אנו גאים לפרוש בפניכם את הסיכום השנתי המסורתי שלנו, ונשמח אם תיכנסו לקרוא גם את הסיכומים הקודמים מ-2019 ו-2018.

נקודות הציון שלנו ב-2020:

ינואר

בחודש ינואר התקיים אירוע ראשון מסוגו – מרתון סמינרים גנאולוגיים מקוונים במשך 24 שעות ברציפות. האירוע נערך על ידי MyHeritage בשיתוף חברת הבת Legacy Family Tree Webinars, ובמהלך היממה הוזמנו משתמשי MyHeritage מכל רחבי העולם להשתתף ולהקשיב להרצאות שדנו בכל מה שחדש וחשוב בתחום הגנאלוגיה. משתמשים אשר מנויים לאתר Legacy Family Web Legacy יכולים לצפות בכל ההרצאות בקישור הזה. האירוע היה מוצלח מאוד, ובכוונתנו לקיימו שוב בשנת 2021.

פברואר

פברואר היה חודש עמוס מאוד ב-MyHeritage, כשהשקנו את ™MyHeritage In Color, יישום פורץ דרך לצביעה אוטומטית של תמונות בשחור-לבן, בשיתוף פעולה עם חברת DeOldify. צביעה מחדש של תמונות מפיחה חיים בהיסטוריה המשפחתית ומאפשרת לראות את האנשים המופיעים בהן באור חדש לגמרי. התוצאות היו פשוט מדהימות.

מספר ימים לאחר השקת ™MyHeritage In Color, פרסמנו פוסט בבלוג עם כמה מהדוגמאות היותר מוצלחות ששותפו ברשת. השימוש ביישום הפך בזמן קצר לתופעה ויראלית, עם למעלה ממיליון תמונות שנצבעו רק בימים הראשונים. משתמשים מכל רחבי העולם היו המומים, נרגשים, וחלקם אף הזילו דמעה כשראו כיצד הוספת צבע בלבד יכולה להחיות זכרונות ולשנות את האופן שבו מסתכלים ומתייחסים לתמונות ישנות.

עוד באותו החודש הודענו על הטמעת תצוגת המניפה באילנות היוחסין ב-MyHeritage. בנוסף לתצוגות שכבר קיימות, תצוגת המניפה הינה שימושית, כיוון שהיא מציגה את שורשיו של אדם לאורך הדורות הקיימים בעץ המשפחה. תצוגה אינטרקאטיבית זו מאפשרת למשתמשים לנווט בקלות באילן, להציג את מידע על כל שם שמופיע בו, ולהוסיף שמות חדשים.

בפברואר פרסמנו גם אוסף ענק של ספרי כתובות עירוניים מארה"ב, פרוייקט שהשלמתו ארכה שנתיים תמימות. האוסף הופק על ידי MyHeritage והמידע שבו נאסף מ-25,000 ספרי כתובות עירוניים שהתפרסמו בין השנים 1860 ו-1960, והוא כולל 1.3 מיליארד שמות ופרטים שנערכו ואוחדו ל-545 מיליון רשומות הנגישות כעת לחיפוש. אוסף זה ממשיך להוות אבן שואבת מרכזית ב-MyHeritage.

רגע לפני שהעולם השתנה, השתתפנו ב-RootsTech 2020, הכנס הגדול והפופולרי ביותר בעולם לגנאולוגיה, שנערך בסולק לייק סיטי שביוטה. הכנס כלל רגעי מפתח שונים, כמו למשל ההכרזות שמסרה חברת MyHeritage מדי יום, דוכנים מלאי תוכן של החברה, ולוחות זמנים עמוסים בהדרכות והרצאות של אנשי MyHeritage.

באחד מערבי הכנס הוקרן הסרט התיעודי הראשון באורך מלא של MyHeritage – "החולייה החסרה" (The Missing Piece). משתתפי הכנס זכו לצפות בסיפורן המדהים של שתי אחיות מקוריאה שהופרדו במשך עשרות שנים. השתיים ננטשו על ידי אימן בתחנת רכבת כשהיו פעוטות, ולאחר שאומצו על ידי משפחות באזורים שונים בעולם, הן סוף סוף מצאו זו את זו בזכות בדיקת DNA של MyHeritage. כשהאחיות גיבורות הסרט נכנסו לאולם בסוף ההקרנה, הן התקבלו בתשואות ובמחיאות כפיים, ולא נותרה עין יבשה אחת בקהל.

עוד במהלך הכנס עלה אל הבמה גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage, וסיפר לקהל על היישומים החדשים ש-MyHeritage השיקה, כגון ™MyHeritage In Color, תצוגת המניפה ואוסף ספרי הכתובות העירוניים של ארה"ב. בדבריו הסביר והדגים יפת כיצד כלים אלה שימושיים ויעילים במחקר היסטוריה משפחתית.

מרץ

בעקבות ההצלחה של ™MyHeritage In Color, וכדי לאפשר שיתוף של קובץ יחיד בו ניתן לראות גם את הצילום המקורי וגם את התמונה הצבועה, הטמענו בחודש מרץ את האפשרות להוריד קובץ המשווה בין שתי הגרסאות.

בשלב מוקדם יחסית של התפרצות מגפת הקורונה, עברו כל אנשי MyHeritage לעבודה מהבית. באופן משמח ודי מפתיע, השינוי עבר בצורה חלקה. כל עובדי החברה המשיכו לעבוד כרגיל ומצאו דרכים להפיק את המיטב מהמצב החדש, תוך שמירה על בריאותם. גם כיום אנו ממשיכים לשמור על ריחוק חברתי ועל עבודה מהבתים.

על מנת להעניק כמה רגעי הנאה נוספים למשתמשינו בתקופה מאתגרת זו, פתחנו את יישום צביעת התמונות ™MyHeritage In Color לשימוש חופשי למשך חודש שלם. צביעת התמונות יוצרת חיבור עמוק יותר להיסטוריה המשפחתית ומעוררת זיכרונות נוסטלגיים.

אפריל

בעקבות התגובות הנהדרות שזכה להן היישום ™MyHeritage In Color, השלמנו את פרוייקט צביעת התמונות של כל אוסף ספרי המחזור האמריקאיים הקיימים ב-MyHeritage, הכולל 290 מיליון שמות ו-36 מיליון עמודים מן השנים 1890 עד 1979. לאחר מכן הצענו גישה חופשית לאוסף זה למשך חודש שלם, כדי שהמשתמשים שלנו יכלו לראות את תמונות המחזור של הדורות הקודמים בגרסאות הצבעוניות לצד המקור.

מאי

בחודש מאי הוספנו שלושה אוספים חדשים ויוצאי דופן של רשומות היסטוריות מיוון, הכוללות אינדקס נישואין בספרטה 1835-1935, לידה, נישואין ופטירה באי קורפו 1841-1932 וספר הבוחרים של יוון 1863-1924. התיעוד באוספים אלו מפורט מאוד והוא אף מכיל את התמונות הסרוקות של המסמכים המקוריים. ניתן כעת לחפש ברשומות לא רק ביוונית, אלא בשפות שונות, ביניהן גם בעברית.

יוני

לאורך כל חודש יוני הצענו גישה חינמית למאגרים שונים ומגוונים של רשומות היסטוריות. המאגרים נבחרו על פי מידת חשיבותם לחוקרי היסטוריה משפחתית, והם כללו אוספים בלעדיים הקיימים רק ב-MyHeritage. בסך הכל סיפקנו במהלך במהלך חודש יוני גישה לשני מיליארד רשומות היסטוריות.

בחודש זה הודענו כי הטכנולוגייה הייחודית שלנו ™Global Name Translation ("תרגום שמות גלובלי") הורחבה ותחול באופן אוטומטי גם על יישום ותיק ושימושי אחר שלנו – Record Matching ("התאמות מסמכים"). משתמשי MyHeritage מקבלים התאמות לרשומות היסטוריות ולשמות אנשים בעצי משפחה המופיעים בשפות שונות, ועל מנת להקל על הקריאה וההבנה, השמות כעת מאוייתים בשפת האם של המשתמש. שדרוג זה מסייע למצוא בקלות מידע שבדרך אחרת היה קשה מאוד לאתרו ולהבין את תוכנו.

השקנו את "משפר התמונות" (MyHeritage Photo Enhancer): יישום חדש ופורץ דרך המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית המשפרת את איכותן של תמונות ישנות ומחדד פנים מטושטשות. היישום מפיק תמונות ממוקדמות וברורות, והוא משלים את ™MyHeritage In Color, שהושק מוקדם יותר השנה.

משפר התמונות הפך במהרה לאחד היישומים הפופולריים ביותר ב-MyHeritage, והמשתמשים היו נלהבים לשתף את התמונות המשופרות והצבעוניות שלהם ברשתות החברתיות. שבועות ספורים לאחר ההשקה פרסמנו בבלוג כמה דוגמאות נהדרות ששותפו ברשת.


בסוף יוני, לאחר חודש שלם של עבודה מאומצת, פתחנו בארץ מעבדה לבדיקות קורונה במטרה לסייע למדינה במאבק נגד הנגיף. האתגר וההתחייבות היו עצומים, אך הודות לצוות המצויין של MyHeritage הצלחנו להגיע להישגים חסרי תקדים בזמן שיא. לאחר קבלת האישורים ממשרד הבריאות ומשרד הביטחון, המעבדה החלה לעבד דגימות קורונה והפכה למעבדה הגדולה בישראל, ולאחת הגדולות בעולם. השלמת פרוייקט הקמת המעבדה נעשה כולו מתוך תחושת שליחות עמוקה ואמונה מלאה שבדיקות קורונה בקנה מידה גדול הן הדרך להילחם בנגיף, לקטוע שרשראות הדבקה ולהציל חיים.

צפו בסרטון המראה כיצד הוקמה מעבדת הקורונה

יולי

הצענו גישה חינמית לכל רשומות הלידה ב-MyHeritage – מאגר שמכיל מעל מיליארד תעודות ומסמכי לידה.

בחודש זה הגדלנו את מערך בדיקות הקורונה במעבדה, כשהתחלנו לפענח אחת לשבוע את כל הדגימות המגיעות מכל בתי האבות בישראל. בעקבות פרוייקט ייחודי זה ששמו "מגן אבות ואמהות" בראשותו של פרופ' נמרוד מיימון, ירד שיעור התמותה מקורונה בבתי האבות בארץ מ-50% מסך הנפטרים מהנגיף (שזהו גם האחוז באירופה) ל-30% – והמשמעות היא – הצלת חיים של אנשים רבים.

אוגוסט

באוגוסט בישרנו על עיצוב מחודש של מנוע החיפוש שלנו למציאת רשומות היסטוריות, מה שהפך את מלאכת החיפוש לקלה ואינטואיטיבית יותר. משתמשים יכולים כעת לערוך את החיפוש תוך כדי צפייה בתוצאות המתקבלות, שתודות לשדרוג הופכות לרבות ומדוייקות יותר.

ספטמבר

הכרזנו על תחרות התמונות EnhancedandColorized#, שהפרס למנצחים בה – מנוי ה-Complete הרחב והמלא – ניתן לשלושה משתמשי MyHeritage ששיתפו את התמונות המשפחתיות המשופרות והצבעוניות שלהם ברשתות החברתיות. שמחנו לראות את התמונות של משתמשינו מתעוררת לחיים בזכות יישומי עיבוד התמונות שלנו. אנו מזמינים אתכם לראות כמה מהתמונות המוצלחות בפוסט סיכום התחרות.

אוקטובר

שחררנו גרסה חדשה של Family Tree Builder, תוכנת הגנאולוגיה שלנו שלנו למחשב השולחני, המתאימה לאנשים המשתמשים במחשב מקינטוש עם מערכות ההפעלה Catalina ו-High Sierra. תוכנת ה-Family Tree Builder משמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם ומשלבת טכנולוגיות חדשניות ויישומים פשוטים לשימוש.

נובמבר

בדיוק בזמן לתקופת מבצעי סוף השנה, הצגנו את מנוי MyHeritage במתנה, המאפשר למשתמשי MyHeritage להעניק ליקריהם את מנוי ה-Complete הרחב והמתקדם ביותר שלנו לחקר היסטוריה משפחתית, ולהכיר לבני משפחה וחברים את עולם הגנאולוגיה.

דצמבר

הודענו על השקת מודל צביעה חדש לתמונות בשחור-לבן באמצעות ™MyHeritage In Color, המפיק תוצאות טובות יותר. מודל זה הפך כעת לברירת המחדל בצביעת תמונות.

הודענו על הטמעת תצוגת הייחוס בעץ המשפחה ב-Family Tree Builder, תוכנת הגנאולוגיה שלנו למחשב השולחני. הצגת עץ המשפחה ב"תצוגת הייחוס" היא הדרך המועדפת על רבים ממשתמשי MyHeritage העוסקים במחקר היסטוריה משפחתית, שביקשו שהתצוגה תהיה זמינה גם בפלטפורמה זו.

סיימנו את השנה עם משדר פייסבוק-לייב מיוחד, אליו הצטרפו מובילי תעשיית הגנאולוגיה וידידי MyHeritage, על מנת לסכם את שנת 2020 ולהסתכל קדימה ל-2021. דיוני פאנל המומחים היו מאירי עיניים, והמחישו לכולנו עד כמה עולם הגנאולוגיה התקדם בשנה האחרונה.

גם בארץ חתמנו את 2020 עם משרד פייסבוק-לייב נוסף בעברית, הממשיך את פרוייקט סדרת משדרי הפייסבוק שהתחלנו בישראל באמצע השנה. כולם מוזמנים להיכנס לגלריית הוידאו המתעדכת בעמוד הפייסבוק שלנו בעברית, ולצפות בכל המשדרים שכוללים הסברים על מוצרים וחידושים, עדכונים על רשומות היסטוריות, הדרכות לביצוע מחקר גנאולוגי ועוד.

רשומות היסטוריות:

ב-2020 הוספנו 2.15 מיליארד רשומות היסטוריות מרחבי העולם, וכעת יש במאגר MyHeritage בסך הכל 12.17 מיליארד מסמכים.

הנה כמה דוגמאות לאוספים בולטים מרחבי העולם שהתווספו השנה:

סיפורים יוצאי דופן:

ב-2020 פתרו משתמשי MyHeritage רבים תעלומות משפחתיות וגילו קשרים שלא היו מודעים אליהם. בזכות מחקרים גנאולוגיים, שחלקם בוצעו בסיוע צוות התחקירנים של MyHeritage, התקיימו איחודים משפחתיים (חלקם וירטואליים) ונחשפו פרטים היסטוריים מרתקים.

בשנת 1938, תחת חוקי נירנברג, מכר בנימין הידלברגר את חנותו לווילהלם אדלמן, חבר המפלגה הנאצית. שמונה עשורים אחרי כן, יצא נכדו במסע חיפושים אחר הסיפור המשפחתי שלו ושל איש העסקים היהודי – שהפך למחקר היסטורי מרגש בסיוע MyHeritage. "רציתי לעשות תיקון, הייתי חייב לגלות האם סבי ניצל את המצב וגזל את החנות", אמר הנכד. סיפור המחקר יוצא הדופן פורסם גם ב-CNN.

פיני דורון, משתמש ותיק מהוד השרון, חשב שכבר ראה הכל בחיים. עד שיום אחד פנתה אליו משתמשת מארה"ב שטענה כי הם קרובי משפחה. "אשמח אם תסבירי איך אנחנו קשורים", ענה דורון למשתמשת והיא, בהיעדר פרטים נוספים, שלחה לו תמונה ישנה של המשפחה שהיתה ברשותה. זו היתה בדיוק אותה התמונה שהיתה ברשותו. "שנים של נתק הסתיימו ברגע אחד". הסיפור המרגש פורסם גם בשבועון People Magazine.

ברכה לוקס, משתמשת חדשה מחיפה, ניצלה את הזמן הפנוי הכפוי בסגר הראשון כדי לצלול אל ההיסטוריה המשפחתית שלה. היא ניגשה לקרוא את היומן האישי שכתב דודה לפני שנים רבות והזינה את המידע באילן היוחסין. בתוך זמן קצר מצאה בן דוד ברעננה שלא ידעה על קיומו, וגילתה מה עלה בגורל המשפחה לאחר השואה. "הקורונה כרגע מפרידה בינינו אבל עוד ניפגש בקרוב", היא אמרה לו. סיפורה של ברכה פורסם גם בעיתון מעריב.

כמו רבים בתקופה האחרונה, גם נאור ירושלמי החליט להקדיש זמן למחקר היסטוריה משפחתית – והגילויים מרתקים וחובקי עולם: מחשיפת פרטים מתקופת מלחמת השחרור ועד מציאתם של דודים בארגנטינה, לאחר 100 שנות נתק. "הריחוק החברתי והגעגועים למשפחה גרמו לי לחקור את תולדות המשפחה".

נגיף הקורונה והשפעת הספרדית – שתי מגיפות שהשפיעו על כל העולם ועל תחומי חיים רבים, בין השאר כמובן – תחום הצרכנות. תחקירני MyHeritage החליטו לצלול אל ארכיון העיתונות, וחזרו עם דוגמאות למוצרים מלפני 100 שנה שמזכירים את תקופת הקורונה, אבל גם עם כמה הפתעות שלא רואים בימינו. מחקר העיתונות פורסם גם במגזין ממון של עיתון ידיעות אחרונות.

כשקלייר ראיי מבריטניה עשתה בדיקת DNA, היא קיוותה לגלות מעט יותר על הרקע האתני שלה ושל אמה ששרדה את השואה בעודה ילדה קטנה. קלייר לא תיארה לעצמה שתוצאות הבדיקה יובילו למציאת אחיותיה של אמה. צפו באיחוד הוירטואלי המרגש כפי ששודר בתכנית הבוקר האמריקאית ה-TODAY Show.

האנשים של MyHeritage

למרות העבודה מרחוק, עובדי MyHeritage נותרו מחוברים, בין השאר באמצעות שימוש בטכנולוגיה המאפשרת החלפת רעיונות בין הצוותים, שיתופי פעולה בפרוייקטים שונים וקבלת עדכונים חשובים.

בחודש אוגוסט קיימנו מרתון רעיונות וירטואלי פנימי ("Ideathon"). כל עובדי החברה מכל המחלקות הוזמנו להציע רעיונות חדשים שיהיו הבסיס למוצרים והיישומים הבאים של MyHeritage. בנוסף לכך קיימנו השנה גם את אירוע "ספרינט ההאקתון הוירטואלי", בו עבדו הצוותים השונים על פיתוח רעיונות נוספים. אירועים מסוג זה הניבו בשנה שעברה את הפיתוח המוצלח של היישום לצביעת התמונות ™MyHeritage In Color, וגם השנה עלו רעיונות רבים שנוספו לתכנית העבודה שלנו. בחודשים הקרובים נשתף אתכם ברעיונות שנבחרו והבשילו לכדי פרוייקטים ממשיים.

מאז המעבר לעבודה מהבית בחודש מרץ, עובדי MyHeritage נהנו מ-60 הרצאות ואירועים וירטואליים הכוללים מפגשים עם מומחים, הדרכות בישול, הרצאות בסגנון "TED", משחקי טריוויה ועוד.

לאורך 2020 מעבדת הקורונה של MyHeritage קלטה 200 עובדים חדשים, ובנוסף גייסנו 72 עובדים שהצטרפו לצוותים השונים בחברה. השנה התרחבו גם משפחות העובדים שלנו – איחלנו מזל טוב ל-4 חתונות וחגגנו את הולדתם של 47 תינוקות חדשים שהצטרפו לעץ המשפחתי של החברה.

סיכום

2020 הייתה שנה שאיש מאיתנו לא יכול היה לצפות או להתכונן לקראתה. שנה זו לא היתה פשוטה לרבים בארץ ובעולם, והיא ללא ספק הציבה אתגרים חדשים שאילצו אותנו להסתגל למציאות חדשה. אנו שמחים שלמרות הקושי צלחנו את השנה, ואנו מסתכלים קדימה בציפייה לתקופה בה נוכל לדבר על נגיף הקורונה בזמן עבר. וכמובן – כולנו מחכים לרגע בו נוכל לראות שוב את יקירינו מקרוב, ללא מגבלות.

במהלך השנה שחלפה פיתחנו יישומים חדשים ושימושיים שמעניקים ערך עצום לקהילת הגנאלוגיה. עבדנו קשה כדי לחזק קהילה זו, ניסינו למצוא דרכים לקרב את כולנו קצת יותר, ונמשיך לעשות זאת גם בשנה הקרובה.

שנה טובה ובריאה מכולנו ב-MyHeritage!